Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä, jolla ei kasva parta?

Vierailija
28.02.2016 |

Nostetaan kissa pöydälle.
Mitä mieltä naiset ovat miehestä, jolla on vain vähän partakarvoja? Ei siis tietenkään kasvata niitä muutamaa haiventa, mutta vaikka yrittäisi niin ei tulisi kunnon sänkeä/partaa?

Tämä on minulle suuri epävarmuustekijä kun nyt on muodissa parta ja sänkihän on "aina" ollut in. Tiedän ettei kaikki naiset pidä parrasta eikä ehkä sängestäkään, mutta haluaako nekin alitajuisesti/tietoisesti, että miehellä on edes mahdollisuus partaan? Kun se kuitenkin yhdistetään testosteroniin ja varmaan nainen kuin nainen tykkää testosteronista miehellä.
Mielestäni olen muuten suht normaali mies, en mitenkään erityisen hento tai naisellinen piirteiltäni. Mutta jostain syystä vaan parta ei kasva.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitetään pahoiksi ja tuhmiksi, mutta kyse lienee argumentointivirheestä nimeltä Argumentum ad proverbiam fennica.

Vierailija
62/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla läski mies, jos karva ei kasva. Läskithän ovat estrogeenipommeja.

Olen läski mies ja parta kasvaa.

T.eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tykkää yhtään heikkokarvaisista naamoista, mutta kaikilla on oma makunsa. Kalju voi olla kunhan on kunnon muna- ja partakarvat.

Vierailija
64/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkoholisti ei tuota testoa ja yksi känni vaikuttaa siihen useita päiviä,siinä yksi mahdollinen syy.

Vierailija
65/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse partaa, parempi vaan ettei ole koko ajan raapiva sänki.

Parta ja sänki on eri asia.

Ihan niin kuin kymmenet naisten pi**ukarvoitus keskustelut. Sheivaus, sänki ja näpyt kutittaa, normaali LYHENTÄMÄTÖN karvoitus ei kutia tai raavi vaan on pehmoinen

Vierailija
66/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että parran tiheydellä on mitään tekemistä testosteronitasojen kanssa. Muutenhan jokaisella arabilla on paljon korkeammat testot kuin yhdelläkään suomalaisella. Tältä pohjalta tuntuu, ettei testoteoria päde.

Vierailija
67/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valitsevat vahvoja miehiä, joilla on auktoriteettiä, valtaa, lahjakkuutta, varallisuutta tai jotain erityistä. Ja myös hajun perusteella kumppanin jonka immuunijärjestelmä ei ole liian samanlainen.

Se, onko sinulla parta, ei ole oleellista, mutta lienee kuitenkin maskuliininen piirre josta monet naiset pitävät.

Naisten parinvalinta on hyvin, hyvin monimutkainen ja kompleksinen prosessi joka on muotoutunut vuosituhansien evoluution myötä

Vierailija
68/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tosi nolo.. tulee mieleen sellainen narisevalla äänellä höpöttelevä nörtti.

Vierailija
69/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kasva, niin ei kasva. Minullekaan ei kasva, enkä todellakaan tuhlaa aikaa sen pohtimiseen, mitä mieltä muut ovat tilanteesta, kun sille ei voi tehdä yhtään mitään.

Sen olen havainnut, että nykyajan partahipsterit ovat partaansa lukuun ottamatta niin kaukana klassisen miehekkäästä miehestä, että ne naamakarvat näyttävät lähinnä huonosti istuvilta siihen muuhun olemukseen. En sitten tiedä, näkevätkö naiset sen bluffin läpi huonommin kuin miehet ja toimiiko parta aina hyvin naismarkkinoilla.

Miehillä ei ole nykyään enää kovin paljon areenoita, joissa olla miehekäs. Sen takia eritoten vasemmiston miehillä on parta. Vasemmistolaiset eivät nimittäin ole enää huonosti palkattuja fyysisen työn tekijöitä, vaan  hyvin palkattuja toimistorottia. Parta on se yksi asia, jolla voi nykyajassa todistaa itselleen ja muille olevansa mies, koska naisille ei parta kasva.

Vierailija
70/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora yhteys testosteronin määrään tietääkseni, ei parta testottomille kasva.

Vierailija
71/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimusten mukaan '5 o'clock shadow' eli lyhyt sänki on naisten mielestä monella seksikkäin, varmaankin korostaa tehokkaasti leukalinjaa ja vaikuttaa maskuliiniselta

Vierailija
72/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että parran tiheydellä on mitään tekemistä testosteronitasojen kanssa. Muutenhan jokaisella arabilla on paljon korkeammat testot kuin yhdelläkään suomalaisella. Tältä pohjalta tuntuu, ettei testoteoria päde.

Ei ole mikään uskon asia. DHT vaikuttaa suuresti karvankasvuun. Testosteronista 5-7% muuntuu kehossa DHT:ksi.

Olen ihan omakohtaisestikin huomannut että testosteronikorvaushoidossa parrankasvu lisääntyi.

Vierailija
73/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään uskon asia. DHT vaikuttaa suuresti karvankasvuun. Testosteronista 5-7% muuntuu kehossa DHT:ksi.

Olen ihan omakohtaisestikin huomannut että testosteronikorvaushoidossa parrankasvu lisääntyi.

Juuri näin. Tuuheus riippuu:

- teston määrästä

- testosta DHT:ksi muuntumisen määrästä

- karvatuppien geneettisestä herkkyydestä DHT:lle

Jos tuolla vaikutusketjun alussa ei ole sitä testoa niin vaiheet 2 ja 3 eivät hommaa pelasta.

Vierailija
74/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnamilaisilla ei vissiin kasva partaa, en muista ikinä nähneeni partasta vietnamilaista

Vierailija
75/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei huomaa sitä, paitsi jos kerrot. Ennen nuorilla miehillä ei edes ollut partaa. Riippuu kai muista piirteistä, mitä mieltä joku on tai luonne.

Vierailija
76/105 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että hänellä on perimässään aasialaisia geenejä. Kaukoidän miehillä ei kasva parta. Parta ei ole miehessä minulle tärkeä ominaisuus, joten en pohtisi asiaa sen enempää.

Vierailija
77/105 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutkituttaa testotasot.

Vierailija
78/105 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan hyvä juttu, ei sitten tarvitse joka päivä ajaa partaa pois. Pääsee helpommalla. 

Vierailija
79/105 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jotkut tytöt ja myös vanhat naiset näyttää tykkäävän mamuista, joilla on erittäin voimakas parrankasvu. 

Minäkin olen saanut enemmän partaa puoltavia kommentteja naisilta, parta kuulemma sopii minulle eli posliininaama huonompi.

Vierailija
80/105 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kaikille kasva. Todella moni sanoo että ei kasva parta, mulla taas kasvaa sillä vauhdilla että jos aamulla ajat, illalla on jo aika pitkä sänki, saa ajaa kaksi kertaa päivässä että on siisti. Mulla Kyllä on pitkäkin parta, mutta ei sitä nyt koko naamassa voi antaa kasvaa.