Oudosta työkaverista vielä
Oon kirjoittanut ennenkin tästä tyypistä ja kommentoijien mielestä on muka ihan normaalia käytöstä että ei juttele juuri mitään työkavereilleen vaan vain tervehtii jos sattuu tulemaan vastaan. Ja jos sille jotain juttelee niin hymyilee ja hymistelee ja vastailee kyllä jotain lyhyesti, mutta ei ala yhtään puhumaan sen enempää mitään. Ihan outo minusta.
Ja nyt mun nelivuotias lapsi kävi yksi päivä äitinsä kanssa työpaikalla ja SEKIN piti sitä tyyppiä ihan outona. Siis mitä kertoo se että pieni lapsikin älyää ihmisessä olevan jotain pielessä? Ja miten sellainen ihminen joka ei juttele kenellekään, vois ikinä saada mitään ihmissuhteita? Häh?
Kommentit (74)
Se olet sinä, ketävon ihan outo.
Ketä jaksaa kiinnostaa joku työkaverin käytös niin paljon, että pitää oikein useampi aloitus aiheesta tehdä?!
Hanki oma elämä.
Minä en puhu töissä oudoille työtovereille tyyliin tämän ketjun aloittaja ihan kiusallakaan enkä tosiaankaan ala sanallakaan huomioimaan em ihmisten persehedelmiä.
Miten sulla on aikaa työssäs tuollaiseen? Ota kuule esimerkkiä työkaveristas ja keskity vittu olennaiseen eli työntekoon!
Sä oot kyllä ihan sairas tyyppi itse. Keskittyisit omiin asioihisi ja jättäisit tuon muiden sairaan kyttäämisen vähemmälle.
Ja mitä se kertoo? No kertoo sen että lapsiparka on oppinut kotonaan aika tympeän ja vinksahtaneen suhtautumistavan muita ihmisiä kohtaan. Varmaan kotona on opetettu jo pienestä pitäen myös lihavien haukkumisen ja vammaisten pilkkaamisen jalot taidot että on sitten varmasti pentujen käytös taattua wt-laatua. Toivottavasti mun lapset oppii suhtautumaan kaikenlaisiin erilaisiin kanssaihmisiinsä neutraalisti ja sallivasti eikä niistä tule sellaisia sairaita kyräilijöitä kuin aloittaja.
Ja mitä se sua kaivelee vaikka kyseinen ihminen eläisi koko ikänsä erakkona jossain ilman ihmissuhteita? Ei ne varmaan pakollisia ole? Vai onko jossain määrätty että jokaisella pitää olla tietty määrä ystäviä ja kaveerata aktiivisesti kaikkien työkavereiden kanssa?
Keskity työntekoon, äläkä kyttää muita! Sulla taitaa olla itsetunnon kanssa ongelmia.
Sä et vaan ole sen mielestä kiinnostava. Ehkä sul on tylsät jutut :)
Ei millään pahalla, mutta olet sosiaalisesti aika lahjaton. Et ymmärrä etkä hyväksy ihmisten erilaisuutta ja omia tapoja sekä halua olla välillä rauhassa. Odotat ihmisten olevan viihdyttämiskoneita sinulle.
Kylläpä on kova pala ap:lle kollegan puhumattomuus. Tulee mieleen, että et kai vaan ole kateellinen hänelle? Ei normaali ihminen muuten miettisi kyseistä asiaa noin paljon. Jospa se oletkin sinä, joka olet outo ja työkaverisi fiksuna ihmisenä yrittää päästä eroon sinusta olemalla hiljaa seurassasi? Tuo kommentti 4v-lapsesta viittaa kyllä vakavasti omaan outouteesi. Itsestään ei aina huomaa oireita, varsinkaan jos muut ovat liian hienotunteisia sanoakseen mitään.
Tää on kyllä jo aika hulvaton :-D
"SEKIN oli sitä mieltä että..." LOL!!!
Mä esim. en juttele yhdelle työkaverille mitään, en voi sietää sitä tyhmää, itseriittoista ja huonokäytöksistä ihmistä. Tässä sun tapauksessa on varmaan sama syy.
Vaikutat työpaikkakiusaajalta. Jätä se ihminen rauhaan.
Mutta hei, menepä teinipalstalle saman kertomuksen kanssa. Ne kyllä ymmärtää.
Mistä tämä keksii näitä typeriä provoja? Eihän kukaan voi olla noin tyhmä?
Tää taitaa oikeesti pilkata jotain urpoa joka tosiaan on noin tyhmä.
En mä kyllä käsitä miksi työpaikoille pitää ottaa jotain vammaisia autisteja kun kivoja ja normaaleja sosiaalisiakin tyyppejä ihan varmasti löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä käsitä miksi työpaikoille pitää ottaa jotain vammaisia autisteja kun kivoja ja normaaleja sosiaalisiakin tyyppejä ihan varmasti löytyisi.
Onko sinulla työpaikka?
Työttömänä on varmasti tuhansia kivoja ihmisiä joilla on NORMAALIT sosiaaliset taidot ja silti työpaikoille otetaan tuollaisia itsekkäitä omahyväisiä kusipäitä jotka ei osaa jutella mitään muiden kanssa. En käsitä miksi?
Vierailija kirjoitti:
Työttömänä on varmasti tuhansia kivoja ihmisiä joilla on NORMAALIT sosiaaliset taidot ja silti työpaikoille otetaan tuollaisia itsekkäitä omahyväisiä kusipäitä jotka ei osaa jutella mitään muiden kanssa. En käsitä miksi?
Sinähän se itsekäs olet, kun vaadit ja vänkäät toista juttelemaan kanssasi, vaikka tämä haluaisi keskittyä työntekoon.
Ihmiset on erilaisia, toiset viihtyy yksikseen, who cares? Enkä usko että 4 vuotiaan mielipide on validi, sillä tuon ikäiset omaksuu tapansa ja puheensa vanhemmiltaan, eli ei noin nuori ole tuollaiseen päätelmään itse tullut vaan se on sinulta opittua, on erittäin huonoa käytöstä kommentoida muita ihmisiä negatiiviseen sävyyn. Ehkäpä tämä työkaverisi aistii millainen draamanhakuinen kyräilijä olet ja siksi välttelee seuraasi? Minä tekisin samoin hänen asemassaan. Fiksut ihmiset ymmärtävät pysyä kaukana juoruilijoista ja muista harmin aiheuttajista.
No on sulla ongelma. Jotkut vain ovat introvertteja tai ujoja tai muiden seura ei vain kiinnosta. Ala sille kaveriksi itse.