Mitä mieltä miehestä, jolla ei kasva parta?
Nostetaan kissa pöydälle.
Mitä mieltä naiset ovat miehestä, jolla on vain vähän partakarvoja? Ei siis tietenkään kasvata niitä muutamaa haiventa, mutta vaikka yrittäisi niin ei tulisi kunnon sänkeä/partaa?
Tämä on minulle suuri epävarmuustekijä kun nyt on muodissa parta ja sänkihän on "aina" ollut in. Tiedän ettei kaikki naiset pidä parrasta eikä ehkä sängestäkään, mutta haluaako nekin alitajuisesti/tietoisesti, että miehellä on edes mahdollisuus partaan? Kun se kuitenkin yhdistetään testosteroniin ja varmaan nainen kuin nainen tykkää testosteronista miehellä.
Mielestäni olen muuten suht normaali mies, en mitenkään erityisen hento tai naisellinen piirteiltäni. Mutta jostain syystä vaan parta ei kasva.
Kommentit (105)
En ajattele mitään siitä, jos parta ei kasva. Vaaleilla ihmisillä on usein karvankasvu vähäisempää. Monesti näkee tummilla naisilla viiksien kohdalla tummaa. Mitä siitäkään.
Kun on tottunut karvaiseen mieheen, karvaton/ parraton mies on vähän kuin "nyljetty kaniini!" Kunnollinen parransänki; se pitää miehellä vähintään olla; joulupukin parta sitten asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa puolison, jolle parisuhde olisi moisesta kiinni. Jonkun muutaman karvan varassa...
Ei varmaan kukaan. Mutta voiko saada edes kontaktia naisiin jos on tälla tavalla "poikkeava". Sitä tässä mietin.
Ja huomaako naiset lähikontaktissa, että ihossani ei ole edes niitä aihioita, joista parta voisi kasvaa?
AP
Suurin osa naisista ei pidä parrasta. Tämä on kyllä täysin turha murhe ja varmasti korjaantuu iän myötä. Oma mieheni oli parikymppisenä lähes karvaton ja nyt keski-ikäisenä aikamoinen gorilla. Selässäkin kasvaa karvoja.
Silti parraton mies ei ole mies lainkaan. Haiskahtaa transmieheltä.
Vähän vaikea mun miestä olisi transmiehenä pitää, kun pituutta on melkein kaksi metriä ja hartiat kuin ladonovet. Karvoitusta tuli vasta myöhemmin kuin alle kolmekymppisenä ja raskaaksi tulin laakista, joten tuskin oli mitään hormonihäiriötäkään. Ap on ihan normaali nuori mies.
Ei haittaa, kunhan mies ei tee susta itselleen ongelmaa.
T. Nainen, jolle kasvaa parta
Vahva parrankasvu= vahva mieshormoni
"Ei parta pahoille kasva,turpajouhet joutaville".
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla läski mies, jos karva ei kasva. Läskithän ovat estrogeenipommeja.
Kaikille parta ei vaan kasva. Olen nyt läski, mutta kai sen parran olisi pitänyt jo 25 ikävuoteen mennessä kasvaa jos olisi kasvaakseen? Olin siihen aikaan timmissä kunnossa.
kyllähän se parta on miehisyyden merkki. Karvattomat ovat keskenkasvuisia poikia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt ole ihan sama joudutko ajelemaan partakarvasi pois vai onko niitä laisinkaan? Kukaan ei huomaa eroa, joten älä huoli turhista.
Sama. Ainoa, minkä todella huomaa on epähygieeninen ja hoitamaton parta, tai ne harvat tupsut, joita ei viitsi ajaa.
Kerralla sit pois vaan rohkeasti, jos ei kasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt ole ihan sama joudutko ajelemaan partakarvasi pois vai onko niitä laisinkaan? Kukaan ei huomaa eroa, joten älä huoli turhista.
Sama. Ainoa, minkä todella huomaa on epähygieeninen ja hoitamaton parta, tai ne harvat tupsut, joita ei viitsi ajaa.
Kerralla sit pois vaan rohkeasti, jos ei kasva.
Entä jos kasvaa parta periaatteessa ihan hyvin ja paksuna, mutta karva on parran alueella vaaleaa, vaikka tukka ja muu karvoitus on keskitummaa? Onko paha?
Kyllähän sellainen "10 pv:n" parransänki lisää miehen viehätysvoimaa. Hoitamaton parta...epämääräinen ohut tupsu leuan päässä tai ohuita roikkuvia karvoja samaisesta kohtaa; ovat karmean näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerralla sit pois vaan rohkeasti, jos ei kasva.Entä jos kasvaa parta periaatteessa ihan hyvin ja paksuna, mutta karva on parran alueella vaaleaa, vaikka tukka ja muu karvoitus on keskitummaa? Onko paha?
Jos iho on sellainen vähän vaaleanpunainen ja sen päällä kasvaa valkoinen/ vaalea parta👎 Ei kiva.
Olet normaali suomalainen mies. Ei suomalaisilla kasva parta juurikaan.
Parta on nykyään merkki epävarmasta miehestä. Itse leikkasin pois jo jokin aika sitten, kun kaikilla urpoilla tuntuu olevan. Haluan olla erillainen.
Parrankasvua isompi ongelmasi on huono itsetunto ja se jos joku on naisille turn off
Vierailija kirjoitti:
Parta on nykyään merkki epävarmasta miehestä. Itse leikkasin pois jo jokin aika sitten, kun kaikilla urpoilla tuntuu olevan. Haluan olla erillainen.
Ainakin parta tuntuu olevan jokaiselle leuattomalle mutta tummakarvaiselle miehelle keino peittää leuattomuutensa. Melkoisia hennakalinais-leukoja löytyy partareuhkojen alta.
Parta ja karvaisuus on minusta vastenmielistä. Yleensä parta miehellä on rumistus. Välillä sentään näkee komeitakin partoja, mutta omalle miehelleni en sellaista halua.
Älä ap stressaa. Olen viisikymppinen mies, olen ollut nyt kuukauden ajamatta partaa mökillä, kasvaa vain juntti teiniparta - varsinkin poskissa.
Suvun miehillä kyllä kasvaa parta, mutta olen ottanut tavaksi itse sheivata usein.
Itseasiassa en edes ymmärrä, miksi heikkoa parrankasvua pitäisi nolostella?
Tuohan on oikein hyvä asia, että ei tarvitse sheivailla. Olisin hyvin tyytyväinen.
Silti parraton mies ei ole mies lainkaan. Haiskahtaa transmieheltä.