Aurinko paistaa ja sää on mainio, mikset ole ulkona?
Mulla on lääkekuuri jonka aikana olen aiemminkin saanut valoallergiaa. Ja kamalat menkatkin päällä :(.
Kommentit (83)
Tulin juuri ulkoa mukavalta pitkältä kävelylenkiltä. Parin tunnin kuluttua lähdetään taas :-)
No ne menkat nyt ei varmaankaan vaikuta liikkumiseen. Osaat varmaan käyttää suojia ulkonakin
Kävin jo! Hyvälle tuulelle tulee väkisinkin. Meren rannassa jää sulaa. Ihanaa, pian on kevät!
Vierailija kirjoitti:
No ne menkat nyt ei varmaankaan vaikuta liikkumiseen. Osaat varmaan käyttää suojia ulkonakin
No kyllä ne vaikuttaa kun on menkkakivut ja väsymys.
Odottelen että mieheni heräilee, tuli vasta aamuyöllä työmatkalta. Sen jälkeen lähdetään käymään kaupassa, samalla voisi tehdä kävelylenkin.
Ei paista eikä ole. Pysytäänpä totuudessa.
Teen koulutöitä yms. sisällä:| Vois käydä happihypyllä jossain välissä. Ihanalta näyttää keli, kun ikkunasta katsoo.
Vatsataudissa eilisestä illasta asti. Ei pysty edes kävelemään . Täysin lamauttava tauti
Koska en halua. Aurinko ei ole mulle sen kummempi juttu.
Mä olin jo pari tuntia. Äsken syötiin ja juotiin päiväkahvit. Olin lasten kanssa ulkona ja kolasin pihaa. Siihen oli tullut aivan järkyttävä harjanne, sen kolaaminen oli vähän niin kuin olisi tyhjentänyt ämpäriä teelusikalla.
Vauva simahti aamupäivä unille olkkarin lattialle..
Tulehdukselliset oireet ylähengitysteiden osapuilla, ääni on ollut ainakin jo monta päivää ihan painuksissa, mutta ei vieläkään kuumeinen olotila, että sen puoleen voisin mennäkin ulkoilemaan, ja houkuttaisi kyllä, kun aurinkokin näyttää pilkistelevän pilvien välistä välillä. Juon tässä kuitenkin päiväkahvien sijaan kuumaa mustaherukkamehua.
Vierailija kirjoitti:
Tulehdukselliset oireet ylähengitysteiden osapuilla, ääni on ollut ainakin jo monta päivää ihan painuksissa, mutta ei vieläkään kuumeinen olotila, että sen puoleen voisin mennäkin ulkoilemaan, ja houkuttaisi kyllä, kun auringokin näyttää pilkistelevän pilvien välistä välillä. Juon tässä kuitenkin päiväkahvien sijaan kuumaa mustaherukkamehua.
Mäkin olen kipeänä, tai siis jälkikipeänä, vähän harmittaa.
Huomenna aion ulkoilla.
Just tulin pitkältä lenkiltä! Oikein hiki tuli kun luulin ilmaa kylmemmäksi mutta aurinko lämmitti niin kivasti :)
Vierailija kirjoitti:
Vauva simahti aamupäivä unille olkkarin lattialle..
Ei vauvoja kuulu nukkuttaa lattialla. Vai nukutko itsekin lattialla? Laitapa asiat järjestykseen siellä kotona. Ihan jo vauvan takia.
Koska huomenna esseen palautus...
Leivon. Leivät nyt nousemassa ja odottavat uuniin pääsyä.
Verhot visusti kiinni ja koneen ääressä olen netissä. Kuten aina muulloinkin vapaa-aikana. Kohta on pakko lähteä kauppaan vaateostoksille, koska illalla oleville kaverin synttäreille pitää saada uusi asukokonaisuus.
Olen flunssassa :(