Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syrjäytyneen nörttimiehen onkin yllättävän helppoa saada tyttöystävä

Vierailija
27.02.2016 |

Itse olen 26-vuotias ikisinkku pitkäaikaistyötön mies, joka viettää käytännössä kaiken aikansa netissä/tietokoneella. Pitkään olen kuvitellut, että miehen pitää olla joku "jännä" tai "pahis" tai muuten erityinen (esim. rikas) saadakseen tyttöystävän, ja että olen käytännössä tuomittu sinkkuuteen lopun elämääni, koska tähän mennessäkään kukaan nainen ei ollut ollut minusta kiinnostunut.

No, äskettäin olin seurakunnan järjestämällä viikon leirillä Lapissa, missä sukupuolijakauma oli kutakuinkin 80% naisia ja 20% miehiä. Siellä yhtäkkiä tosi monet naiset juttelivat kanssani ja olivat ystävällisiä ja auttavaisia. Lisäksi yksi oli selvästi kiinnostunut minusta, kun vilkuili minua vähän väliä, tuppautumalla tuppautui seuraani ja lisäksi kehui kaikesta ihan ylitsevuotavasti. Lisäksi kerran alkoi puhumaan siitä, kuinka häntä panettaa kun oltiin kahdestaan. Jotenkin myös tuli se vaikutelma. että naiset ovat tosi erilaisia yksilöinä, mutta ei silti ei mitenkään "ihmeellisiä" ja kun heidän kanssaan on ja tekee asioita (ja on oma itsensä), niin ei ole yhtään vaikeaa myös ystävystyä ja päätyä parisuhteeseen. Jotenkin tosi silmiä avaava kokemus tuo leiri kyllä oli.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajista löytyy myös todellisia seksipommeja ja hyvä juttu niissä on että ne ihan itse oven taakse kolkuttelemaan. Tällä tavalla minäkin olen parantunut lassukkuudesta, kun nämä kauniit jehovan todistaja naiset ovat vieneet poikuuteni. Luojalle kiitos uskisnaisista!

Vierailija
22/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jehovan todistajista löytyy myös todellisia seksipommeja ja hyvä juttu niissä on että ne ihan itse oven taakse kolkuttelemaan. Tällä tavalla minäkin olen parantunut lassukkuudesta, kun nämä kauniit jehovan todistaja naiset ovat vieneet poikuuteni. Luojalle kiitos uskisnaisista!

Pieni paljastus jehovan todistajista.

Mulla on sukulaisissa jehovan todistajia, arvaatkaa mitä ne mun serkkutytöt harrasti nuorina ennen naimisiin menoa. Orgioita. Oikeasti, niissä niiden konventtikokouksissa sun muissa.

Niillä oli hurjempi meno kuin kenelläkään ei-uskovaisella, joita tunsin silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko arvata: noi naiset tuolla samalla leirillä on lihavia kammotuksia joita kukaan mies ei ole huolinut. Muuten tuskin olisivat moiselle leirille tulleet. Ja miks miehet ei huoli noita, siihen on olemassa joku syy. Varmasti helposti keksit sen kun vietät vielä toisen leirin heidän kanssaan.....

Mutta eikö sen pitäny mennä niin että miehille kelpaa kaikki, ja jotkut naiset jää ilman miestä ainoastaan oman nirsoutensa takia?

Vierailija
24/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Nyt tiedämme tämän.

Vierailija
25/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko arvata: noi naiset tuolla samalla leirillä on lihavia kammotuksia joita kukaan mies ei ole huolinut. Muuten tuskin olisivat moiselle leirille tulleet. Ja miks miehet ei huoli noita, siihen on olemassa joku syy. Varmasti helposti keksit sen kun vietät vielä toisen leirin heidän kanssaan.....

Mutta eikö sen pitäny mennä niin että miehille kelpaa kaikki, ja jotkut naiset jää ilman miestä ainoastaan oman nirsoutensa takia?

Niin se onkin. Ne läskit ei vain kelpaa kaikille.

Vierailija
26/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä leiri tämä oli?

Vierailija
27/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä leiri tämä oli?

Av-mamman mielikuvitusleiri.

Vierailija
28/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

On ihan yleisesti tunnettu tosiasia, että kristityissä piireissä on kauneimmat naiset. 

M34

Joo... kämppiksen mukana menin 80-luvulla helluntalaisseurakunnan tilaisuuteen Hakaniemeen.  Olin hämmentynyt, että tunnelma oli kuin Helsinki Clubilla Hallituskadulla. Hiuslakka suhisi vessassa ja kajal-kynät pyörivät lattioilla. 

