Mitä teillä syödään tänään?
Meillä oli juuri kinkkukiusausta, vuohenjuustosalaattia ja jälkkäriksi kinuski-karpalohyvettä.
Kommentit (22)
Kuulostaa hyvältä! Miten teitte ton vuohenjuustosalaatin ja jälkkärin. Ohje kiitos 😍
Lounaaksi syötiin eilistä possun sisäfilettä inkiväärillä maustetussa kookos-jogurtti-kastikkeessa riisin kera. Päivällisellä syödään kanaviillokkia.
Siskonmakkarakeittoa, siemennäkkäriä ja jälkkäriksi mansikkarahkaa.
Syön juuri lihapiirakoita aamiseksi. Itse olen peeaa, joten siinä mielessä olisi turvauduttava kaapissa olevaan hernekeittopurkkiin. Jos mies maksaa kauppareissun, niin teen tomaattikeittoa ja fetasalaattia <3
Kiusausta paistin jämistä ja perus vihersalaattia. Muutama pala suklaata jälkkäriks.
Eilisiä nachoja ja taco-maustettua jauhelihaa salsan ja avokadon kera.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä! Miten teitte ton vuohenjuustosalaatin ja jälkkärin. Ohje kiitos 😍
Vuohenjuustosalaatissa oli sitä vuohenjuustoa ;) , viinirypäleitä, punasipulia, kurkkua sekä jääsalaattia. Kastikkeena joku valmis vadelmavinegrette. Toi kinuski-karpalohyve koottiin niin, että annosmaljassa pohjalla vaikka piparin tai muun keksin murua, päälle kermavaahto-rahkaseosta, johon sekoitettu kinuskikastiketta sekä niitä karpaloita ja kinuskikastiketta paljaaltaan.
Jauhelihapihvejä, porkkanamuhennos, sienikastike ja paistetut perunat. Sunnuntain herkuttelua. :)
Kuulostaa hyvältä. Mutta inhoan sanaa hyve. Omenahyvettä, raparperihyvettä. Hrrrr 😨 😂
Kokonainen kana uunissa ja uunijuureksia
Tomaattinen kasviskastike pastan kanssa, päälle mozzarellaraastetta. Korvapuusteja alan kohta leipoa, jahka mies saa haettua kaupasta maitoa.
Jauhelihakastiketta. Seuraavaksi tulee kaalikeittoa. Oli meinaan kaalit tarjouksessa Lidlissä.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Mutta inhoan sanaa hyve. Omenahyvettä, raparperihyvettä. Hrrrr 😨 😂
"Trifle" on toinen mahdollinen nimi, itse asiassa se kuvaa tuota jälkiruokaa paremmin kuin hyve.
Mies lupas hoitaa mulle pizzaa, sushia tai Hodarin ja Hummerin hodareita... Mä oon kipee, mikään järkiruoka ei innosta nyt.
Papuwokki ja riisiä. Super halpaa ja hyvää.
Lampaankaretta, hain eilen Roslundilta. Ihan parasta! Siihen kunnon salaattia kylkeen ja nam, ei tarvii mitään pottuja tms. Jälkkäriksi Lidlin Poire Belle Helene.
Olisko kellään hyvää kalapyörykkä ohjetta ?! Tein eilen semmosii eikä ollu hyviä :(
Vierailija kirjoitti:
Mies lupas hoitaa mulle pizzaa, sushia tai Hodarin ja Hummerin hodareita... Mä oon kipee, mikään järkiruoka ei innosta nyt.
Kuin normaalii jälkkärin syöminen on kotona? Mietin vaan. Viikonloppusinko av:laiset niitä vääntää vai aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Trifle" on toinen mahdollinen nimi, itse asiassa se kuvaa tuota jälkiruokaa paremmin kuin hyve.
Vielä hirveämpi. 😂🙊
Eikö vaan kävis, että karpalo -kinuskijälkkäriä tai hässäkkää.
Ja oon ite vieläpä kokki. Voitte vaan kuvitella kärsimykseni määrän. 😅
Spydäri <3