Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka nautit työstäsi, missä olet töissä?

Vierailija
28.02.2016 |

Mikä on mukava työ?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä en ole viihtynyt missään. Vaihdan alaa koko ajan. MIkä minussa on vikana? On sairaanhoitajankin paperit, joten ei olisi töistä pulaa. En vain kestä.

Jos pää ei kestä, miksi luit ne paperit?

Persoonallisuushäiriö?

Epävakaa alan vaihtelija?

En ole tuo jolle vastasit, mutta itselläi on vähän sama ongelma. En kestä oikein missään. Pidän kyllä fyysisesti työnteosta ja olen monesti saanut kuulla ahkeruudestani, reippaudestani ja oma-aloitteellusuudestani. En kestä henkistäväkivaltaa yhtään.

Joudun helposti kiusatuksi koska jotkut haluavat painaa alas sellaisia henkilöitä jotka ovat heille muka uhkia.

Kun itse on vähän laiska ja tyhmä, niin ainoa keino pärjätä, on eliminoida hyvät ja tunnolliset työntekijät.

Onko itselläsi kenties persoonallisuushäirö? Vähän sellaisen kuvan saa.

Vierailija
42/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasravintolassa työparin kanssa . Työtehtävät monipuolisia, huippu työkaveri ja ihanat asiakkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelinhoitajana. Yleensä mahtavat asiakkaat ja kiva työyhteisö.

Vierailija
44/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä fotokaupassa. Rakastan työtäni!

Vierailija
45/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitollinen espoolainen kirjoitti:

Hoidan vanhuksia ihanassa työporukassa, paikassa mikä ei tavoittele voittoa omistajilleen, vaan missä on aikaa ihan vain olla asukkaiden kanssa, säätiön palveluksessa. Työntekijöitä arvostetaan, työhön voi vaikuttaa ja kokea iloa ja tyytyväisyyttä niin työkavereiden kuin hoidettavien kanssa, talon arvot sellaiset ettei hoitajasta imetä kaikkea ja ymmärretty että kunnon hoitsumäärällä kaikki voivat hyvin.  Nimenomaan HOITOTYÖTÄ saa tehdä eikä aika mene siivoukseen tai taloustöihin, riittää virtaa vielä työn jälkeenkin. Tänäänkin riitti naurua ja ihan odotan että huomenna taas pääsee hommiin. Yli 20 vuotta takana, toinen mokoma edessä. Kiitollinen olen, kyllä. 

Voisit olla mun työkaveri, mutta olen kunnalla töissä, mutta juuri tuollaista meillä on.

16

Vierailija
46/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluavustaja valmistavassa opetuksessa.

Vierailija
47/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuslääkäri.

Vierailija
48/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Financial manager mainoselokuvayhtiössä. Melko hyvä palkka, haastava työ, kiinnostava työyhteisö 😊

Vierailija
49/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurialalla asiantuntija.Tykkään.

Vierailija
50/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluavustaja valmistavassa opetuksessa.

Oletko tosiaan kouluavustaja etkä koulunkäyntiavustaja tai koulunkäynninohjaaja?

Vierailija
51/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä onnellisia joilla on mieluisa työpaikka! Olkaa onnellisia. Itse ollut montakymmentä vuotta ammatissa, jossa en viihdy. Kyllä sitä ihminen on typerä kun silti siihen jää.

Mikä siihen saa jäämään noin pitkäksi ajaksi?

Eikö se ole tietynlainen itsemurha?

Vierailija
52/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisluokanopettaja, työnarkomaani, rakastan työtäni.

Vierailija
53/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestintää/markkinointia teen.

Vierailija
54/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICT hommissa kohta 30 vuotta. Poikavuosien harrastuksesta tuli työ ja vaikea sitä on työnä oppia pitämään :D

Vierailija
55/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistuva lääkäri, isohko keskussairaala. Monen vuoden jälkeen löysin oman erikoisalani ja työyhteisöni on ihana ja työ vaativaa ja mielenkiintoista.

Vierailija
56/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja päiväkirurgisen osaston leikkaussalissa. Mahtava työyhteisö, mielenkiintoinen työ, tosi kivat pomot ja hyvät työajat... Rakastan tätä työtä!

Vierailija
57/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijana. Työni on suurin kiinnostuksen kohteeni, ja tuottaa toki paljon paineita ja työtä on 24/7 joskus, mutta onnistumisen tunteet sen mukaisia!

Vierailija
58/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla tutkijana (tulevaisuus tosin ei tällä hetkellä näytä kovin...vakaalta).

Vierailija
59/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastossa.

Kerran kuulin kuinka kirjastovirkailija esitteli asiakkaalle kirjan myöhästymisestä tulevaa sakkoa. Myöhemmin olin lehtilukusalissa kun pankinjohtaja tuli myöhässä olevien kirjojen kanssa ja sama virkailija kailotti että ei mitään haittaa hän voi täältä koneelta korjata asian ja laittaa lisää lainausaikaa. Pankinjohtaja pälyili ympärilleen että moniko todisti tapahtunutta.

Että hyvä sylvi mitä touhua. Tämä on tätä julkista sektoria ja "tasapuolista" ei oooo korruptiota,ei .

Vierailija
60/78 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellutehtaalla operaattorina