Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä sellainen periaate, että ette osta kirppareilla ns. hyvätuloisilta ihmisiltä?

Vierailija
27.02.2016 |

Kerron kohta miksi kysyn tätä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä voin tietää myyjän tulot itsepalvelukirppiksellä?

Vierailija
2/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Miksi ihmeessä? Sellaisiltahan voi saada hyväkuntoista tavaraa kohtuuhintaan, jos ei ole pikkurahasta muutenkaan puutetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä verotulot esillä? Vai mistä tunjistat nuo paariat 😨

Vierailija
4/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, yleensä juuri heillä on hyvälaatuista, vähänkäytettyä myytävää.

(Joskus tosin kirppishinnat ovat aika hakusessa...)

Vierailija
5/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, no ei ole. Tai en kyllä ikinä osta mitään kirppareilta.

Ostan kaiken uutena, mutta myyn kyllä kaikki lasten pieneksi jääneet vaatteet edullisesti eteenpäin. Hyvin on mennyt kaupaksi.

Ei nyt varsinaisesti mitään hyvätuloisia olla, mutta sen verran on rahaa, että voi huoletta ne omat ja lasten vaatteet uutena ostaa.

Vierailija
6/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tyhmä, osta! ;)

Vierailija
7/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo ennen ajatellut asiaa, mutta joo, ehkä jättäisin ostamatta, jos esim kaikissa hintalapuissa lukisi: olemme hyvätuloisia.

Et kai nyt oikeasti luule, et merkkivaatteet tms takaa et pöydän pitäjä on hyvätuloinen? Osamaksulla ja luotolla, niillä mun pienituloiset tuttavat niitä ostelee.

Vierailija
8/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisin kirppiksellä, niin ostaisin vähänkäytetyjäa hyvälaatuisia vaatteita. Niitä todennäköisesti myisivät juuri ihmiset, joilla ei ole tiukkaa rahasta.

Vierailija
9/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Miksi ihmeessä olisi? 

Vierailija
10/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on periaate, että en osta kulahtanutta, nyppyistä ja likaista halpavaateketjujen kamaa. Eli varmaankin karttelen köyhien pöytiä.

Vierailija
11/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Haluan laadukasta tavaraa hyvällä hinnalla, en ruputavaraa poiskantohinnalla. Eli ihan suosikkejani ovat, jos pöytä vaikuttaa varakkaan myyjän pöydältä. Osalla on hyvät eli tosi edulliset hinnatkin.

Vierailija
12/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vain sellaisilla kirppiksillä, joissa pitää olla myyjän oma, puolison ja lähisuvun veroilmoitukset niitattuna pöydän reunaan. Että tietää keneltä ostaa.

Vierailija
13/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin törmännyt facen kirpparilla tällaiseen, että multa kun kerran on ostettu, niin sen jälkeen ei enää osteta. Tavaran laadussa ei ole vikaa, siitä se ei voi johtua. Alkuun kaupat kävivät hyvin, mutta nyt ei enää. Asumme uudehkossa ok-talossa ja kun ostajat tulevat ovelle, niin yksikin meinasi ottaa tavaran ja olla maksamatta, piti muistuttaa maksamisesta. Totuus on, ettemme ole talosta huolimatta mitään hyvätulosia, itse olen ollut vuosia kotiäitinä ja nyt sitten ihan rahan tarpeesta myyn kirpparilla. 

Vierailija
14/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myyjän tulot on ihan se ja sama. Ostan tuotteen tarpeitteni mukaan, en sen mukaan mitä myyjä tienaa. 

Vierailija
15/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin jätän kirpparipöydälle yleensä lapun, että "Otan tän jos myyjän tulot jää alle 4287 euroa/kk. Soita+oma nro."

Vierailija
16/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nimittäin törmännyt facen kirpparilla tällaiseen, että multa kun kerran on ostettu, niin sen jälkeen ei enää osteta. Tavaran laadussa ei ole vikaa, siitä se ei voi johtua. Alkuun kaupat kävivät hyvin, mutta nyt ei enää. Asumme uudehkossa ok-talossa ja kun ostajat tulevat ovelle, niin yksikin meinasi ottaa tavaran ja olla maksamatta, piti muistuttaa maksamisesta. Totuus on, ettemme ole talosta huolimatta mitään hyvätulosia, itse olen ollut vuosia kotiäitinä ja nyt sitten ihan rahan tarpeesta myyn kirpparilla. 

Kyllähän varmaan suurin osa tajuaa, että suurin osa uudehkoista ok-taloista on maksettu velalla. Tä on vähän sama juttu, kun jotkut sanoo, ettei kukaan kiinnostu heistä, koska he on liian kauniita....

Vierailija
17/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lukea laissa että saa alennusta tuotteesta maksetun veroprosentin mukaan!

Vierailija
18/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän varmaan suurin osa tajuaa, että suurin osa uudehkoista ok-taloista on maksettu velalla. Tä on vähän sama juttu, kun jotkut sanoo, ettei kukaan kiinnostu heistä, koska he on liian kauniita....

No en tiedä, mutta yksikin mulle sanoi, että mihin sä oikeesti näitä kolikoita tarviit. 

Vierailija
19/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät halua ostaa sulta uudestaan siksi, kun olet jokseenkin friikin oloinen. Kevyet vainoharhat :o

Vierailija
20/24 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät halua ostaa sulta uudestaan siksi, kun olet jokseenkin friikin oloinen. Kevyet vainoharhat :o

Ehkä sitten niin. Tämä friikkiys tuleekin sitten esille vain tässä kirpparitoiminnassa, ei muissa ihmissuhteissa.