Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudosta työkaverista vielä

Vierailija
27.02.2016 |

Oon kirjoittanut ennenkin tästä tyypistä ja kommentoijien mielestä on muka ihan normaalia käytöstä että ei juttele juuri mitään työkavereilleen vaan vain tervehtii jos sattuu tulemaan vastaan. Ja jos sille jotain juttelee niin hymyilee ja hymistelee ja vastailee kyllä jotain lyhyesti, mutta ei ala yhtään puhumaan sen enempää mitään. Ihan outo minusta.

Ja nyt mun nelivuotias lapsi kävi yksi päivä äitinsä kanssa työpaikalla ja SEKIN piti sitä tyyppiä ihan outona. Siis mitä kertoo se että pieni lapsikin älyää ihmisessä olevan jotain pielessä? Ja miten sellainen ihminen joka ei juttele kenellekään, vois ikinä saada mitään ihmissuhteita? Häh?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:n aloitus ei kerro minusta😮? Yleensä keskityn työhöni enkä juuri puhele omista asioistani muille muutakuin ihan työasioista ja jostakin yleisistä asioista tyyliin sää ym. pinnalla olevat uutisjutut. En yksinkertaisesti tunne mitään tarvetta avautua omasta henk.koht. elämästäni ja se tuntuisi mielestäni todella epämukavalta. Välttelen konfliktitilanteita ja pysyn mieluiten omassa rauhassani sekä minut tälläisena hyväksyvien ihmisten seurassa.

Ap:n kaltaiset ihmiset pelottavat minua jonkin verran kun asenne on heti tuollainen muita kohtaan tuomitseva jopa halveksiva. Kyllä, minulla on heikko itsetunto mutta tuollainen asenne laittaa vain enemmän lukkoon.😔

Toivon todella ettei tuollainen asenne ole kovin yleistä. Tsemppiä kaikille kaltaisilleni!

Vierailija
22/74 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat erilaisella persoonalla varustettuja. Eikös se ole rikkautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli joskus outo työkaveri. Se kyyläsi ja kyttäsi mua aikansa oudosti ja veti lopulta joku päivä hirveet kilarit jostain mitä tein tai jätin tekemättä, en tiedä mistä, ja siitä lähtien sillä oli sitten harrastuksena valittaa minusta ja haukkua mua muille siellä työpaikalla.

Vierailija
24/74 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat erilaisella persoonalla varustettuja. Eikös se ole rikkautta?

Joo. Aloittajan persoona tosin vaikuttaa jokseenkin köyhältä. :-D

Vierailija
25/74 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä käsitä miksi työpaikoille pitää ottaa jotain vammaisia autisteja kun kivoja ja normaaleja sosiaalisiakin tyyppejä ihan varmasti löytyisi.

Mä taas en käsitä miksi sinne otetaan ihmisiä joita kiinnostaa vain juoruilu, muiden kyttääminen ja työilmapiirin myrkyttäminen.

Vierailija
26/74 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä käsitä miksi työpaikoille pitää ottaa jotain vammaisia autisteja kun kivoja ja normaaleja sosiaalisiakin tyyppejä ihan varmasti löytyisi.

Taidat olla aika huomionkipeä reppana?

Vierailija
27/74 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua juoruilla töissä varsinkaan omia asioita sulla taitaa olla jotain pielessä anteeksi vaan😡

Vierailija
28/74 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus kaltaisesi työkaveri. Hän uteli minulta ensitapaamisella siviilisäätyni, asumispaikkani, omistanko asunnon vai asunko vuokralla, koulutukseni jne. jne. Minä tervehdin häntä ja sain vastaukseksi tuollaisen ryöpyn.

Taustallamme oli tietenkin eroa eli hän oli kotoisin duunariperheestä. 

Vierailija
29/74 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en puhu koskaan kenellekään mitään, arvaa miksi? MÄ EN HALUA IHMISSUHTEITA! Haluan että ihmiset jättää mut rauhaan.

Vierailija
30/74 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia, toiset viihtyy yksikseen, who cares? Enkä usko että 4 vuotiaan mielipide on validi, sillä tuon ikäiset omaksuu tapansa ja puheensa vanhemmiltaan, eli ei noin nuori ole tuollaiseen päätelmään itse tullut vaan se on sinulta opittua, on erittäin huonoa käytöstä kommentoida muita ihmisiä negatiiviseen sävyyn. Ehkäpä tämä työkaverisi aistii millainen draamanhakuinen kyräilijä olet ja siksi välttelee seuraasi? Minä tekisin samoin hänen asemassaan. Fiksut ihmiset ymmärtävät pysyä kaukana juoruilijoista ja muista harmin aiheuttajista.

