Kiitos Heikki Salmela, meni Hese boikottiin tältä istumalta!
Olin töistä tullessa jo bussissa ja aikeena mennä Heselle hakemaan sapuskaa, kun satuin kännykästä selaamaan tämän päivän uutiset. Niinpä en sitten mennytkään enkä jatkossakaan enää mene. Kyllä oli lähigrillin hampparit muutenkin herkullisempia, vaikka sinne piti pyörähtää pitempi matka!
Kommentit (251)
Suomessa ei ole ongelma liian hyvä sosiaaliturva vaan ongelma on, ettei töitä ole ja että jos on töitä niin monesti niin, ettei sillä oikein elä tai työt ovat orjatyötä, kuten sen nuoren pojan työ sähkösopimusmyyjänä, josta huijari-työnantaja maksoi euron kahden viikon töistä. MOL on täynnä noita humpuukitöitä, mutta kunnolliset "perustyöt" loistavat poissaolollaan. ei nykypäivänä työn löytäminen ole mikään itsestäänselvyys.
Ei mielestäni pitäisi olla nykyaikana työnteko sellaista, että kaikki työstä tuleva raha menee asumiseen, ruokaan ja muihin peruselämisiin. Esimerkiksi Helsingissä on törkyvuokrat ihan lähiöitä myöten ja sitten joku Salmela olettaa, että ihmiset jaksavat käydä töissä jos siitä jää muutama satanen vuokran jälkeen.
Ja tuo Salmela haluaa työajaksi oikein 45 tuntia viikossa.
Miten sairas yhteiskunta. Ihmisten halutaan uhraavan koko elämänsä työntekoon, josta ei edes makseta hyvin. Ei ole kauhean kiva käydä töissä, kun vuokra syö puolet tuloista ja asunto ei edes ole mikään hieno eikä sijaitse hienolla tai arvostetulla alueella.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaisi vaan edes itse lisään työntekijöitä. Mutta ei, pitäisi saada ilmaista vaan tai korkeintaan 2 euroa tunti! Äijä elää menneisyydessä, eikä vaivaudu miettimään, millä ihmiset hänen tuotteitaan ostavat.
SYÖ PASKAA, mutta älä kirjoita sitä!! Hesellä on ihan normaali palkka, työvaativuuteen nähden 1300-2500e /kk
Mutta sunlaiset loiset haluaa vaan maata kotona ja ruikuttaa. Kun tuet lopetetaan ni alkaa se työkin maistua ja mielellään käännetään pihviä ja nostetaan 1300e palkkaa
Vierailija kirjoitti:
Niin ja itse lisään Hesessä syömistä entisestään. Ja tiedättekö mitä? Minä käyn töissä, joten minulla on varaa siihen.
Ei kai hyvätuloiset mitään roskaruokaa vedä napaan, vaan ovat fiksumpia? Mutta ok, jos sinun mätöilläsi pysyy heset pystyssä. Onkohan tuon haluamalla palkkatasolla omilla työntekijöillä varaa syödä tuon hintaisia aterioita?
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen hesen omistaja tahkoo suuria voittoja sekä nostaa huippupalkkaa. Itse on kuitenkin valmis maksamaan palkkaorjillensa peräti 8 € tuntipalkkaa. Itkee sitten julkisuudessa kun ei suomalaisille työt kelpaa ja miten laiskoja ihmisiä täällä on. Voi voi. Ihan oikein kaikille ahneille yrittäjille, menkää itse lihavaa persettänne laihduttamaan sinne tiskin taakse orjapalkalla.
Olen hesessä töissä ja mun tuntipalkka ilman koulutusta on 10,80e siihen päälle ilta- ja yölisät sekä lauantai että sunnuntailisät.
Käteen jää kuukaudessa 1400-1600e enkä minä orjaksi itseäni tunne. Mukava paikka, mukavat työkaverit, ihan tyytyväinen ole ollut. On tuo kuitenkin enemmän kuin työkkärin tuki ja saan siihen vielä päälle työterveyshuollon sekä palkalliset lomat.
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se on suurten ikäluokkien pullamössön selittää, kun hänen nuoruudessaan Suomi eli huimaa nousukautta, kaikki pidettiin yhteiskunnassa mukana ja menestymiseen riitti nakkikiskan perustaminen kansakoulupohjalta. Jos Salmela olisi syntynyt vähävaraisille vanhemmille vuonna 1990, hän tekisi merkityksetöntä pakkotyötä nollapalkalla tai nostaisi sossurahoja. Ellei sitten olisi ojan pohjalla mömmöpäissään tai haudassa.
Ja missäs olisivat omat poikansa töissä lukio- ja peruskoulupohjalta? Tosin sitä yrittäjyyttähän se peräänkuulutti. Taitaa kaivata lisää kilpailijoita. Vahinko että jotkut kantavat rahansa näille "merkkiketjuille" kun joku nimetön lafka varmaan tekee yhtä hyvää mättöä.
Juu, on ollut boikotissa jo pitkään... En kannata firmaa, joka tuottaa kaiken ruuan ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja itse lisään Hesessä syömistä entisestään. Ja tiedättekö mitä? Minä käyn töissä, joten minulla on varaa siihen.
Ei kai hyvätuloiset mitään roskaruokaa vedä napaan, vaan ovat fiksumpia? Mutta ok, jos sinun mätöilläsi pysyy heset pystyssä. Onkohan tuon haluamalla palkkatasolla omilla työntekijöillä varaa syödä tuon hintaisia aterioita?
Mitä sä luulet että palkka on? Kuule meillä syö ihan työrtömätkin silloin tällöin, ja tästä saa ihan ok palkan! Miksi valitat jos sulla ek ole hajuakaan palskasta?
Ilmeisesti kaikki alle 20 euroa tunti on orjatyötä:)) ei jumalauta missä me vielä ollaankaan kun kaikki makaa perse homeessa kotona ja ei suostu sitä liikuttaan muuta 3000 euron palkalla.
Työttömyyskorvaus pois ja heti ni saadaan laiskojen perseet ylös sohvalta tai vastaavasti ainakin pienemmiksi kun rahaa ruokaan ei tuu ovista ja ikkunoista:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen hesen omistaja tahkoo suuria voittoja sekä nostaa huippupalkkaa. Itse on kuitenkin valmis maksamaan palkkaorjillensa peräti 8 € tuntipalkkaa. Itkee sitten julkisuudessa kun ei suomalaisille työt kelpaa ja miten laiskoja ihmisiä täällä on. Voi voi. Ihan oikein kaikille ahneille yrittäjille, menkää itse lihavaa persettänne laihduttamaan sinne tiskin taakse orjapalkalla.
Olen hesessä töissä ja mun tuntipalkka ilman koulutusta on 10,80e siihen päälle ilta- ja yölisät sekä lauantai että sunnuntailisät.
Käteen jää kuukaudessa 1400-1600e enkä minä orjaksi itseäni tunne. Mukava paikka, mukavat työkaverit, ihan tyytyväinen ole ollut. On tuo kuitenkin enemmän kuin työkkärin tuki ja saan siihen vielä päälle työterveyshuollon sekä palkalliset lomat.
Näin kuuluukin olla. Minimipalkka
Salmela haluaa laskea palkkoja 20%. Miten elelet silloin
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kaikki alle 20 euroa tunti on orjatyötä:)) ei jumalauta missä me vielä ollaankaan kun kaikki makaa perse homeessa kotona ja ei suostu sitä liikuttaan muuta 3000 euron palkalla.
Työttömyyskorvaus pois ja heti ni saadaan laiskojen perseet ylös sohvalta tai vastaavasti ainakin pienemmiksi kun rahaa ruokaan ei tuu ovista ja ikkunoista:)
Mistä hankit työttömille töitä, kun töitä EI ole?
Suurin osa työttömistä menisi mielellään töihin jos töitä olisi. Mutta kun ei ole.
