Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeiletko koskaan miehesi vaatteita?

Vierailija
27.02.2016 |

Miltä näyttäisi kauluspaita ja kravatti? (Hassua sinänsä: lähes kaikki tuntemani naiset osaavat tehdä kravattisolmun miehelleen, mutta jotkut miehet käyttävät kerran tehtyä solmua uudelleen ja uudelleen. :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä kumpikaan ei käytä kravattia.

Vierailija
2/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen. Mieheni on minusta paljon hoikempi kuin minä punkeroinen. Lohduttaa, kun hänen farkkunsa mahtuvat päälleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "kokeile", mutta nukun joskus hänen t-paidassaan 😊

Vierailija
4/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkästään kokeile vaan käytän niitä. En kravattia tms mutta esim collegehousuja ja t-paitoja kyllä.

Vierailija
5/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkästään kokeile vaan käytän niitä. En kravattia tms mutta esim collegehousuja ja t-paitoja kyllä.

Sama. Mies sitten tuskailee, että mihin hänen kaikki olovaatteet on taas mennyt. Noo..ne löytyy minun jäljiltä. Ne on vaan niin ihanan rentoja, ei omat kotipökät tunnu yhtään samalta, vaikka olen kuinka koittanut ostaa itsellenikin väljiä vaatteita kotiin.

Vierailija
6/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt kauppaankin miehen farkuissa ja hupparissa.

Vierailija
7/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en, mä hukkuisin niihin. Mies on lihaksikas mies, ja mä kohtuupaljon hennompi naisihminen. :)

Vierailija
8/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies on 189/95 ja mä 168/64 että juu ei. Eikä mua kiinnosta tietää, miltä näyttää liian iso kauluspaita ja kravatti mun päällä. Enkä osaa tehdä kravattiin solmua.

Vierailija
9/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokeile. Mulla on sellainen vartalo, että miesten vaatteet ei tod. näytä hyvältä. Joskus raskauskilovaiheessa käytin miehen housuja kyllä.

Vierailija
10/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mies on 189/95 ja mä 168/64 että juu ei. Eikä mua kiinnosta tietää, miltä näyttää liian iso kauluspaita ja kravatti mun päällä. Enkä osaa tehdä kravattiin solmua.

Älä välitä, en minäkään osaa.

Vierailija
11/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mies on mua 20 senttiä pidempi ja muutenkin isompi. Sen sijaan nuorempana ostin paljon miesten osastolta vaatteita, jos ne miellytti silmää, ja teen sitä toisinaan edelleenkin. Myös kuolleen vaarini vaatejäämistöä löytyy varmaan vieläkin vintiltä. Mulla on semmoinen ruumiinrakenne, että moni miesten malli näyttää päälläni paremmalta kuin naisten.

Vierailija
12/16 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillut kyllä joskus, mutta lähinnä koomiselta näyttää kun ne on niin isoja. 

Vierailija
13/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
14/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kotona sellaisia vaatteita, joita mies ei enää käytä: pieneksi jääneitä t-paitoja, rikkoutuneita kollareita tai omasta mielestään liian kuumia fleecejä. Olemme samanpituisia, mutta painoeroa meillä on parikymmentä kiloa.

Kauluspaita sekä kravatti näyttävät paremmilta mieheni päällä.

Vierailija
15/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En:) Mä olen 30cm lyhyempi ja 50 kg kevyempi;D Näyttäisin hassulta hänen vaatteissaan

Vierailija
16/16 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta tiedän mieheni kokeilevan joskus mun pikkuhousuja:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi