Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat, kerkeättekö hoikiksi ennen kesää ja vaatteiden vähennystä?

Vierailija
27.02.2016 |

Itsellä alkaa tulla ahdistus, etten mitenkään kerkeä. Pitäisi pudottaa vielä noin 15 kg. En taida millään ehtiä kesäksi? Kohta on jo maaliskuu ja jos kesäkuun alkuun pitäisi ehtiä 15 kg pudottamaan, se ei onnistu. Voin laihtua 6 kg kolmessa kuukaudessa terveellisellä puoli kg viikossa tahdilla :(

Mites teillä muuten menee?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kg pudotettavaa, ja en todellakaan ehdi :) ehkä ensi vuodeksi sitten. Kokeilen nyt ensimmäistä kertaa fitfarmia, jos saisi homman sillä alulle.

Vierailija
2/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti pudottelen ja painan 99 kiloa eli en todellakaan ole mikään bikinibeibe ensi kesänä. Katsotaan kuinka käy sitä seuraavana kesänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kg pitäisi lähteä niin olisin ihannepainosssani, mutta ne ovat ne viimeiset ja hankalimmat kilot. En tiedä, uikkarissa silti näyttäydyn kuten aina vaikka en saisikaan noita pudotettua. Olisi kiva vaan mennä rannalle ilman tuota iänikuista pömppistä.

Vierailija
4/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 165cm ja nyt 65,1kg. Viikko sitten oli 66kg, eli hyvin lähtenyt käyntiin :)

Lasken tarkasti kalorit ja olen jättänyt pois kaiken ylimääräisen. Yhden kerran elämässä olen laihduttanut näistä samoista mitoista viiteenkymmeneen kiloon, mutta vuosien varrella on mm. tullut lopetettua tupakointi, jonka ansiosta kiloja kertyi... Lisäksi sain lapsen, ennen raskautta painoin 62kg, joten raskauskiloja myös sulatellaan.

Jos muuten alkaa tehdä mieli jotain lihottavaa, niin menen peilin eteen ja mietin, haluanko mieluummin sen hetken mielihyvän herkuista vaiko hoikan vartalon. Menee se makeanhimo muuten nopeasti ohi.

Vierailija
5/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että kuudenkin kilon pudotuksella olet hoikempi, ja ennen kesän loppua ehdit laihtua vielä lisää.

Vierailija
6/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ehdi :D

Vierailija
7/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 kg pudotettavaa, ja en todellakaan ehdi :) ehkä ensi vuodeksi sitten. Kokeilen nyt ensimmäistä kertaa fitfarmia, jos saisi homman sillä alulle.

Mä suunnittelen myös liittyväni tuohon fitfarmiin joka alkaa 7.3. Vähän jännittää meneekö rahat hukkaan, vai onko siitä oikeasti hyötyä.

Vierailija
8/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 kg pudotettavana enkä todellakaan ehdi kun en oikeastaan ole vielä aloittanutkaan.

Pari vuotta sitten yritin laihduttaa, mutta sain pudotettua noin 100g viikossa ja sekin oli työn ja tuskan takana. Jätin homman kesken. En halua että elämä on hampaiden kiristystä ja jokaisen suupalan vahtaamista.

Vierailija
9/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suunnittelen myös liittyväni tuohon fitfarmiin joka alkaa 7.3. Vähän jännittää meneekö rahat hukkaan, vai onko siitä oikeasti hyötyä.

Samaa mietin minäkin. Mutta toisaalta hinta ei päätä huimaa (sama summa menee herkkuihin nopeesti) ja tuttavalla toimi eikä kokenut mitenkään hankalaksi. Onpahan kokeiltu sekin ;)

Vierailija
10/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina miettinyt, että onko se oikeasti mahdollista päästä puolessa vuodessa kesäkuntoon ( tai lyhyemmässä ) jonku fitnessin näköiseksi ja meinaavatko nämä ihmiset senkin jälkeen jatkaa kuntoilua vai alkavatko puolenvuoden kuntotauolle? Vastaukset ovat tervetulleita.

Vierailija
11/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina miettinyt, että onko se oikeasti mahdollista päästä puolessa vuodessa kesäkuntoon ( tai lyhyemmässä ) jonku fitnessin näköiseksi ja meinaavatko nämä ihmiset senkin jälkeen jatkaa kuntoilua vai alkavatko puolenvuoden kuntotauolle? Vastaukset ovat tervetulleita.

