Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka nautit työstäsi, missä olet töissä?

Vierailija
28.02.2016 |

Mikä on mukava työ?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vastauksia kun lukee, niin tulee mieleen, että työssä viihtyminen taitaa olla enemmän henkilöstä kuin työpaikasta kiinni. Itse olen samanlainen kuin pari aiempaa vastaajaa, että en ole viihtynyt oikeen missään työssä, millään alalla.Olenkin pitkäaikaisesti masentunut ja luonteeltani vielä superneuroottinen. Mutta jotkut täällä kuitenkin ovat tyytyväisiä työhönsä jopa kioskilla tai ruokalassa. Ihailen heitä. Persoona vaikuttaa varmasti paljon.

Vierailija
62/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijana yliopistolla minäkin. Muuten kiinnostava työ, mutta iso miinus on rahoituksen epävarmuus, eli koko ajan pitää olla tekemässä rahoitushakemuksia, mikä aika on pois varsinaiselta tutkimukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tilastoja maatalouden alalta. Huippukivaa.

Vierailija
64/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys- ja lastenneuvolassa terveydenhoitajana

Vierailija
65/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut suuri onni elämässäni, että olen saanut tehdä pelkästään mukavia töitä, joissa olen viihtynyt sataprosenttisesti. Koulu- ja opiskeluajan kesätöissä olin sokerijuurikasta harventamassa, mansikoita poimimassa, lastenhoitajana, jäätelökioskilla,laivasiivoojana, kahvilamyyjänä, rautakaupassa.

"Oikeita" töitä olen tehnyt kääntäjänä, tutkijana ja tätä nykyä toimittajana. Harmittaa, että eläkeikä häämöttää jo kolmen vuoden päässä. Toivottavasti voin jatkaa vielä muutaman vuoden sen yli.

Vierailija
66/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajana kotihoidossa.

Vierailija
67/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It-alalla pienehkössä firmassa. Työ 99%:sti etätöitä. Palkka ja luontaisedut hyvät, työaika joustava.

Voisitko tarkentaa mitä teet? IT-ala ei vielä sano paljon. Mikä koulutus? 

Nyt tutut tunnistaa, mutta olkoon menneeksi :D Koulutukseltani olen sekä sairaanhoitaja että tietojenkäsittelyn tradenomi. 20 vuotta terveydenhuollossa, nyt viimeiset 15 vuotta terveydenhuollon tietojärjestelmien parissa it-alalla. Työhöni kuuluu kaikki sovelluskehityksen vaiheet. Mieluiten koodaan, mutta toki muukin osa tästä hommasta on ihan kivaa.

Vierailija
68/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneläinklinikalla :)

Vierailija
69/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa. Ei tule tyhjiä hetkiä.

Vierailija
70/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuskina 😊

Vierailija
71/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja!

Vierailija
72/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-konsultti yli 20 vuoden ajan ja silti tykkään.

Vierailija
73/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea, kuinka niin monenlaisissa työpaikoissa on tyytyväisiä ihmisiä!

Vierailija
74/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke-edustaja. Fiksut asiakkaat, vaihtelevat työpäivät, oma rauha, oma vastuu työstä, mielenkiintoiset lääkkeet myytävänä, työ perustuu tieteeseen ja hyvä palkkaus. Miinuksena välillä reissun päällä olo, sekin kyllä välillä plussaa sekä välillä paineet myynneistä. Mutta ehdottomasti mukava työ.

Vierailija
75/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postinjakaja

Miten voit nauttia työstä, jossa työnantaja pistää sinulle koko ajan isompia työtaakkoja, ja joka toinen vuosi yt-neuvottelut niskaasi, minkä myötä lisää töitä, kun väki hupenee?

T. Toinen postityöntekijä.

Vierailija
76/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitajana suuressa sairaalassa, rakastan työtäni. 3-vuorotyö ei lannista, päinvastoin pidän siitä todella paljon! Voin oikeasti hyvin 3-vuorotyössä, vaikka yleensä siitä halutaan antaa huonoa kuvaa... 3-vuorotyö on todella hyvä heille, jotka eivät halua tavallista päivätyötä (kuten minä).

Potilaita on toki laidasta laitaan, mutta kyllä niitä aivan ihaniakin potilaita riittää ja paljon! Piristävät niin paljon päivää. Me hoitajat saadaan paljon kiitosta ja arvostusta omaisilta ja voin kertoa, että se piristää todella paljon päivää! 

Vierailija
77/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh ja tradenomi :)

Vierailija
78/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa te, jotka alapeukutatte toisten työstään tykkäävien ammatteja, miksi teette niin?