Kauniita neitoja pyöri ympärillä hätistelväksi asti. 

Missä kristilliset arvot, yritin hiljaa kysyä... ei vastattu. 

Kristityt piirit on helpoin tapa tavata todella kauniita naisia.

Kuinka kova sana siellä on lihaksikas, tummahiuksinen, todella komea, mutta syrjäytynyt nuori mies?

Vierailija
29/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni paljastus jehovan todistajista.

Mulla on sukulaisissa jehovan todistajia, arvaatkaa mitä ne mun serkkutytöt harrasti nuorina ennen naimisiin menoa. Orgioita. Oikeasti, niissä niiden konventtikokouksissa sun muissa.

Niillä oli hurjempi meno kuin kenelläkään ei-uskovaisella, joita tunsin silloin.

Shiiiiit... Pakko päässä mukaan näihin leireihin.

Vierailija
30/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuommoiselle leirille pääse?!?

t. nörttimies myös

Vierailija
31/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

On ihan yleisesti tunnettu tosiasia, että kristityissä piireissä on kauneimmat naiset. 

M34

Joo... kämppiksen mukana menin 80-luvulla helluntalaisseurakunnan tilaisuuteen Hakaniemeen.  Olin hämmentynyt, että tunnelma oli kuin Helsinki Clubilla Hallituskadulla. Hiuslakka suhisi vessassa ja kajal-kynät pyörivät lattioilla. 

Kuinka kova sana siellä on lihaksikas, tummahiuksinen, todella komea, mutta syrjäytynyt nuori mies?

Se on uskovaisen naisen päiväuni saada pelastaa tuollainen mies.

Vierailija
32/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis, onko sinulla tyttöystävä vai ei?

Vielä ei leiri todistanut sitä, vaan vain sen, että juttelit eri naisten kanssa. Tyttöystävän saaminen on myös eri juttu kuin kumppanin pitäminen.

Vierailija
33/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

M34

Se on uskovaisen naisen päiväuni saada pelastaa tuollainen mies.

Missä voin ilmottautua mukaan?

Vierailija
34/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus-look on kuuminta hottia näissä piireissä ja takaa pimpsan saannin.

Vierailija
35/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan järjestämä panoleiri, jossa naiset tuppautuu seuraan valittaen panetusta... kenen päiväuni tää on? Halleluja!

Vierailija
36/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin myös tuli se vaikutelma. että naiset ovat tosi erilaisia yksilöinä, mutta ei silti ei mitenkään "ihmeellisiä" ja kun heidän kanssaan on ja tekee asioita (ja on oma itsensä), niin ei ole yhtään vaikeaa myös ystävystyä ja päätyä parisuhteeseen. Jotenkin tosi silmiä avaava kokemus tuo leiri kyllä oli.

No shit Sherlokki. Kuinka tyhjä täytyy olla, että pitää matkustaa Lappiin asti tajuamaan että luoja ei kloonannut Neitsyt Mariaa vaan jokainen on ihan oma persoonansa. 

Vierailija
37/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh mulle kelpais kyl älykäs nörttimies ♡

Vierailija
38/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnan järjestämä panoleiri, jossa naiset tuppautuu seuraan valittaen panetusta... kenen päiväuni tää on? Halleluja!

Rippileirit ne muuten vasta panoleirejä ovat. Jos et ole koskaan käynyt?

Vierailija
39/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin myös tuli se vaikutelma. että naiset ovat tosi erilaisia yksilöinä, mutta ei silti ei mitenkään "ihmeellisiä" ja kun heidän kanssaan on ja tekee asioita (ja on oma itsensä), niin ei ole yhtään vaikeaa myös ystävystyä ja päätyä parisuhteeseen. Jotenkin tosi silmiä avaava kokemus tuo leiri kyllä oli.

No shit Sherlokki. Kuinka tyhjä täytyy olla, että pitää matkustaa Lappiin asti tajuamaan että luoja ei kloonannut Neitsyt Mariaa vaan jokainen on ihan oma persoonansa. 

Ei sitä arvaa jos yleensä vaan istuu kotona ja liki ainoa kontakti ihmisiin/naisiin on kaupan kanssa, jolle sanotaan "hei"...

Vierailija
40/43 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä arvaa jos yleensä vaan istuu kotona ja liki ainoa kontakti ihmisiin/naisiin on kaupan kanssa, jolle sanotaan "hei"...

Se on myös ihan eri juttu teoriassa tietää joku asia kuin konkreettisesti kokea ja tajuta se.