Lapset vaistoaa milloin ihmisessä on jotain vialla. Sillä ei oo oppimisen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
31/74 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko jotenkin epäselvästi? Onko taustameteliä? Kaikki ei viitsi asiasta sanoa mutta joidenkin ihmisten puheesta on vaikea saada selvää. Jos on asiasta joutunut sanomaan parikin kertaa, niin ei jaksa nalkuttaa vaan tulee yleensä vain hymyiltyä ja mumistua jotain vastausta joka ei ole myöntävä eikä kieltävä. Toisaalta, töissä ollaan tekemässä töitä eikä seurustelemassa. Morjestaminen on riittävä positiivinen vastaus tapaamiseen.

Vierailija
32/74 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "työkaveri" on oikeasti mun työnantajan tytär ja mä haukun sitä mun työnantajalle aina kun se ärsyttää mua. Se on ihan vitun ruma läski vanhapiika ja sellaiseksi jää :D

Vierailija
33/74 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon hyvä ihminen! Ullakollasi tuulee ja pahasti.

Vierailija
34/74 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "työkaveri" on oikeasti mun työnantajan tytär ja mä haukun sitä mun työnantajalle aina kun se ärsyttää mua. Se on ihan vitun ruma läski vanhapiika ja sellaiseksi jää :D

Jos tää on totta niin oot kyllä harvinaisen sairas ja röyhkeä tyyppi. Vai onko tarkoitus vain saada lähtöpassit kyseisestä paikasta?

Vierailija
35/74 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ok, jos ei puhu mitään, mutta käyttäytyy muuten asiallisesti ja hoitaa työnsä. Tosin en kyllä tuollaisen ihmisen läsnäollessa välttämättä itsekään puhuisi henkilökohtaisia asioitani.

Mun mielestäni on puolestaan todella outoa, kun eräs työkaverini korostaa aina kaikille, ettei halua puhua mistään muusta kuin työasioista. Sitten kuitenkin raivoaa ja kiukuttelee, jos muut puhuvat keskenään muuta. Hän siis haluaisi määrätä myös muiden puheet. Silti oikein tunkee yhtä aikaa muiden kanssa tauolle mököttämään ja haastamaan riitaa, vaikka meillä saisi ajoittaa tauot vapaasti niinkin, ettei tarvitse kuunnella muita. Hän on muutenkin vaikea ihminen, jota enemmistö karttaa. Mutta silti kovasti yrittää sekaantua joka asiaan, vaikkei muka kiinnosta. Ja tunkea tauoille muiden kanssa, vaikka muka sanojensa mukaan vihaa kaikkia työkavereita.

Vierailija
36/74 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kyllä ihan sairas tyyppi itse. Keskittyisit omiin asioihisi ja jättäisit tuon muiden sairaan kyttäämisen vähemmälle.

Ja mitä se kertoo? No kertoo sen että lapsiparka on oppinut kotonaan aika tympeän ja vinksahtaneen suhtautumistavan muita ihmisiä kohtaan. Varmaan kotona on opetettu jo pienestä pitäen myös lihavien haukkumisen ja vammaisten pilkkaamisen jalot taidot että on  sitten varmasti pentujen käytös taattua wt-laatua.  Toivottavasti mun lapset oppii suhtautumaan kaikenlaisiin erilaisiin kanssaihmisiinsä neutraalisti ja sallivasti eikä niistä tule sellaisia sairaita kyräilijöitä kuin aloittaja.

Ja mitä se sua kaivelee vaikka kyseinen ihminen eläisi koko ikänsä erakkona jossain ilman ihmissuhteita? Ei ne varmaan pakollisia ole? Vai onko jossain määrätty että jokaisella pitää olla tietty määrä ystäviä ja kaveerata aktiivisesti kaikkien työkavereiden kanssa?

Joo ihan sama. Mulle on pääasia et mun pennuista ei ikinä tuu sellaisia rumia läskejä kommunikointikyvyttömiä yksinäisiä no-life luusereita kuin se vanhapiika vaan sosiaalisia ja puheliaita ja suosittuja.

On muuten tosi hauskaa katsoa miten se akka pahoittaa mielensä ja meinaa hermostua aina kun mä haukun sille sitä sen rumaa vanhapiikatytärtä. :D LOL!!!!!!!

Vierailija
37/74 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

: O  WHAT THE FUCK?

Ai okei nyt ymmärsin, sun on tarkoitus vain päästä nauttimaan suomalaisesta työttömyysturvasta.

Vierailija
38/74 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon hyvä ihminen! Ullakollasi tuulee ja pahasti.

Harvinaisen pahasti. Kukaan täysjärkinen aikuinen ei kehtaisi käyttäytyä noin.

Vierailija
39/74 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/74 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up