Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastatko vartaloasi?

Vierailija
26.02.2016 |

Jos et, mikset? Jos kyllä, miksi? Miten se rakastaminen tai rakastamattuus ilmenee?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut rakastaa sen jälkeen kun tajusin että rakastan seksiä!

Vierailija
22/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta, mutta en vihaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan. Se on kulkenut kanssani koko elämäni, ja on käytössä vähän nuhjaantunut. Arpia on muistona ja satunnaisia kremppoja siellä täällä. Se on kuitenkin selvinnyt vakavista sairauksista, luonut uutta elämää ja toimii olosuhteisiin nähden ihan hyvin, vaikken ole sitä aina äkillisesti kohdellut.

Vierailija
24/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan. Se on kulkenut kanssani koko elämäni, ja on käytössä vähän nuhjaantunut. Arpia on muistona ja satunnaisia kremppoja siellä täällä. Se on kuitenkin selvinnyt vakavista sairauksista, luonut uutta elämää ja toimii olosuhteisiin nähden ihan hyvin, vaikken ole sitä aina äkillisesti kohdellut.

*armollisesti

Vierailija
25/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en, inhoan. Roikkuvaa, löysähköä, tursuavaa, muhkuraista. Yööök.

Vierailija
26/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se on hytkynyt mukana selluliittineen päivineen, oikeastaan ihan ok kaveri.

Vierailija
27/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan <3 olen hoikka ja kaikin puolin sopusuhtainen, ja sain synnyinlahjaksi pienen tiimalasimuodon. Pari haaleaa arpea siellä täällä, mutta ne vain muistuttaa eletystä elämästä :) What's not to love?

Vierailija
28/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan. Nuorempana ja murrosiän alussa vihasin vartaloani (olin ollut koulukiusattu), mutta 13-vuotiaana aloin harrastaa juoksua ja aktiivista lenkkeilyä. Kyllähän siinä ajassa kehoni piristyi ja alkoi saada naisellisten muotojen lisäksi urheilullista säväystä. Harrastan juoksemista ja urheilua yhäkin :)

t17

Vierailija
29/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta. Olen tietysti onnelinen, ettei mitään fyysistä vaivaa ole. Olen laiha läski, hyvin stressaantunut tässä kohtaa elämää, haluaisin treenata itseni kuntoon, mutta se vaatisi ehkä vähän ylimääräistä rahaa (ruokavalio & sali). Yritän jotain kotona kuntoilla, mutta en usko sen olevan riittävää. "Pohja" on ihan ok, tarvitsee vain treeniä. Tiedän sen olevan mahdollista, mutta masentaa ajatella, että MILLOIN voin olla tyytyväinen. Yli 30v? 35v? Ajattelin, että 20-30 on aika nauttia elämästä, ei tunnu siltä. Mulla on sentään ihana mies, joka arvostaa kroppaani, se tietysti ilostuttaa, mutta en ihan usko, että hänkään ymmärtää, ettei voi montaa vuotta istua perseellään ja olettaa, ettei se roiku. Haluaisin olla todella hyvässä kunnossa ennen lastensaantia. Mun kroppa on kun joku Lindsay Lohan löysänä bikineissä, miinus isot tissit. Ahdistaa kun kai laihtuukin koko ajan, housut löystyy, mitä laittaa päälle kun ei ole rahaa ostaa uusia?

Vierailija
30/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen raskausaikana opin rakastamaan. Nyt olen taas raskaana, ihan alussa ja tällä hetkellä joka paikkaan koskee. Tiedän kuitenkin että tämä on väliaikaista, se helpottaa muutaman kuukauden päästä.

Vierailija
31/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa rakastavani. Nuorempana en tykännyt kroppani rakenteesta ja ulkonäöstä muutenkaan, olen kohtalaisen tasapaksu enkä kovin siro. Nykyään en jaksa niinkään välittää ulkonäöstä, kroppani on ihan tavallinen ja olen sen sellaisena hyväksynyt. Se, mikä estää mua rakastamasta kehoani, liittyy sen toimivuuteen. En ole liikunnallinen, tuntuu ettei mun kroppaa ole vaan luotu liikkumaan. On ollut lapsesta asti ongelmaa jalkaterissä ja selässä, nykyään myös toisessa olkapäässä, asioita jotka pitäisi liikuntaa harrastaessa ottaa huomioon monella tavalla. Vika on kyllä myös korvien välissä, koska en vain ole oppinut pitämään urheilusta, joka toisaalta auttaisi kropan kunnossa pitämisessä. 

Vierailija
32/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana en rakastanut - olin laiha, pienirintainen rimpula. Lapsenomainen vielä 3 lapsen jälkeenkin.

Lähempänä 40v rakensimme talon ja raksan aikana sain 8 kg lihasmassaa lisää ja vielä yhden lapsenkin, kroppa muuttui naisellisemmaksi ja rinnatkin kasvoi A>B. Tuosta on jo toistakymmentä vuotta ja edelleenkin mulla on tosi kaunis vartaloa arvista huolimatta:) Sileä iho, kiinteät pystyt rinnat, hyvä ryhti, kauniit pakarat ja litteä vatsa. Ehkä treenilläkin on osuutta asiaan.

Olen erittäin tyytyväinen, samoin nuorempi miehenikin;D

Kuulostaa hyvältä.Oletko testannu puolikuppiliivejä?

Balconetteja? Joo, mutta en koskaan osta sellaisia missä on paksut toppaukset alapuolella. Mahdollisimman ohuet liivit on parhaat. Toppausten kanssa tuntuu kuin olisi tuplarinnat.

Vierailija
33/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sitä. Olen lihava eikä kroppani toimivuuskaan kehity edes treenillä. Lihakset kasvaa mikä saa näyttämään entistä lihavammalta, mutta kunto ei muuten kehity ollenkaan.

Vierailija
34/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana en rakastanut - olin laiha, pienirintainen rimpula. Lapsenomainen vielä 3 lapsen jälkeenkin.

Lähempänä 40v rakensimme talon ja raksan aikana sain 8 kg lihasmassaa lisää ja vielä yhden lapsenkin, kroppa muuttui naisellisemmaksi ja rinnatkin kasvoi A>B. Tuosta on jo toistakymmentä vuotta ja edelleenkin mulla on tosi kaunis vartaloa arvista huolimatta:) Sileä iho, kiinteät pystyt rinnat, hyvä ryhti, kauniit pakarat ja litteä vatsa. Ehkä treenilläkin on osuutta asiaan.

Olen erittäin tyytyväinen, samoin nuorempi miehenikin;D

Kuulostaa hyvältä.Oletko testannu puolikuppiliivejä?

Balconetteja? Joo, mutta en koskaan osta sellaisia missä on paksut toppaukset alapuolella. Mahdollisimman ohuet liivit on parhaat. Toppausten kanssa tuntuu kuin olisi tuplarinnat.

Just ton tapasii.Mutt semmosii miss jää nännit näkyvii.Myydää enempi noiss aikuisten kaupassa esim.asu ja lelu. Tuovat rintoja ihanasti eteenpäin ja tukevat näin jos käyttää rakastelun aikana.

Vierailija
35/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
36/36 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kroppaani, joka on aivan järkyttävä ei mitään naisellista; ( roikkuvat pienet rinnat, roikkuva olematon perse, rasva kertyy käsivarsin ja mahaan.. lyhyet jalat, pitkä selkä, raskausarpia.. aivan kauhea kroppa mulla! Olempa hoikempi tai lihavanpi yhtä kamala silti..:/ en pysty käymään rannalla, uimahallissa kun iskee hirveä alemmuuskompleksi.. t.n 32v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi