Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syrjäytyneen nörttimiehen onkin yllättävän helppoa saada tyttöystävä

Vierailija
27.02.2016 |

Itse olen 26-vuotias ikisinkku pitkäaikaistyötön mies, joka viettää käytännössä kaiken aikansa netissä/tietokoneella. Pitkään olen kuvitellut, että miehen pitää olla joku "jännä" tai "pahis" tai muuten erityinen (esim. rikas) saadakseen tyttöystävän, ja että olen käytännössä tuomittu sinkkuuteen lopun elämääni, koska tähän mennessäkään kukaan nainen ei ollut ollut minusta kiinnostunut.

No, äskettäin olin seurakunnan järjestämällä viikon leirillä Lapissa, missä sukupuolijakauma oli kutakuinkin 80% naisia ja 20% miehiä. Siellä yhtäkkiä tosi monet naiset juttelivat kanssani ja olivat ystävällisiä ja auttavaisia. Lisäksi yksi oli selvästi kiinnostunut minusta, kun vilkuili minua vähän väliä, tuppautumalla tuppautui seuraani ja lisäksi kehui kaikesta ihan ylitsevuotavasti. Lisäksi kerran alkoi puhumaan siitä, kuinka häntä panettaa kun oltiin kahdestaan. Jotenkin myös tuli se vaikutelma. että naiset ovat tosi erilaisia yksilöinä, mutta ei silti ei mitenkään "ihmeellisiä" ja kun heidän kanssaan on ja tekee asioita (ja on oma itsensä), niin ei ole yhtään vaikeaa myös ystävystyä ja päätyä parisuhteeseen. Jotenkin tosi silmiä avaava kokemus tuo leiri kyllä oli.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

42/43 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko arvata: noi naiset tuolla samalla leirillä on lihavia kammotuksia joita kukaan mies ei ole huolinut. Muuten tuskin olisivat moiselle leirille tulleet. Ja miks miehet ei huoli noita, siihen on olemassa joku syy. Varmasti helposti keksit sen kun vietät vielä toisen leirin heidän kanssaan.....

??

On ihan yleisesti tunnettu tosiasia, että kristityissä piireissä on kauneimmat naiset. 

M34

Harmi kun ei kiinnosta nuo kristilliset jutut yhtään, voisin muuten lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 26 ikävuoteen mennessä saanut enemmän kokemuksia tytöistä kuin minä 40 vuoteen mennessä. Tsemiä.