Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä, jolla ei kasva parta?

Vierailija
28.02.2016 |

Nostetaan kissa pöydälle.
Mitä mieltä naiset ovat miehestä, jolla on vain vähän partakarvoja? Ei siis tietenkään kasvata niitä muutamaa haiventa, mutta vaikka yrittäisi niin ei tulisi kunnon sänkeä/partaa?

Tämä on minulle suuri epävarmuustekijä kun nyt on muodissa parta ja sänkihän on "aina" ollut in. Tiedän ettei kaikki naiset pidä parrasta eikä ehkä sängestäkään, mutta haluaako nekin alitajuisesti/tietoisesti, että miehellä on edes mahdollisuus partaan? Kun se kuitenkin yhdistetään testosteroniin ja varmaan nainen kuin nainen tykkää testosteronista miehellä.
Mielestäni olen muuten suht normaali mies, en mitenkään erityisen hento tai naisellinen piirteiltäni. Mutta jostain syystä vaan parta ei kasva.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsinä voisi todeta, että jospa hankkisit itsellesi tytön, jolla parta kyllä kasvaa. Ei tarvitsisi kummankaan kärsiä epävarmuudesta, kun kumpiksin vain ihailee toisen ominaisuutta.

Ei ole vitsi. Bulgariassa näin tytön jolla oli käytänössä kokovartalokarva. Puuttui vain rohkeus kysyä, että oletko vapaa. Ja useimilla naisilla on se nukkakarva ja se on ilmeisesti erogeeninen alue. Älä kosketa ihoa vaan sivele pitkin nukkakarvaa. Naisilla on herkistynyt tuntoaisti nukkakarvassa. 

Vierailija
82/105 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika naismaista, jos aikamiehellä on täysin sileät posket.

Tuohon jos yhdistää vielä lapsenpyöreät kasvot ja leveän lantion niin ei kyllä minua viehätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän jokapäiväisiä rutiinipuuhia kuin ei tarvitse partaa ajella - enemmän aikaa muuhun. Kolme minuuttiä päivässä tekee yli 18 h vuodessa.  60:ssä vuodessa noin 30 työviikkoa!  Pienistä puroista kasvaa iso virta.  Jos ehostaa itseään päivittäin 21 minuuttia, siihen tuhraantuu vuodessa 128 tuntia, 60:ssä  vuodessa  210 työviikkoa eli yli neljän vuoden työpanos.

Vierailija
84/105 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsinä voisi todeta, että jospa hankkisit itsellesi tytön, jolla parta kyllä kasvaa. Ei tarvitsisi kummankaan kärsiä epävarmuudesta, kun kumpiksin vain ihailee toisen ominaisuutta.

Ei ole vitsi. Bulgariassa näin tytön jolla oli käytänössä kokovartalokarva. Puuttui vain rohkeus kysyä, että oletko vapaa. Ja useimilla naisilla on se nukkakarva ja se on ilmeisesti erogeeninen alue. Älä kosketa ihoa vaan sivele pitkin nukkakarvaa. Naisilla on herkistynyt tuntoaisti nukkakarvassa. 

Minulla oli nuorempana ranskalainen tyttöystävä, jolla pakarat täynnä tummaa miehekästä karvaa. Jännä kontrasti kuuman ja superfeminiinin vartalonmuodon kanssa.

Vierailija
85/105 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti valtavirrasta poikkeava ainakin tässä ketjussa, kun itse nimenomaan tykkään miehestä, jolla on parta aina ajettu ja naama sileä. Ap olisi siis unelmamieheni. ;)

Vierailija
86/105 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terävä kaulankatkaisuveitsi

Vierailija
87/105 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suora yhteys testosteronin määrään tietääkseni, ei parta testottomille kasva.

Ei pidä paikkaansa. Minulla on iso ja paksu jöllykkä jousuissa, mihin naiset aina ilahtuneesti reagoivat, kun kerrankin saavat tuntea vähän paksumpaa täytettä sisällään. Tällaisen seisokki luonnollisesti vaatii hyvöt testot paljon enemmän verta kuin pienemmät normipippelit. Noh minulla parta kasvaa silti heikosti. Vaikka sängen joka aamu ajankin niin kunnon partaa ei kasva. Munakarvat kasvavat kyllä ja niitä välillä rajata.

Vierailija
88/105 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika naismaista, jos aikamiehellä on täysin sileät posket.

Tuohon jos yhdistää vielä lapsenpyöreät kasvot ja leveän lantion niin ei kyllä minua viehätä.

Naisissa on myös amatsooneja jotka saattavat viehättyä.

Vierailija
89/105 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietnamilaisilla ei vissiin kasva partaa, en muista ikinä nähneeni partasta vietnamilaista

Oletko ollut kännissä vai mistä kiikastaa?

Partahan se oli Ho-sedälläkin.

Vierailija
90/105 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on korvien välissä ratkaisee paljon. 

Vierailija
91/105 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partaa  pitää hoitaa hyvin, hilsettä helposti tulee..  partasieni voi iskeä. Ihon  tarvii hengittää. Kunnon pesut ja rasvaus.Siisti leikkaus!

Vierailija
92/105 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. En pidä parrasta enkä sängestä miehellä.

Vierailija
93/105 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne karvat miestä tee vaan isot aivot ja iso kalu.

Vierailija
94/105 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä, veljellä ja aviomiehellä ei kenelläkään kasva parta ja ovat normaaleja, komeita ja menestyneitä miehiä. Onko maailma nykyään näin pinnallinen? Pitääkö tässä nyt omien poikienkin puolesta huolestua, että menettävät mielenterveyden kun eivät saaneet partageenejä. 

Mä itse tykkään parrattomasta ja muutenkin nuorekkaasta lookista. 

Vierailija
95/105 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa miehellä partaata ei, niin tärkeää on kuitenkin, että nainen pitää karvakolmionsa trimmattuna ilman tuheroa. Posliini on jo liikaa.

Vierailija
96/105 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä tykki kompensoi! Ja pitkä blondi tukka ja nahkahousut.

Vierailija
97/105 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa jostakin testosteronia niin kyllä kasvaa,eräs tuttuni alkoi käyttään sustaa niin kahden viikon päästä upea parta !

Turha hourailla vitamiineistä ,yöunista ym paskasta kun koko juju on siinä että ei ole testoa niin ei seiso eikä parta kasva !

Vierailija
98/105 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni oli aikanaan plussaa, että miehelläni ei kasva parta eikä rintakarvat. Olen itse karvainen nainen ja tämä on niin /c :stä kuin olla ja voi. Koko ajan saa olla sokeroimassa ja sheivaamassa, vihaan vihaan vihaan ihokarvoja.

Onnistuneen risteytyksen kautta tyttäreni on perinyt isänsä karvageenin ja on vartaloltaan hyvin vähäkarvainen paksuilla hiuksilla ja tummilla kulmilla ja ripsillä. Poikani on karvainen, perinyt sen minun puoleltani, mutta miehillä tuo on ok. 

Eli ihokarvattomuus voi olla myös toivottu ominaisuus.

Vierailija
99/105 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suora yhteys testosteronin määrään tietääkseni, ei parta testottomille kasva.

Ei pidä paikkaansa. Minulla on iso ja paksu jöllykkä jousuissa, mihin naiset aina ilahtuneesti reagoivat, kun kerrankin saavat tuntea vähän paksumpaa täytettä sisällään. Tällaisen seisokki luonnollisesti vaatii hyvöt testot paljon enemmän verta kuin pienemmät normipippelit. Noh minulla parta kasvaa silti heikosti. Vaikka sängen joka aamu ajankin niin kunnon partaa ei kasva. Munakarvat kasvavat kyllä ja niitä välillä rajata.

Olet kasittänyt jotain väärin. Testotaso mitataan laboratoriossa testillä TestoVL, ei mittailemalla kullia.

Vierailija
100/105 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuvotus. En olisi missään tekemisissä.