Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä sellainen periaate, että ette osta kirppareilla ns. hyvätuloisilta ihmisiltä?

Vierailija
27.02.2016 |

Kerron kohta miksi kysyn tätä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nimittäin törmännyt facen kirpparilla tällaiseen, että multa kun kerran on ostettu, niin sen jälkeen ei enää osteta. Tavaran laadussa ei ole vikaa, siitä se ei voi johtua. Alkuun kaupat kävivät hyvin, mutta nyt ei enää. Asumme uudehkossa ok-talossa ja kun ostajat tulevat ovelle, niin yksikin meinasi ottaa tavaran ja olla maksamatta, piti muistuttaa maksamisesta. Totuus on, ettemme ole talosta huolimatta mitään hyvätulosia, itse olen ollut vuosia kotiäitinä ja nyt sitten ihan rahan tarpeesta myyn kirpparilla. 

Kyllähän varmaan suurin osa tajuaa, että suurin osa uudehkoista ok-taloista on maksettu velalla. Tä on vähän sama juttu, kun jotkut sanoo, ettei kukaan kiinnostu heistä, koska he on liian kauniita....

No en tiedä, mutta yksikin mulle sanoi, että mihin sä oikeesti näitä kolikoita tarviit. 

Miten uskallat kutsua tuntemattomia ostajia kotiisi, itselle ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
22/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nimittäin törmännyt facen kirpparilla tällaiseen, että multa kun kerran on ostettu, niin sen jälkeen ei enää osteta. Tavaran laadussa ei ole vikaa, siitä se ei voi johtua. Alkuun kaupat kävivät hyvin, mutta nyt ei enää. Asumme uudehkossa ok-talossa ja kun ostajat tulevat ovelle, niin yksikin meinasi ottaa tavaran ja olla maksamatta, piti muistuttaa maksamisesta. Totuus on, ettemme ole talosta huolimatta mitään hyvätulosia, itse olen ollut vuosia kotiäitinä ja nyt sitten ihan rahan tarpeesta myyn kirpparilla. 

Kyllähän varmaan suurin osa tajuaa, että suurin osa uudehkoista ok-taloista on maksettu velalla. Tä on vähän sama juttu, kun jotkut sanoo, ettei kukaan kiinnostu heistä, koska he on liian kauniita....

No en tiedä, mutta yksikin mulle sanoi, että mihin sä oikeesti näitä kolikoita tarviit. 

Miten uskallat kutsua tuntemattomia ostajia kotiisi, itselle ei tulisi mieleenkään.

Siksi kun mulla ei ole ollut mahdollisuutta kuskailla tavaroita minnekään. Mutta nyt lopetan tämän myynnin ja nakkaan loput tavarat uffin keräyksiin, pääsen helpommalla niiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jossakinpäin ihan tavallista toimintaa. Missä itse sovit kaupat tehtäväksi?

Vierailija
24/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuahan se on. Moni rikas myy halvalla, koska päätarkoitus on päästä turhasta tavarasta eroon eikä roskiinkaan hyviä vaatteita tai tavaroita ole järkeä heittää. Välillä ilmaiseksikin antavat pois, mutta se on helpompaa, kun on esim. huonekalusta kyse kuin jos erikseen lähtisi sataa vaatetta jossain ilmoittamaan.