Sinä joka nautit työstäsi, missä olet töissä?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Olen valtion virastossa tiedotusasiantuntijana. Koulutukseni on alaa sivuava maisterin tutkinto ja palkka kokemuslisien kera 4.3k/kk. Laadin pomojen antamien suuntalinjojen mukaan lausuntoja ja tiedotteita. Usein on vaikea saada päivä kulumaan, kun netistä loppuu selaaminen ja nsfw sivustoille ei uskalla mennä. Onneksi on tunnin ruokkis ja etätyöpäivät aina sillon tällön jos kunnolla laiskottaa.
Minun kaltaisiani pseudotyöntekijäitä on tässä maassa vähintään kymmeniä tuhansia. Tämä on vähän niinkuin premium tason "työharjoittelu", kun oikeita töitä ei ole. Ei oikeastaan tekemistä, ketään ei kiinnosta mitä teen kun palkamaksaja on niin kaukainen asia, mutta palkka on loistava.
Nyt mä tiedän viimeinkin, mikä musta tulee isona :)
Siivoojana isossa toimistossa osa-aikaisena. Nautin!!!
R-kioskilla. Kyllä, kuulitte oikein. Ihana kioski, ihana työyhteisö, ihanat asiakkaat, monipuolinen työ, joustava pomo.
MInä en ole viihtynyt missään. Vaihdan alaa koko ajan. MIkä minussa on vikana? On sairaanhoitajankin paperit, joten ei olisi töistä pulaa. En vain kestä.
Hoidan vanhuksia ihanassa työporukassa, paikassa mikä ei tavoittele voittoa omistajilleen, vaan missä on aikaa ihan vain olla asukkaiden kanssa, säätiön palveluksessa. Työntekijöitä arvostetaan, työhön voi vaikuttaa ja kokea iloa ja tyytyväisyyttä niin työkavereiden kuin hoidettavien kanssa, talon arvot sellaiset ettei hoitajasta imetä kaikkea ja ymmärretty että kunnon hoitsumäärällä kaikki voivat hyvin. Nimenomaan HOITOTYÖTÄ saa tehdä eikä aika mene siivoukseen tai taloustöihin, riittää virtaa vielä työn jälkeenkin. Tänäänkin riitti naurua ja ihan odotan että huomenna taas pääsee hommiin. Yli 20 vuotta takana, toinen mokoma edessä. Kiitollinen olen, kyllä.
Kokki. Valmistamme 13 000 annosta päivässä.
Tykkään työstäni, mutta en nykyisestä työyhteisöstä. Liikaa ihmisiä avokonttorissa, kun vaatisi keskittymisrauhaa ja hiljaista hetkeä ei ole. Yksi puhuu puhelimessa paljon, toinen on hirveän hermostunut ja pitää koko ajan jotain älämölöä yksinään, saattaa jopa pamauttaa nyrkillä pöytäänsä ilman että tiedän syytä, suorastaan pelottava.
Suunnitteluinsinööri pienessä insinööritoimistossa.
Asunnottomien palvelukeskuksessa.
Valtion virastossa asiantuntijatehtävissä. Työ on ihanaa, haastavaa ja sopivan hektistä! En halua kertoa tän tarkemmin, on sen verran spessu ala enkä halua, että työkaverit tunnistaa mut ;)
Vierailija kirjoitti:
MInä en ole viihtynyt missään. Vaihdan alaa koko ajan. MIkä minussa on vikana? On sairaanhoitajankin paperit, joten ei olisi töistä pulaa. En vain kestä.
Jos pää ei kestä, miksi luit ne paperit?
Persoonallisuushäiriö?
Epävakaa alan vaihtelija?
It-alalla pienehkössä firmassa. Työ 99%:sti etätöitä. Palkka ja luontaisedut hyvät, työaika joustava.
matkaoppaana työskentelen, unelma -ammatissa
Vierailija kirjoitti:
It-alalla pienehkössä firmassa. Työ 99%:sti etätöitä. Palkka ja luontaisedut hyvät, työaika joustava.
Voisitko tarkentaa mitä teet? IT-ala ei vielä sano paljon. Mikä koulutus?
Olen valtion virastossa tiedotusasiantuntijana. Koulutukseni on alaa sivuava maisterin tutkinto ja palkka kokemuslisien kera 4.3k/kk. Laadin pomojen antamien suuntalinjojen mukaan lausuntoja ja tiedotteita. Usein on vaikea saada päivä kulumaan, kun netistä loppuu selaaminen ja nsfw sivustoille ei uskalla mennä. Onneksi on tunnin ruokkis ja etätyöpäivät aina sillon tällön jos kunnolla laiskottaa.
Minun kaltaisiani pseudotyöntekijäitä on tässä maassa vähintään kymmeniä tuhansia. Tämä on vähän niinkuin premium tason "työharjoittelu", kun oikeita töitä ei ole. Ei oikeastaan tekemistä, ketään ei kiinnosta mitä teen kun palkamaksaja on niin kaukainen asia, mutta palkka on loistava.