Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, haittaako jos naisella on huono yleissivistys...

Vierailija
27.02.2016 |

Mutta nainen on luonteeltaan ihana - herkkä, muita kunnioittava - ennen kaikkea miestään kunnioittava) ja hymyilevä.

Haittaako huono yleissivistys tällaisella naisella?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisiin naisiinhan miehet ovat aivan lääpällään, varsinkin, jos ovat rahtuakaan sieviä. Tuskin koskaan ovat vapaina. Vaikeampaa on naisilla, jotka eivät osaa esittää riittävän tietämätöntä.

En minä ainakaan. Ei voi ihastua sellaiseen, jota ei arvosta.

Vierailija
22/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisiin naisiinhan miehet ovat aivan lääpällään, varsinkin, jos ovat rahtuakaan sieviä. Tuskin koskaan ovat vapaina. Vaikeampaa on naisilla, jotka eivät osaa esittää riittävän tietämätöntä.

Totta viserrät. En totta tosiaan siedä besserwissereitä ja omaa itsenäisyyttään ja vahvuuttaan korostavia naisia. Mieluummin vähän höpsö typykkä, jolla on sydän kultaa, kuin joku naistutkimuksen maisteri tai muu pirttihirmu.

Arvostettavinta on laaja sivistys ja järkevä vaatimattomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskinkertaisesti tai heikosti älykkäät yrittää päteä "yleissivistyksellä" eli tyhjänpäiväisellä triviatiedolla, joka on ulkoa opeteltua tai helposti googlattavaa nippelitietoa. Todellisen viisauden tai älykkyyden kanssa sillä ei ole paljoakaan tekemistä. Varsinkaan parisuhteessa sillä triviatiedolla ei pitäisi olla mitään merkitystä, mutta jos olet ammatiltasi vaikka pubivisan vetäjä, niin ehkä siinä hommassa on hyvä tietää minkä nimisellä paatilla Thor Heyerdahl seilasi yli aavan meren tai muuta sellaista näppärää. Kunhan yleissivistys on sitä tasoa, että se ei hankaloita arkista elämää, niin muuta sivistystä ei minun mielestäni kaivata ja jos on pakko tietää jonkun muinaisen paavin oikea nimi, niin sen voi helpost googlata.

Vähän erikoinen käsitys yleissivistyksestä sinulla. Tuollainen yhdentekevä nippelitietohan on lähestulkoon yleissivistyksen vastakohta, hyvinkin spesifistä tietoa jota kukaan ei oletakaan kaikkien tietävän. 

Vierailija
24/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja naisella olisi kiinnostusta oppia kaikenlaisia yleissivistykseen liittyviä asioita. Nainen toivoisi miehen opettavan niitä hänelle. :3 Ap

Lopetapa tuo Ylilauta-hymiön viljeleminen.

Vierailija
25/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, eikä saa haitata, se kun valitettavasti on enempi sääntö, kuin poikkeus. Kokemusta on kohtuullisesti takana ja joukossa useita yliopiston käyneitä, eikä voi kun ihmetellä sitä tietotason suppeutta. Omasta alasta tiedetään kyllä, vaan kun mennään sen ulkopuolelle, niin heikkoa on.

Mutta ei se maailmoja kaada. Mulle on kuitenkin pääasia, että nainen on hauska ja välitön, ne syvällisemmät keskustelut esimerkiksi taloudesta, politiikasta, tai historiasta voin kyllä käydä muiden kanssa. 

Vierailija
26/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta viserrät. En totta tosiaan siedä besserwissereitä ja omaa itsenäisyyttään ja vahvuuttaan korostavia naisia. Mieluummin vähän höpsö typykkä, jolla on sydän kultaa, kuin joku naistutkimuksen maisteri tai muu pirttihirmu.

Nyt puhuttiin yleissivistyksestä, ei maistereista ja pirttihirmuista (mitään tekemistä edes koko asian kanssa).

Olen nainen, mutta vastaan silti, että kyllä mulla meni maku mieheen, jolle mainitsin parhaan ystäväni olevan kaksonen. Mies sitten kysymään, että ovatko he siiamilaisia kaksosia, eli ihan saman näköisiä... *naamapalmu*

Sama mies ei tiennyt kuka on Idi Amin tai tai Benito Mussolini. Juu, kukaan ei tiedä kaikkea, mutta tuollaisen ihmisen kanssa menee jutut ihan ohi, heität vitsin, niin toinen ei tajua.

Eli kyllä mua haittaisi suhteessa, joku panokaveri olis asia erikseen, sen kanssa ei tarvitse jutella. Istuu naamalle, niin johan vaikenee.

Vierailija
27/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
28/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa yleissivistystä voi kompensoida hyvällä ulkonäöllä.

Vierailija
29/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tippaakaan.

Miehillä on ihan geeneissä tarve hankkia perheelleen suoja ja ruokaa pöytään. Joku hieman omituisempi mies voi etsiä itselleen äitiä, tai elättäjää, jolloin em. asioilla voi olla merkitystä.

Akateeminen hyvin itsekseen toimeen tuleva nainen on sitten hankalampi tapaus. Kuka sellaista tarvitsee? Miehelle jäisi tehtäväksi ainoastaan siitää lapset ja miellyttää naista sängyssä, ja ehkä toimia vielä jonkinlaisena nukkena, jotta voidaan esittää että ollaan onnellisesti naimisissa.

Vierailija
30/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuttiin yleissivistyksestä, ei maistereista ja pirttihirmuista (mitään tekemistä edes koko asian kanssa).

Olen nainen, mutta vastaan silti, että kyllä mulla meni maku mieheen, jolle mainitsin parhaan ystäväni olevan kaksonen. Mies sitten kysymään, että ovatko he siiamilaisia kaksosia, eli ihan saman näköisiä... *naamapalmu*

Sama mies ei tiennyt kuka on Idi Amin tai tai Benito Mussolini. Juu, kukaan ei tiedä kaikkea, mutta tuollaisen ihmisen kanssa menee jutut ihan ohi, heität vitsin, niin toinen ei tajua.

Eli kyllä mua haittaisi suhteessa, joku panokaveri olis asia erikseen, sen kanssa ei tarvitse jutella. Istuu naamalle, niin johan vaikenee.

Haluaisin että istut mun naamalle.

Vierailija
31/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. Tyttöystäväksi halutaan vähän hupsu ja hyvännäköinen.

Vierailija
32/32 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos se ei aiheuta naiselle itselleen paineita (itsetunto) ja on muuten fiksu. Perse mielellään saisi olla sellainen kun naisilla yleensä on. Naiset (yleistäen) on joissain muissa asioissa melkolailla fiksumpia kuin miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän