Kiitos Heikki Salmela, meni Hese boikottiin tältä istumalta!
Olin töistä tullessa jo bussissa ja aikeena mennä Heselle hakemaan sapuskaa, kun satuin kännykästä selaamaan tämän päivän uutiset. Niinpä en sitten mennytkään enkä jatkossakaan enää mene. Kyllä oli lähigrillin hampparit muutenkin herkullisempia, vaikka sinne piti pyörähtää pitempi matka!
Kommentit (251)
Joo en minäkään mene. En ole kyllä ikinä käynytkään, mutta jo tuosta syystä en kävisi jos vaikka muuten olisi tullut mieleen, semmoinen hese kun tännekin vissiin on tulossa.
Sama juttu, vaikka tuskin meidän kaksi kertaa vuodessa näkyykään kassavirrassa :)
Jep. Alan tukea pienyrittäjiä. En hesessä suuremmin muutenkaan ole käynyt.
Jep, minä turkulaisena aion jatkossa hakea vain Kuningaskebabista.
Salmela eli Hese oli boikotissa jo entuudestaan, tämä ei kyllä yllättänyt.
Hese osti Carrlolsin. Siitä ikuisesti katkera.
Kyllähän se on ihan hirveän loukkaavaa, että elämäntapapummeja yritetään kannustaa työnsyrjään kiinni. Ihan hirveää! Kyllähän nyt jokainen saa valita oman elämäntapansa: yksi lukee itsensä kokiksi, toisesta tulee opettaja ja kolmas keskittyy loisimaan kahden edellisen maksamilla verorahoilla. Ei sellaista ratkaisua saa kyseenalaistaa.
Salmelahan puhuu ihan asiaa! http://yle.fi/uutiset/hesburgerin_salmela_sosiaaliturva_on_vienyt_suoma…
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä uutiset???
Sama. Mitä nyt on muka tapahtunut?
Niin ja itse lisään Hesessä syömistä entisestään. Ja tiedättekö mitä? Minä käyn töissä, joten minulla on varaa siihen.
Palkkaisi vaan edes itse lisään työntekijöitä. Mutta ei, pitäisi saada ilmaista vaan tai korkeintaan 2 euroa tunti! Äijä elää menneisyydessä, eikä vaivaudu miettimään, millä ihmiset hänen tuotteitaan ostavat.
No voi voi, jotkut johtaa ja nostaa kovaa palkkaa. Jotkut haluavat hyvän palkan ilman mitään koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen hesen omistaja tahkoo suuria voittoja sekä nostaa huippupalkkaa. Itse on kuitenkin valmis maksamaan palkkaorjillensa peräti 8 € tuntipalkkaa. Itkee sitten julkisuudessa kun ei suomalaisille työt kelpaa ja miten laiskoja ihmisiä täällä on. Voi voi. Ihan oikein kaikille ahneille yrittäjille, menkää itse lihavaa persettänne laihduttamaan sinne tiskin taakse orjapalkalla.
Tässähän se tuli. Liian hyvät edut, suhteessa työntekoon, kumpaa muutetaan?
Tyypillinen katkera ruikuttava yrittäjä. En tule enään antamaan hänelle sentin senttiä. Onneksi uuden polven yrittäjistä löytyy fiksumpaa väkeä.
Lisää vaan roskaruokaloiden pomoja mediaan avautumaan, niin kansanterveys on pelatettu, kun kaikki työnvieroksujat äänestävät jaloillaan.
Pienipalkkasten palkkoja pitäisi siis vielä laskea. Sitähän hän halusi.
Eli palkalla ei elä vaan saa tehdä kahta työtä Amerikan malliin
Paikallinen sopiminen eli riistoa
Kyllä ammattiyhdistykset on nyt tarpeen
Älkääs nyt uskovaa kristillistä miestä mollatko. Heikkihän suorittaa vain ns. kristillistätasajakoa, kaikki mulle.
Vierailija kirjoitti:
No voi voi, jotkut johtaa ja nostaa kovaa palkkaa. Jotkut haluavat hyvän palkan ilman mitään koulutusta.
Mahtaako Salmelallakaan olla mitään koulutusta? Hänhän on ollut yrittäjä teini-iästä asti, onko mahtanut eihtiä käymään kouluja?
Totuus sattuu.