Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturbointi ja pissihätä

Jaarna
29.02.2016 |

Joo, otsikkokin sen sanoo että nyt tulee outoa kamaa, mut en ole friikki :)

Eli, olen huomannut että jos on vähän pissihätä niin kiihoitun helpommin ja laukean voimakkaammin. Mistäköhän tämä johtuu? En harrasta mitään pissi-, kakkaleikkejä vaan törmännyt ikän kuin vahingossa tähän itsekseni.

Tiettyyn pisteeseen asti kun masturboi, tai kumppani masturboi ja sitten kun vähän painaa alavatsan kohdalta niin laukean lähes välittömästi todella kovaa. Onko siellä joku piste tai muu mikä sen tekee.

Onko muut huomannut samaa? Toivottavasti en ole ainut :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs tiedä mut tekispä mieli nuolla sun pillua tosi pitkään ja hartaasti ;)

Vierailija
2/17 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttöystävän kiihottuminen kasvoi aina kovassa pissahädässä mutta juuri ennen orgasmia sen oli pakko rynnätä alta vessaan pissalle ja vasta sen jälkeen sai rynkyttää rajusti loppuun niin että se laukesi. Rakko täynnä sitä piti panna sellaisessa asennossa kuten selällään, tyyny pyllyn alla ja polvet kiinni tisseissä että kalun pää painoi joka työnnöllä suoraan rakkoon ja pissat meinasivat lirahdella lakanoille mitä se voihki äänekkäästi. Jotenkin tunne oli sekä epämiellyttävä että nöyryyttävä mutta todella kiihottava ja paransi orkkuja.

Liittyykö tuo siihen että olen lukenut useammankin tarinan jossa ensimmäisen orgasmin itselleen sormettaneet tytöt kuvaavat tunnetta aivan samanalaiseksi kuin päästäisi kovassa pissahädässä vihdoinkin suihkun lentämään ja olivat aivan kauhuissaan kun kuvittelivat todella kastelleensa sänkynsä. Vasta seuraavilla kerroilla oppivat erottamaan orgasmin erilaisena tunteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pissa kiihottaa kyllä miestä kuin miestä.

Vierailija
4/17 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin kiihottavan kuuloista. Mulla myös joskus aamustondiksessa kiihottaa nussia oikein kunnolla ja sitten tulee kiire kuselle.

t. m-50

Vierailija
5/17 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans kiihottaa

Vierailija
6/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös huomannut tuon kun rakko on todella täynnä ja härnätä itseään painelemalla rakon kohdalta tuntuu kidutukselle ahhh.

Vierailija
7/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl kans

Vierailija
8/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku pissihätä myös minulla nopeuttaa orgasmin saantia, ja kieltämättä kokeilisin mielelläni jonkinlaista pissaleikkiä, esim. antaa miehen katsoa kun olen kyykkyselläni metsässä pissalla, tai ehkä jopa pissata miehen päälle 🙂

Harmi että miestäni yököttää pelkkä ajatuskin.

N32

Vierailija
9/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oras golden kirjoitti:

Ex-tyttöystävän kiihottuminen kasvoi aina kovassa pissahädässä mutta juuri ennen orgasmia sen oli pakko rynnätä alta vessaan pissalle ja vasta sen jälkeen sai rynkyttää rajusti loppuun niin että se laukesi. Rakko täynnä sitä piti panna sellaisessa asennossa kuten selällään, tyyny pyllyn alla ja polvet kiinni tisseissä että kalun pää painoi joka työnnöllä suoraan rakkoon ja pissat meinasivat lirahdella lakanoille mitä se voihki äänekkäästi. Jotenkin tunne oli sekä epämiellyttävä että nöyryyttävä mutta todella kiihottava ja paransi orkkuja.

Liittyykö tuo siihen että olen lukenut useammankin tarinan jossa ensimmäisen orgasmin itselleen sormettaneet tytöt kuvaavat tunnetta aivan samanalaiseksi kuin päästäisi kovassa pissahädässä vihdoinkin suihkun lentämään ja olivat aivan kauhuissaan kun kuvittelivat todella kastelleensa sänkynsä. Vasta seuraavilla kerroilla oppivat erottamaan orgasmin erilaisena tunteena.

Mitä ihmettä? Muistan aika elävästi ensimmäisen orgasmini eikä todellakaan muistuttanut sitä kun antaisi pissan tulla. Kuulostaa tosi tosi laimealta orkulta ja nuorilla naisillahan yleensä on kuitenkin kiihottuminen ja kudokset kunnossa. Tietty moni kai voi saada aika lieviä orgasmeja? Mutta että kovassa pissahädässä päästäisi pissan... hmmm, siis selkeää kyllä, mutta silti aika laimeaa. Ainakin oma eka orgasmini oli ihan käsittämätön niin että jalatkin tärisivät pitkään sen jälkeen. Ei pelkästä pissaamisesta tule koskaan sellaista helpotusta.

Vierailija
10/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miehenä taas ollu pitkäaikanen haave ollut kun löytyis nainen joka ois kans kiinnostunu pidättelystä ja leikeistä😍

Vierailija
11/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans huomannu et pissahätä tuntuu hyvälle ja välillä kotona ollessa pitkitän vessaan menoa

Vierailija
12/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken viimeks kotiin tullessa kauhee pissihätä ja tuntu nii hyvältä päästää se ulos ja lorottaa rauhassa

Vierailija
13/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku pissihätä myös minulla nopeuttaa orgasmin saantia, ja kieltämättä kokeilisin mielelläni jonkinlaista pissaleikkiä, esim. antaa miehen katsoa kun olen kyykkyselläni metsässä pissalla, tai ehkä jopa pissata miehen päälle 🙂

Harmi että miestäni yököttää pelkkä ajatuskin.

N32

Meillä samanlaiset ajatukset ja miehet..

Vierailija
14/17 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Eki, olenko normaali...

Vaikka se normaalius on monille hirmuisen tärkeää, niin voisihan sitä vaan antaa mennä ja nauttia. Ei tuossa ketään satuteta. Ei niissä pissaleikeissäkään mitään pahaa ole. Kakkaleikkejäkin saa ihan rauhassa leikkiä.

Vierailija
15/17 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se täysi rakko painaa jotain tiettyä pistettä ainakin itseäni kiihottaa kovasti kun älytön pissahätä ja painelee alavatsaa rakon kohdalta

Vierailija
16/17 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli paikka hyvä ja ihan oudot miehet.

Oma mies piilottelee mulle ja haluis että näyttäisin.

Kapakassa otettiin muutamat,ja siideri teki kyllä tarpeen käydä pissalla.

Oli tarttunut mukaan pari pano miestä. Kun pääsimme mökillemme ,yritin päästä veskiin jo sen takia että  kannatti pikkuisen pensaista pillua ,kun olin valunut,kun tiesin että mut naidaan..

Enpä päässyt,väkisin otettiin pikkuhousut,ja selälleen pöydälle. Meinas jo silloin pissat  luiskahtaa kun jouduin olleen pöydällä jalat levällään ja mua nuoltiin.

Olin kiimassa ja orkkuja tuli, se oli kait jonkinlaista kipua jo.

Mutta oli onni että olin pöydällä.

Kun se ensimmäinen mies tuli muhun,se oli yhtä ilotulitusta . Räjähdin siihen pöydälle.

Mutta en päässyt siitä mihinkään . 

Mieheni siinä luutun kans pyyhki lattiaa kun minua nussittii.

En ikinä ollut saanut niin rajua orkkua.

Enkä oo myöhemmin uskaltanut kohdata sama kohtaloa ,aina oon käynyt tyhjentämässä  ennen kun oon suostunut.

Vierailija
17/17 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tämmönen pissiuni. seison eduskuntatalon lehterillä ja valtavalla paineella sivallan virtsat eduskunnan niskaan. Useana yönä olen nähnyt, aamulla vaimo kyselee että mitä nauroit ja hirnuit että koko talo heräsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi