Onko jollain kokemusta tuosta Luxplus- nettikaupasta? Epäilyttävän halvat hinnat nimittäin...
Kommentit (132)
Ei ole tilausansa. Tuotteet on ehkä vanhoja osa, mutta kyllä sain peruttua oman jäsenyyteni heti.
Tunnen myös kaksi muuta jotka tilasivat tuolta. Tässä odotellaan että saisi taas uuden ilmaisen kuukauden, puoli vuotta taitaa olla se väli että saa liittyä uudestaan. En ikinä maksaisi tuollaisesta jäsenyydestä, kun kyseessä ei ole edes mikään premium shopping club vaan perus Tokmanni-tasoiset shampoot mutta hinnat siellä on ihan hyvät.
Normaali nettikauppa tää ei ole ja tilaus jatkuu jos sitä ei peru, mutta sen saa peruttua oikeasti helposti. Joitain on turha vakuuttaa ja joku varmaan väittää että mäkin oon luxplussalla töissä mut en oo. Voin suositella mutta ei siitä kannata maksaa!
Luxplussan Suomen edustaja on kärppänä paikalla vastailemassa. Vastaappa sitten että mitä mieltä olet näistä Tanskan kokemuksista:
http://jyllands-posten.dk/livsstil/forbrug/ECE8796743/kunder-brokker-si…
Tanskan kuluttajaviranomainen on saanut tästä yrityksestä jo 60 valitusta lyhyen ajan sisään. Että sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Luxplussan Suomen edustaja on kärppänä paikalla vastailemassa. Vastaappa sitten että mitä mieltä olet näistä Tanskan kokemuksista:
http://jyllands-posten.dk/livsstil/forbrug/ECE8796743/kunder-brokker-si…
Tanskan kuluttajaviranomainen on saanut tästä yrityksestä jo 60 valitusta lyhyen ajan sisään. Että sellaista.
Joo en tosiaan oo luxplussalla töissä enkä edes sama kirjoittaja kuin se jota myös syytit :D oon vaan täällä about aina, niinku muutkin.
Tanskaa en ymmärrä ja tabletilla kauheen vaikee kun pitäis erikseen mennä kääntäjään enkä jaksa nii en nyt oikein saa tosta artikkelista mitään irti. Ite onnistuin eroamaan sieltä helposti ja kaverit myös. Muuta en tiedä. Voi siinä jotain feelua ollakin, vaikee sanoa. Uudestaan en ehkä liity ennen kuin tää juttu selviää, tosin sitä varten pitäs varmaan seuraa tanskankielisiä uutisia eikä se nyt hirveesti innosta. Ehkä jätän vaan väliin.
Se on muuten jännä miten aina kun joku kysyy kokemuksia jostain uudesta ja jollain on jotain positiivista sanottavaa niin se on heti firman edustaja :D varmaan monesti onkin, mutta kyllä meitä oikeitakin ihmisiä on jotka testaa uusia firmoja ja tuotteita. Tosin mä odotin ensin että kavereille tuli tavarat perille ennenkuin tilasin luxplussasta... yhtä epäluuloinen siis olin kuin kaikki muutkin.
Joo, nyt olen taas hieman epäluuloinen. Mun kokemus oli hyvä, muuta en voi sanoa.
Totta ihmeessä kyseessä on joku kusetus se on 100% varmaa.
Itse tilasin pari kertaa tuon kuukauden aikana kun saa ilmaisen jäsenyyden. Irtisanoin jäsenyyteni ja itse ainakin pystyin erota ko sivulta. Tiedoissani lukee että jäsenyyteni vanhentunut eikä sitä jatketa.
Eroaminen helppoa vain napin painauksella. Voin suositella sivua! halpaa ja viikko meni niin tuotteet tulivat.
Mulla myös eerittäin tärkeää, että tuotteet on aikoja eikä mitään kiinakamaa. Olen tilaamassa lääkkeeksi luokiteltavaa tuotetta eli ripsiseerumia ja en mitään mömmöä halua silmiini laittaa :(
EssiEsimerkki kirjoitti:
Hei kirjoittele tnne kuulumisia välillä, että tuliko paketti ja oliko kamat aitoja jne? Oon ite aina innostunut tästä firmasta. Toisaalta tuo kk-maksu selittää paljon ja sehän nyt ei ole mikään uutinen että muualta tuotuna tuotteet on murto-osan siitä hinnasta, mitä Suomessa myytävät on. Eli hintaa sinänsä en pidä huijauksena. Ihan täysin mahdollista myydä noin halvalla ja saada vielä voittoa.
Lähinnä mietin sitä, että pääsenkö varmasti kk-maksusta eroon ja voinko erota jäsenyydestä niin helposti mitä mainostetaan. Ja mietin myös sitä, että onko tuotteet 100% aitoa. En halua mitään feikkitavaraa ostaa ja iholleni laittaa. Kolmanneksi vielä mietin sitäkin, että kuinka kauan hinnat pysyy noin huokeina.. vai alkaako kohta nousta hinnat ja idea meni siinä.
Hajuveteni tuli tänään lähimpään Siwaan noin viikko tilauksen jälkeen. Aluksi epäilin, että olikohan feikki kun niin miedosti tuoksui. Ennenkin siis ollut samaa hajuvettä, mutta ihan aitohan se oli. Lopetin jäsenyyteni tilauksen saavuttua, joten ihan toimiva lafka on ja hinnat ovat rutkasti edullisempia verrattuna muihin kauppoihin. Suosittelen, kunhan muistaa päättää jäsenyyden ellei aio jatkossa tilata.
Onnistuuko tuo jäsenyyden peruminen todella vain kirjautumalla sivulle ja perumalla? Ällistyin kun törmäsin verkkokaupan sivulle, siellä on niin halpoja hintoja, että vaikuttaisi olevan liian hyvää ollakseen totta. Mutta en aio tilata sieltä joka kuukausi, joten ei huvittaisi maksaa jäsenyydestä pitkiä aikoja.
Koetin kerran ostaa hoitoaineen. En missään vaiheessa tiennyt tulleeni jäseneksi jolla on kk-maksu. Hoitoaine meni väärään osoitteeseen. Tänään huomasin että ovat laskuttaneet minua elokuusta saakka. Vaadin rahani takaisin. Todella huono lafka. Ja asiakaspalvelussa nuo samat hoonosoomi tyypit kun täälläkin kehumassa.
Lukekaapas tosta fb-sivulta noita palautteita.. vaikuttaa vähän fear-factor hommalta.. tuleeko loppuelämäksi noita 10€ kk-maksuja ja jotkut tilaajat kommentoinu että tuotteiden eräpäivä on menny..
Hei
Eipä ollut rehellistä toimintaa, ei lainkaan.
Tuotteet tulivat ja olivat ihan ok. En halunnut kuitenkaan jatkaa jäsenyyttä ja laitoin heille viestiä, kuten heidän ohjeissa on, ja ilmoitin eroavani jäsenyydetsä.
He soittivat minulle ja kyselivät syitä eroamiseen ja tarjosivat jatkoa.
Sanoin, etten halua jatkaa ja kysyin, onko sähköpostitse tehty eroilmoitus riittävä. Ja minulle sanottiin, että asia on kunnossa ja he toivovat, että palaan vielä jäseneksi.
Eilen huomasin, että he ovat velottaneet tililtäni loka-, marras- ja joulukuun jäsennmaksut.
Olen ollut heihin yhteydessä sähköpostitse ja vaatinut, että he palauttavat jäsenmaksut, mutta ei, he eivät suostu siihen. Nyt jatkossa eivät kuulemma veloita. Heidän mielestä minun olisi tullut, heidän tarjottuaan puhelimessa jatkoa, laittaa sähköpostitse uudestaan eroilmoitus, jotta olisin vahvistanut näin eroilmoitukseni.
Ihmetyyppejä.
En suosittele kyseistä firmaa.
Poliisi antoi ohjeen tehdä rikosilmoitus ja sen tulen tekemään. Vaikka kyseessä vain 30 euroa niin periaate on, ettei huijata saa, kuten Luxplus tekee.
^ Sekoitat varmaankin johonkin toiseen firmaan, sillä Luxplussan jäsenyyden lopetat ihan itse kirjautumalla omille sivuille ja sieltä löytyvästä lopetuspainikkeesta. Viesteillä sitä ei lopeteta.
Älkää vaan ostako Luxplussalta! Ostin sieltä ripsihoitoainetta ja koko toiminta oli outoa. Tilauksen jälkeen tuli sähköpostiviestiä, että pitäis lähettää kuvaa mun ajokortista tai henkilökortista, että voin todistaa että oon yli 18? Ja sitten kun yritin peruuttaa tilausta netistä niin tulee error..... Lähetin heille sähköpostia, että haluan peruuttaa tilauksen, saa nähdä mitä tapahtuu.
Ei kannata liittyä!
Tilasin ja maksoin pankkikortilla ja nyt perivät joka kukausi 9,95.
En tiennyt koko maksuta mitään!Menen pankkin ja kuoletan tilini.
Hommaan uudet tunnnukset!
Tämä oli ansa!
En tilaa enää koskaan!!!!!!!!
Varokaa!!!
Aika selvästi sielä ehdoissa kyllä kerrotaan kaikki tämä joka on "yllätyksenä" tullut joillekin. Sieltä löytyy myöt selvät peruutusohjeet että ei tarvitse tiliä kuolettaa!
Peruin jäsenyyteni ja tänään kun uusi 9,95 veloitus olisi tapahtunut niin tililtä lähtikin 400 euroa. Olkaa varovaisia, älkää syöttäkö korttitietojanne
Vaikka nyt unohdettais nää ilmiselvät trollaajat; "veivät vähintään viistonnia tililtäni", jään silti kummastelemaan tätä ketjua lukiessa, millaisia idiootteja kadullamme tallaakaan aivan oikeustoimikelpoisina.
Luxplussan etusivulla selostetaan ensimmäisenä formaatti ja silti se pääsee yllättämään monen. Eikö tyypit oikeasti tutki netissä, minne lähtevät luottokorttitietojaan jakamaan?
Toinen tuo, kun ihmetellään halpoja hintoja... Ei tarvitse olla Einstein, et huomaa siellä kaupattavan suurelta osin jäännöseriä. Me taas maksamme kympin kuussa siitä ilosta, että saamme kenties jonkun merkkitavaran siksi edukkaasti.
Juu, osa on aivan normaalihintaista ja ovh:tkin hatusta tempaistuja mut missä puodissa tuota nyt ei näkis? Tuleepa ensimmäisenä mieleen esim. Stockan Hullut Päivät...
Ehdottomasti ei kannata,jos yllättävän halpa tuote.
Hei! Olen tilannut luxplussalta useaan otteeseen ja olen ollut todella tyytyväinen. Ensimmäisellä kerralla tilasin n. 140e ja toimutuksessa kesti n. 2viikkoa, vaikka sivuilla taisi lukea 2-5 arkipäivää mutta tilasin joulun alla joten ajattelin tämän johtuvan ruuhkista. Hetken ajattelin että rahat meni hukkaan mutta kaikki tilaamani tuotteet tuli. Plussaa siitä että tilausta pystyy seuraamaan missä tämä kulkee. Toisella kerralla tilasin meikkejä, hajuveden shampoita ja hoitoaineita yms n. 200eurolla ja tuotteet tulivat n.4 arkipäivässä. Tosiaan tottahan on että jäsenmaksu on 10e. Ensi tilauksen jälkeen peruutin tilauksen helposti netissä omilla luxplus tunnuksilla ja kun tilasin uudestaan niin maksun yhteydessä veloitettiin tämä 10euroa. Olen ostanut luxplussalta yves saint laurentin black opium hajuveden ja aidoksi voisin todellakin sanoa, minulla oli tämä jo aikaisemmin stockmannilta ostettu ja vertasin näitä ja tismalleen samalta näytti. Myös meikit ovat olleet todella hyviä, esimerkiksi revolution- merkki (jota siis saa myös vaikka lontoosta marketista) on ollut todella hyvä ja pigmenttinen. Real technigues sivellin merkki on ollut täysin saman laatuinen kuin tuotteen omilla sivuilla. Luxplussan oma merkki W7 on myös hyvä mutta esim siveltimet ostaisin kalliimmalla (omani olivat hieman karheat). Pieni miinus siitä että eräs tilaamani huulipuna oli varastosta loppu eikä sitä tullut, mutta tietenkin rahojakaan ei tästä veloitettu. Ja vielä mainitsen että tililtä lähtee katevaraukselle summa minkä olet tilannut ja kun tuotteet ovat perillä (itse päätettävissä esim. Lähimmälle postilokerolle tai ruokakauppaan) maksu otetaan tililtä.
Suosittelen lämpimästi tilaamaan, vaikka alussa epäröisittekin!
Hei Luxplussan Suomen edustaja!
Normaalissa nettikaupassa voit ostaa myös verkkomaksulla ja laskulla, eikä tilauksesta synny sopimusta missä laskutus jatkuu kuukausittain vaikka et tilaa mitään. Luxplus ei toimi kuten normaali nettikauppa. Heillä on maksutapana ainoastaan luottokortti joka mahdollistaa kuukausittaisen veloittamisen jatkossa. Sopimusehtojen mukaan ensimmäiseen tilaukseen sisältyy "ilmainen ensimmäisen kuukauden jäsenyys" jonka jälkeen he veloittavat kuukausimaksua, tilasit tai et. Tämä on perinteinen tilausansan malli.
Jotta tälläisistä pääsee eroon joutuu tekemään useita reklamaatioita ja kiistämään perintälaskuja. Huijari ehdoissaan ilmoittaa että voit irtisanoa sopimuksen milloin tahansa. Voit varmaan irtisanoa, mutta todennäköisesti saat jotain virheilmoituksia ja se ei netin kautta onnistu, sitten koitat soittaa palvelunumeroon, sieltä tuskin vastataan, mutta jos vastataan niin ohjataan takaisin sinne nettisivulle joka ei toimi. Laskutus jatkuu ja todennäköisesti uhri ei edes kehtaa heti hakea apua koska on häpeissään siitä että hän tuli huijatuksi.
Useat kuluttajaviranomaiset ja lehtiartikkelit ovat varoittaneet näistä:
http://www.ecc.fi/Ajankohtaista/Tiedotteet/2015/6.5.2015-tunnistatko-ti…
https://www.getsafeonline.org/shopping-banking/subscription-traps/
https://kuluttajaasiamies.wordpress.com/tag/tilausansa/
http://www.etlehti.fi/artikkeli/rahat/oma_talous/astuitko_tilausansaan_…