Moni työ tulee kuolemaan sukupuuttoon automatisaation myötä ja trendi on myös se, että esimerkiski eläköityvän tilalle ei hankita uutta työntekijää vaan hänen työnsä vaan jaetaan olemassaolevien työntekijöiden kesken. Ja sitten ihmetellään, kun sairauslomat, työuupumus ja muut ilmiöt kasvavat kun ihmiset ei enää jaksa.
Minäkin käyn töissä ja en moista teiniroskaa kyllä syö. Mulla on vara syödä oikeissa ravintoloissa, jos haluan. Mulla on myös vara ostaa kaupasta parempaa ruokaa ja tehdä sitä itse.
Nimeomaan, muutaman kerran vuodessa syön minäkin tätä hiilarihöttöä. Samaan rahaa saa enemmän ja parempaa pieniltä yksityisiltä kioskeilta. Ketjujen sapuskat on kamalaa teollista moskaa. Toki pienetkin kioskit ostavat sämpylänsä tukusta ja pihvit tulevat raakapakasteina, mutta silti ne ovat parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä luulet että palkka on? Kuule meillä syö ihan työrtömätkin silloin tällöin, ja tästä saa ihan ok palkan! Miksi valitat jos sulla ek ole hajuakaan palskasta?
Kyllä minusta kuulosti että se haluaa laskea teidän palkkoja ja korvata halvemmilla maahanmuuttajilla.
Ihmetyttää missä todellisuudessa nämä Salmelat elävät. Meillä on puolimiljoonaa työtöntä ja toiset puolimiljoonaa työntekijää jotka joutuvat nostamaan tukia koska palkka ei riitä elämiseen. Täytyy tosiaankin olla elämäm koulu tason ymmärrtys että voi sanoa tuollaisia faktoja vastaan työttömyyden olevan työttömän vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kuuluukin olla. Minimipalkka
Salmela haluaa laskea palkkoja 20%. Miten elelet silloin
AI mä en lukenut mistään tuosta että haluaa laskea palkkoja, saisko linkin?!
En tietenkään silloin ole mielissäni jos palkkaa lasketaan mutta edelleen elän paremmin kuin työttömyyskorvauksella, luon vaikka paskaa että saan muutaman satasen enemmän, se aika oli hirveetä kun sillä piti elää:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko linkin tohon palkkojen laskuun, multa meni se kohta ohi! Kiitos!
Kyllä minusta kuulosti että se haluaa laskea teidän palkkoja ja korvata halvemmilla maahanmuuttajilla.
Vierailija kirjoitti:
Hese osti Carrlolsin. Siitä ikuisesti katkera.
Carrols oli paras....sitten tuli tää heseomistaja ja Carrolsista tuli samaa shittii.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi hyvä, kun ongelma ei ole työn vieroksujat, vaan työn puute. Tai töitä kyllä on mutta ei palkanmaksuhaluja.
Yhteiskunta on perustunut palkkana maksettavaan toimeentuloon, mutta nykyään ei enää tarvita kaikkien työpanosta, joten heille ei haluta maksaa mitään. Mitä näille tarpeettomiksi jääville tehdään? Tehdäänkö niistä saippuaa? Vai pitäisikö toimeentulon jakamista muuttaa jotenkin?
Tämän keskustelun perusteellahan Salmela on tehnyt vuoden suurimman terveysteon! Palkita tuo pitäisi tästä hyvästä. :D
Tuskinpa on Hesekään joutunut jättämään yhtäkään hampparibaaria perustamatta sen vuoksi että ei olisi ollut työvoimaa tarjolla.
Helppohan se on suurten ikäluokkien pullamössön selittää, kun hänen nuoruudessaan Suomi eli huimaa nousukautta, kaikki pidettiin yhteiskunnassa mukana ja menestymiseen riitti nakkikiskan perustaminen kansakoulupohjalta. Jos Salmela olisi syntynyt vähävaraisille vanhemmille vuonna 1990, hän tekisi merkityksetöntä pakkotyötä nollapalkalla tai nostaisi sossurahoja. Ellei sitten olisi ojan pohjalla mömmöpäissään tai haudassa.