Minä ainakin haluan päästä pikkuhiljaa normaalipainoiseksi ja kiinteämpi kroppa olisi myös tervetullut. Liikuntaa harrastan nytkin, tosin liian harvoin ja aion ilman muuta jatkaa liikunnan harrastamista. T. se fitfarmia kokeileva 20 kg ylipainoinen

Vierailija
12/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluan päästä pikkuhiljaa normaalipainoiseksi ja kiinteämpi kroppa olisi myös tervetullut. Liikuntaa harrastan nytkin, tosin liian harvoin ja aion ilman muuta jatkaa liikunnan harrastamista. T. se fitfarmia kokeileva 20 kg ylipainoinen

Kiitos vastauksesta. Itse olen aloittanut kanssa kuntoilemisen, vaikka olenkin alipainoinen. Osittain alipainon ja osittain selkäsairauden vuoksi. Toivon teille kaikille onnea yritykseen! Se on todella hyvä kun saa kunnolla apua heti alkulähtöön. Meinaako kukaan kokeilla personal trainingia? Itselläni on aika raskas työ ja vapaa aika on varsin rajallinen, samoin avun saaminen joten hidas on prosessi, mutta periksi en aido antaa. Itselläni voi mennä jopa kaksikin vuotta, että saan kropan kuntoon, mutta ranta kuntoa en olekkaan hakemassa vaan terveellistä elämää. 

Pettymyksiä voi tulla jos tuloksia ei ala näkymään, mutta ei missään nimessä kannata luovuttaa. Itse luulin ettei tuloksia näy, mutta kun kysyin ammattiosaajalta oli sellä ainakin vähän näkynyt jotain tulosta.

Vierailija
13/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse tuollaistakaan joka kevät pähkäillä...

Vierailija
14/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kaikista helpoimmalla pääsee kun on sen verran itsekuria ettei päästä itseään lihomaan muodottomaksi valaaksi..

Vierailija
15/26 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, kaikista helpoimmalla pääsee kun on sen verran itsekuria ettei päästä itseään lihomaan muodottomaksi valaaksi..

Piti päästä sanomaan :)

Tuo on kyllä aika huono neuvo tässä tilanteessa kun näitä on jo kertynyt, mutta kiitos silti.

16/26 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, nyt on nulikalla kovat puheet. Muutama vuosi sitten, kun olin 17-vuotias ja intohimoinen urheilija, lihoin yhtäkkiä 10 kg kahdessa kuukaudessa silloin kun kilpirauhasen vajaatoiminta iski, niin käy lähes kaikille ykköstyypin diabeetikoille. Saatuani lääkityksen kuntoon, kilojen nousu pysähtyi kuin seinään mutta siihen ne myös jäivät. Eli äläpäs siinä syyllistä, tiedä vaikka samoin kävisi sinulle.

Vierailija
17/26 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalis-huhti-kesä. Siinä pudottaa jo reilut 10 kg ja se näkyy selvästi.

Vierailija
18/26 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin joulukuussa 15 kilon projektin. 5kg lähti aika kivuttomasti, mutta nyt paino on junnaillut ja sahaillut tässä painossa muutaman viikon. Uskon että kun jatkan hallittua syömistä, niin paino alkaa taas pudota. Itseä ei vähissä vaatteissa paljastelu kiinnosta, mutta kun pääsisi lähelle normaalipainoa, niin jalat kestäisi taas lenkkeilyä, olisi kiva olla taas hyvässä kunnossa. uskon ja toivon että toinen 5kg lähtee kesään menessä.

t.mies

Vierailija
19/26 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, nyt on nulikalla kovat puheet. Muutama vuosi sitten, kun olin 17-vuotias ja intohimoinen urheilija, lihoin yhtäkkiä 10 kg kahdessa kuukaudessa silloin kun kilpirauhasen vajaatoiminta iski, niin käy lähes kaikille ykköstyypin diabeetikoille. Saatuani lääkityksen kuntoon, kilojen nousu pysähtyi kuin seinään mutta siihen ne myös jäivät. Eli äläpäs siinä syyllistä, tiedä vaikka samoin kävisi sinulle.

Hoikat ja rikkaat usein kuvittelee että nuo ovat heidän omaa ansiotaan, vaikka todellisuudessa kumpikin tulee äidinmaidossa (hoikkuus geeneissä ja varallisuus perintönä).

Vierailija
20/26 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vähän kovempi tahti. Tai aloita vaikka sillä puolen kilon vauhdilla eka kuukausi ja pidä sitten tiukempaa dieettiä 2 viikkoa. Pidä mietintähetki, miltä tuntuu, jos tiukempi saa aikaan herkkuhimot ja pelon repsahduksesta, palaa rauhallisempaan tahtiin. Jos taas tuntuu ihan hyvältä, ja se " kesäksi kuntoon" motivoivalta, jatka kovempaa tahtia.

Mieti kesäksi joku uusi tavoite, esim juoksukisa elokuussa, niin että kova työ eiene hukkaan. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi