Kirpputorilla ei mene tavara kaupaksi! Neuvokaa!
Yhden päivän ollut myynnissä. Kaupaksi oli mennyt keltainen matto (7€), kahvakuula 16kg (15€) ja rottinkinen kukkapylväs (5€).
Ei ole mennyt kaupaksi mm. nämä:
- Riihimäen/karhula lasitölkit. Isommat kannella 20€, pienemmät ilman kantta 15€
- Kaunis vanha puutuoli 25€
- iso puinen tarjoiluvati 20€
- Pizzakivi 5€
- Karhu monot 5€
- Kuparipannu 15€
... Ja paljon muuta ihan laadukasta tavaraa. Onko hintaa liikaa?
Kommentit (135)
Kyllä tavara menee kaupaksi, jos hinta on 2 euroa tai alle.
Mono aika ei ole kesällä. Kuparipannu kuka tarvii? Tarjoiluvati 20e, miksei 5e?
Oon ostanut lasitölkkejä kannella 5-10e.
Harva varmaan haluaa maksaa lasitölkeistä 20€ kappaleelta, jollei keräilijä ole kyseessä.
Laita -50% lappu niin alkaa tavara kulkea.
Olen siis ihan kyllästynyt näihin kirpputorihinnotteluihin, 1-2-3 euroa, vaikka tavara olisi ihan hyvää, jos ei enempää rahaa ole maksaa jopa laadukkaasta tuotteesta, menkää kaatopaikalle tonkimaan. Ärsyttää ja suututtaa ihmiset kun kaikki pitäisi saada 1 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis ihan kyllästynyt näihin kirpputorihinnotteluihin, 1-2-3 euroa, vaikka tavara olisi ihan hyvää, jos ei enempää rahaa ole maksaa jopa laadukkaasta tuotteesta, menkää kaatopaikalle tonkimaan. Ärsyttää ja suututtaa ihmiset kun kaikki pitäisi saada 1 eurolla.
Olet oikeassa, mutta ehkä silloin kannattaa myydä muualla kuin kirpputorilla. Tori.fi esim.?
Pizzakivi on uutena Puuilossa 8,90 €, ehkä viitonen käytettynä on liikaa?
Taitaa olla vähän hiljainen aika tämä lomailuaika, kohta jengi lähtee back to school -hengessä enemmän ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Kuule kun tavaran hinta on tasan se, mitä joku siitä suostuu maksamaan. Nykyään on köyhilläkin nurkat täynnä roinaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytetty tavara on käytetty. Kirppareiden idea on tarjota edullinen ostoskanava niille jotka eivät pysty / halua ostaa kaikkea uutena. Jos ei tätä voi hyväksyä, ei kannata sitä pöytää vuokrata ja tuputtaa ylihintaista tavaraa hintatietoisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei kannata kitistä siitä, ettei tavara käy kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Myy kalliimmat tavarat torissa. Kirpputorille ei kannata yli 10€ tavaraa viedä.
20 euroa on jo aika paljon tavalliselle kirpparikävijälle, kynnys laittaa niin paljon rahaa on korkea. Helpommin tarttuu mukaan muutaman euron tavaroita.
Pizzakiven ostaisin tuolla hinnalla.
Kuparipannu ja lasitölkit 5 euroa oikeampi hinta. En toki niitä ostaisi kun en tarvitse.
Puisia tarjoiluvateja on monenlaisia, Ikeasta uutena tämmöinen:
https://www.ikea.com/fi/fi/p/ostbit-tarjotin-bambu-30452991/
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä myydä eurolla kahdella?
Siis tavaraa, tietty joku kynä on eri asia.
Sehän menee jo paikkavuokraan
olet varmaan hinnoitellut itsesikin pois markkinoilta
Ihan liian kallista.
Kirppareilla kuitenkin myydään toisten vanhoja tavaroita, hinnan on oltava sen mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä myydä eurolla kahdella?
Siis tavaraa, tietty joku kynä on eri asia.
Sehän menee jo paikkavuokraan
No tämähän on se kirppareiden ongelma. Aika monta tuntia työtä saa tehdä viikon kirpparikeikan eteen ja harvemmin sieltä jää omaisuuksia käteen.
Joku oman alueen piha-/peräkonttikirppis tai Siivouspäivän tapahtuma mahdollistaa rennomman kirppiksen ja tulot jää kaikki itselle.
Kokeile laskea hintoja. Itse näen usein kirpparilla tavaroita, jotka haluaisin ostaa, mutta pieni budjettini ei riitä niihin.