Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vaativan persoonallisuushäiriön omaavat ovat kaverina/ystävänä?

Vierailija
29.02.2016 |

Millaisia ovat yleensä? Kannattaako edes tutustua?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Eri asia jos unelmiesi kumppani olisi tuollainen, mutta kavereiden kanssa ei ole niin tarkkaa, he kun eivät ole niin ainutlaatuinen sijoitus, eli on varaa jättää vähemmän hyvät rannalle ruikuttamaan, ja hyväksyä vain parhaimmat.

Vierailija
2/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänä voisi toimiakin, ainakin jos ette harrasta yhdessä mitään mikä vaatii neuvottelua ja kompromisseja. Työyhteisössä taas tällaisten kanssa elo on painajaista. Parisuhteeseen en lähtisi missään tapauksessa.

Vierailija
4/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa maanantai-iltaa! Yksi vaativa persoona täällä hei. Koska tästä persoonallisuushäiriöstä kärsivät eivät vähäisimmissäkään määrin ole mikään homogeeninen ryhmä, en yritä sanoa, millaisia "yleensä" olemme. Minä olen ystävänä huomioonottava - niinkin pitkälle, että tapaamisten jälkeen saatan miettiä, olinko juuri sinä päivänä tarpeeksi hyvä ystävä. Saatan pohtia ennen ja jälkeen tapaamisten, ka myös niiden aikana, käyttäydynko tilanteen vaatimalla tavalla mahdollisimman optimaalisesti. Rankkaa? On, joo. Ystävälle saattaa näyttäytyä paitsi huomaavaisuutena, myös hetkittäisenä poissaolevuuden vaikutelmalla. Ai että "kannattaako vaivautua tutustumaan"? Jos olet itse täydellinen, kehotan jättämään väliin. Muuten ei pitäisi olla ongelmaa! :)

Vierailija
5/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ystävä oon minä ainakin kun oon sosiaalisesti niin vaikea ja kipuileva

Vierailija
6/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa maanantai-iltaa! Yksi vaativa persoona täällä hei. Koska tästä persoonallisuushäiriöstä kärsivät eivät vähäisimmissäkään määrin ole mikään homogeeninen ryhmä, en yritä sanoa, millaisia "yleensä" olemme. Minä olen ystävänä huomioonottava - niinkin pitkälle, että tapaamisten jälkeen saatan miettiä, olinko juuri sinä päivänä tarpeeksi hyvä ystävä. Saatan pohtia ennen ja jälkeen tapaamisten, ka myös niiden aikana, käyttäydynko tilanteen vaatimalla tavalla mahdollisimman optimaalisesti. Rankkaa? On, joo. Ystävälle saattaa näyttäytyä paitsi huomaavaisuutena, myös hetkittäisenä poissaolevuuden vaikutelmalla. Ai että "kannattaako vaivautua tutustumaan"? Jos olet itse täydellinen, kehotan jättämään väliin. Muuten ei pitäisi olla ongelmaa! :)

Olipas vaativaan sävyyn kirjoitettu ☺...

Vierailija
7/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väittänytkään, että ovat mikään homogeeninen ryhmä. En ole itse todellakaan täydellinen. Haluaisin vain jotain kokemustietoa, ei siitä tarvitse vetää herneitä nokkaansa. Pelottaa tutustua persoonallisuushäiriöisiin ihmisiin, koska mulla on heistä huonoja kokemuksia. Mutta en kuitenkaan haluaisi hylätä muuten mukavalta vaikuttavaa ihmistä. Siksi kysyn. Ap

Vierailija
8/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aivan helvetin työläitä ihmisiä. En suosittele ellet ole itse "pelastajatyyppiä" ja etsi uutta projektia..

Vierailija
9/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 suosittelen lämpimästi kaikille.

Vierailija
10/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut ongelmia, koska olen itse joustava ihminen. Laitan rajat lempeästi.

Vierailija
11/18 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ylipäätänsä minkään luonnehäiriöisen kanssa hengailla?

Vierailija
12/18 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
13/18 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tällainen vaativa persoonallisuus sitten oikein on?

Vierailija
14/18 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua suunnilleen yhtä paljon kuin epävakaaseen persoonaan.

Vierailija
15/18 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan ihana ystävä. Kunnes tuli konflikti. Sitten ei ollut enää ystävä laisinkaan.

Vierailija
16/18 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmiset aina tietääkin, että tuolla on se ja se persoonallisuushäiriö? En usko, että kovin monet sitä kadulla huutelevat puolitutuille. Käyttekö useinkin lukemassa potilasasiakirjoja?

Kaikki persoonallisuushäiriöt eivät ole iltalehden diagnostiset kriteerit täyttäviä. Kirjo on laaja ja ilmenemismuodot sen mukaisia. Yleistävät idiootit.

Vierailija
17/18 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmiset aina tietääkin, että tuolla on se ja se persoonallisuushäiriö? En usko, että kovin monet sitä kadulla huutelevat puolitutuille. Käyttekö useinkin lukemassa potilasasiakirjoja?

Kaikki persoonallisuushäiriöt eivät ole iltalehden diagnostiset kriteerit täyttäviä. Kirjo on laaja ja ilmenemismuodot sen mukaisia. Yleistävät idiootit.

Ystävän persoonalisuushäiriöstä saadaan yleensä tietää siten, että ystävä kertoo. Puolituttujen persoonallisuushäiriöille ja niistä kadulla huutelemiselle voidaan perustaa vaikka oma ketjunsa.

Vierailija
18/18 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävän persoonalisuushäiriöstä saadaan yleensä tietää siten, että ystävä kertoo. Puolituttujen persoonallisuushäiriöille ja niistä kadulla huutelemiselle voidaan perustaa vaikka oma ketjunsa.

Hitsi, kun onkin hyvä ystävä siinä kohtaa kun tuollaisen luottamuslauseen jälkeen tulee mammapalstalle pohtimaan, viittiikö ton kaa enää kaveerata. Ei varmaan hirveän pitkästä ystävyydestä ole kyse toivottavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi