Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janna ja Juno- avioero!

Vierailija
29.02.2016 |

Hyvä Janna!!! Oikein teit! Jokainen pettävä ja valehteleva manchild ansaitseekin potkun persuuksiin.
Juno yritti älykääpiönä vielä lässyttää vstaan ja väittää mediaa valehtelijaksi, niin kuin aina (2011 bb-Amandan kanssa pettäminen ja bassoradion haastattelu). Sit se pelle vielä lisää jotain "mun vaimoni, vaikka kuka yrittäis väliin tms"-kuvia instagramiin.
Tyypillinen hatsipää, mitään vastuuta ei kyetä näkemään, syy on muissa ja kaikki muut muka yrittää väliin mutta Junolla itsellään ei ole muka ratkaisun avaimia (eli sen pippelin pitämistä housuissa).

Mainoskuvauksiahan ne olikin ;) Juno onnistunut nyt rikkomaan lastensa äidin kanssa suhteensa, nyt uunituoreen avioliittonsa.. Olisiko jossain vaiheessa aika katsoa peiliin ja miettiä mikä saattaisi olla ongelmana? Että mikä yhdistävä tekijä näiden hajanaisten ihmissuhteiden välillä on? Joku tai jokin muu ulkopuolinen, vai kenties ihan Juno itse...
t. ex-fani

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Janna!!! Oikein teit! Jokainen pettävä ja valehteleva manchild ansaitseekin potkun persuuksiin.

Juno yritti älykääpiönä vielä lässyttää vstaan ja väittää mediaa valehtelijaksi, niin kuin aina (2011 bb-Amandan kanssa pettäminen ja bassoradion haastattelu). Sit se pelle vielä lisää jotain "mun vaimoni, vaikka kuka yrittäis väliin tms"-kuvia instagramiin.

Tyypillinen hatsipää, mitään vastuuta ei kyetä näkemään, syy on muissa ja kaikki muut muka yrittää väliin mutta Junolla itsellään ei ole mugka ratkaisun avaimia (eli sen pippelin pitämistä housuissa).

Mainoskuvauksiahan ne olikin ;) Juno onnistunut nyt rikkomaan lastensa äidin kanssa suhteensa, nyt uunituoreen avioliittonsa.. Olisiko jossain vaiheessa aika katsoa peiliin ja miettiä mikä saattaisi olla ongelmana? Että mikä yhdistävä tekijä näiden hajanaisten ihmissuhteiden välillä on? Joku tai jokin muu ulkopuolinen, vai kenties ihan Juno itse...

t. ex-fani[/quot

GANJAPÄITÄ KOKO PORUKKA, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Vierailija
22/40 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri Seiska TV:stä hääonnea elokuulta. Valtaosa häävieraista oli hieman rikollisen näköistä porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks joka Janna ja Juno ketjussa on toi yks pöpi, joka väittää jokaisen vähäänkin positiiviseen tai tsemppaavaan sävyyn Jannasta kirjoittavan olevan Janna?

Sama tyyppi, joka haukkuu joka ketjussa. Sama ip kaikissa. Kuka toi tyyppi on? Helsinkiläinen ainakin.

Espoolainen ip, mutta käyttäjä voi olla muuallakin.

Vierailija
24/40 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkusyksystä jo lähetteli viestejä tälle Järviselle,et kyl on ihan ukko äkkii kyllästynyt,kertoohan se Järvinen ite seiskalle.

Vierailija
25/40 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks joka Janna ja Juno ketjussa on toi yks pöpi, joka väittää jokaisen vähäänkin positiiviseen tai tsemppaavaan sävyyn Jannasta kirjoittavan olevan Janna?

Sama tyyppi, joka haukkuu joka ketjussa. Sama ip kaikissa. Kuka toi tyyppi on? Helsinkiläinen ainakin.

ip:n kyttääjät ovat säälittävimpiä palstailijoita. Haistakaa ip!

Vierailija
26/40 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan hauskimpia. Oon jopa harkinnuy mungohullun ja iidahullun ipden julkaisua Molempien takana on yllättävän vähän ihmisiä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ip:n kyttääjät ovat säälittävimpiä palstailijoita. Haistakaa ip!

Vierailija
27/40 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahah nyt Cheyenne avautuu miten Juno syyttää HÄNTÄ avioerosta.

Ei vittu, sehän on tyhmempi jätkä kuin oletin :D Niin klassinen pettäjämies, että ihan haukotuttaa. Jokaista elämänsä naista pettänyt, itse lähettelee viestejä, itse menee paikalle ja tunkee likaisen pippelinsä sisään, itse valehtelee isosti lehdistöille, facebookkiin ja instagramiin omista touhuistaan ---->> kuka on syyllinen?

No Cheyenne tietenkin. 😅😅😅 Tyypillinen savupää, kehitys lakannut siihen aikaan kun aloitti polttamisen. Eli henkisesti jotain 13-15-vuotta toi jätkä? veikkaan ma.

Vierailija
28/40 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina SEKÄ petetyn vika ETTÄ kakkosnaisen vika. Molemmat ovat syyllisiä. 

Rouvat täällä purkaa selvästi omia traumojaan. Kumpia olette itse olleet?

Vierailija
29/40 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäinen mies espoosta kirjoitti:

Pettäminen on aina SEKÄ petetyn vika ETTÄ kakkosnaisen vika. Molemmat ovat syyllisiä. 

Mutta ei pettäjän vika? Okei, sä olet ainakin pettäjä, mä en ole mikään noista.

Vierailija
30/40 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu, sehän on tyhmempi jätkä kuin oletin :D Niin klassinen pettäjämies, että ihan haukotuttaa. Jokaista elämänsä naista pettänyt, itse lähettelee viestejä, itse menee paikalle ja tunkee likaisen pippelinsä sisään, itse valehtelee isosti lehdistöille, facebookkiin ja instagramiin omista touhuistaan ---->> kuka on syyllinen?

No Cheyenne tietenkin. 😅😅😅 Tyypillinen savupää, kehitys lakannut siihen aikaan kun aloitti polttamisen. Eli henkisesti jotain 13-15-vuotta toi jätkä? veikkaan ma.

Ja mitä tuo kertoo Jannan henkisestä tasosta? Niinpä! Sopivat toisilleen kuin nenä päähän, ihan turha ero.

Tuon Kajaanin mukaan heillä oli varsinaista sutinaavasta sitten, kun erosta oli jo päätetty. Jos näin on, sitähän emme tiedä, niin silloinhan ei oo kyse varsinaisesta pettämisestä. Ihan sama, ota näistä nyt sitten selvää, mutta ei oikeastaan kiinostakaan hirveästi. Melkoisen epämiellyttävien ija mitättömien hmisten kolmiodraama.

Vierailija
31/40 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäinen mies espoosta kirjoitti:

Väärin. Pettäminen tasan ja ainoastaan pettäjän vika.

Väsynyt trolli.

Vierailija
32/40 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä tuo kertoo Jannan henkisestä tasosta? Niinpä! Sopivat toisilleen kuin nenä päähän, ihan turha ero.

En rehellisesti tiedä, mitä se kertoo Jannasta. Mielestäni ei mitään.

Juno on pelle. Mua ei kiinnosta haukkua sitä petettyä.

Vierailija
33/40 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon Kajaanin mukaan heillä oli varsinaista sutinaavasta sitten, kun erosta oli jo päätetty. Jos näin on, sitähän emme tiedä, niin silloinhan ei oo kyse varsinaisesta pettämisestä. Ihan sama, ota näistä nyt sitten selvää, mutta ei oikeastaan kiinostakaan hirveästi. Melkoisen epämiellyttävien ija mitättömien hmisten kolmiodraama.

Hahhah, oletko eläissäsi tavannut miehiä?

"Kajaani" kertoi lehdille eron olevan tulossa, ei päätetty.

Jokaikinen maailman petturimies kertoo eron olevan jo ovella ja vaimon hirviö. Toi faktahan on vanhempi kuin aurinko.

Kyllä se Juno on pettänyt. Kompasteli itseensä rientäessään valehtelemaan miten ei ole, mutta kyllä se on.

Petti nyt, petti aiemmin, pettää tulevaisuudessa. Pettää loppuelämänsä. Ja aina syy on toisessa.

Vierailija
34/40 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avioliitto kestää vain lyhyen aikaa, toinen ei välttämättä saa erossa mitään (muuta kuin omansa).

Janna on ollut fiksu ja pistänyt nopeasti eron vireille. 

Vierailija
35/40 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vika, mitäs läksi. Toivottavasti avioehtoa ei ole ja Juno kuittaa vielä puolet omaisuudesta lol :D

Mistä ihmeen omaisuudesta? Vuokrakämppä tämä yhteinen kämppä.

Vierailija
36/40 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

THE Wedding kirjoitti:

Katsoin juuri Seiska TV:stä hääonnea elokuulta. Valtaosa häävieraista oli hieman rikollisen näköistä porukkaa.

Nyt sä sekoitat käsitteet! Nää häävieraat eivät olleet hieman rikollisen, vaan totaalityperysten näköisiä. Be my guest.

Vierailija
37/40 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistaisin, että Jannalla on hiekkiksessa oma kämppä. Siitä oli joskus joku kiinteistö-kaisa ohjelmakin.

Junohan saa pääomatuloja edelleenvuokraamalla stadin luukkua.... v-tun kusipää.

Vierailija
38/40 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistaisin, että Jannalla on hiekkiksessa oma kämppä. Siitä oli joskus joku kiinteistö-kaisa ohjelmakin.

Junohan saa pääomatuloja edelleenvuokraamalla stadin luukkua.... v-tun kusipää.

Mitäpä väliä, niillä on avioehto tehtynä.

Vierailija
39/40 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä katolisessa kirkossa vihittiin... Ja mitä, about puoli vuotta jopa kesti se onni. Melkein sais vaatii häälahjat takas 😃

Toivottavasti kustansivat itse häänsä, eivätkä vanhemmat

Seiskahan ne prinsessahäät maksoi.

Vierailija
40/40 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin seiska juoru kertoo, että Juno on hoitanut talousasioitaan varsin huonosti.. ulosoton asiakas pitkään. Elatusmaksuja eniten rästissä, sitten myös pikavippifirmaa ja joukkoliikenteen tarkastusmaksuja jne. Hyvä kun Janna pääsi tyypistä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän