Onko jollain kokemusta tuosta Luxplus- nettikaupasta? Epäilyttävän halvat hinnat nimittäin...
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
En liittyisi mihinkään klubeihin. Jo etusivulla mainitaan että maksat 10 eur kk vaikka et ostaisi mitään. Voi olla vaikeaa erota.
Eroaminen onnistuu yhden napin painalluksella ja 1.nen kk on ilmainen, sen aikana voi myös erota !! :)
Ollut tod tyytyväinen !!
Vierailija kirjoitti:
Eli kyseessä on kuukausimaksullinen klubi? Joudut maksamaan firmalle kuukausittain jäsenmaksun voidaksesi ostaa heidän hinnoillaan? Maksu menee anyways joka kuukausi, vaikka et tilaisi mitään? Missä maassa firman toiminta on, suomalainen ei ole?
Hyvin toimii, oli minkämaalainem vain !!
Voit irtisanoutua milloin vain ! Vaikka olen ollut kohta vuoden jäsen ja maksanut 10€/kk olen pitkälti säästänyt tässä, kun tilannut pattereista terveyssiteisiin, shampoot hajuvedet ym ym ..,
Ei huijareille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LUXPLUS.FI ON TILAUSANSA!
Ei ole, älä höpötä. Ihan on normaali nettikauppa, jossa ei kylläkään suomalaisia taida olla töissä, sen verran huonoa suomea on heidän viestintä, mutta muutoin ok.
Hei Luxplussan Suomen edustaja!
Normaalissa nettikaupassa voit ostaa myös verkkomaksulla ja laskulla, eikä tilauksesta synny sopimusta missä laskutus jatkuu kuukausittain vaikka et tilaa mitään. Luxplus ei toimi kuten normaali nettikauppa. Heillä on maksutapana ainoastaan luottokortti joka mahdollistaa kuukausittaisen veloittamisen jatkossa. Sopimusehtojen mukaan ensimmäiseen tilaukseen sisältyy "ilmainen ensimmäisen kuukauden jäsenyys" jonka jälkeen he veloittavat kuukausimaksua, tilasit tai et. Tämä on perinteinen tilausansan malli.
Jotta tälläisistä pääsee eroon joutuu tekemään useita reklamaatioita ja kiistämään perintälaskuja. Huijari ehdoissaan ilmoittaa että voit irtisanoa sopimuksen milloin tahansa. Voit varmaan irtisanoa, mutta todennäköisesti saat jotain virheilmoituksia ja se ei netin kautta onnistu, sitten koitat soittaa palvelunumeroon, sieltä tuskin vastataan, mutta jos vastataan niin ohjataan takaisin sinne nettisivulle joka ei toimi. Laskutus jatkuu ja todennäköisesti uhri ei edes kehtaa heti hakea apua koska on häpeissään siitä että hän tuli huijatuksi.
Useat kuluttajaviranomaiset ja lehtiartikkelit ovat varoittaneet näistä:
http://www.ecc.fi/Ajankohtaista/Tiedotteet/2015/6.5.2015-tunnistatko-ti…
https://www.getsafeonline.org/shopping-banking/subscription-traps/
https://kuluttajaasiamies.wordpress.com/tag/tilausansa/
http://www.etlehti.fi/artikkeli/rahat/oma_talous/astuitko_tilausansaan_…
Ei pidä paikkaansa tämän firman kanssa! Olen eronnut ja palannut ! Mitään ongelmaa ollut !!
Jäsenmaksu on ilmainen ensimmäisen kuukauden ajan
Olen siis se "tyhmä" kuka tilasi 2015 joulukuussa, sain paketin nätistI muistakseni viikossa, helmikuussa perin jäsenyyden ja unohdin koko jutun...Nyt katoin luottokortin tilinotetta ja oh oh, he ovat veloittanut 1.5v hiljalleen 9.95 eur/kk. Kun menin käyttäjä tilille, sitten voi ihme sivu sanoi että ei tiliä.. Eli huijausta.. Kyllä ne tuotteet lähettää mutta irtisanominen eikä ole yksinkertaista näköjään. LaOtan asian poliisille ja Kuluttajaviraston tutkittavaksi.
Joo peruutin jo joskus aikoja sitte jäsenyyteni jo kerran ja nyt selailin mun tilitetoja ja on ottanu ainaki 5 kertaa sen kuukausimaksun VAIKKA PERUIN SEN HO AIKAISEMMIN!! En suosittele joo
Ite oon ollut jäsen jo pari vuotta ja tilaan kaiken kosmetiikan tuolta. Kerran erosin muutamaksi kuukaudeksi ja sekin oli ihan helppoa, kerroin siis että haluan laittaa jäsenyyden katkolle kun olin muutaman kuukauden ulkomailla.
Pystyykö sieltä ostaa vain kerran?
Vierailija kirjoitti:
Milla kirjoitti:
Ei oo luotettava. Tilattiin mulle meikkejä sieltä ja velotettu yhteensä 17 euroa tililtä. En suosittele.
En tajua viestiäsi.
Et ole ainut.
Tilasin eilen 80 eurolla. Jäsenyys ilmainen 1kk ajan. Tänään peruin jäsenyyden jotta vältytään myöhemmiltä "yllätyksiltä" kun kyseessä on kuukausihinta -tilausmallia harjoittava yritys. Helppoa kuin heinänteko.
Ite liityin luxplussaan. Tilasin kerran ja irtisanouduin.. mutta edelleen luxplus velottaa minulta jäsenyyshinnan.. olen laittanut heille varmaan 10 kertaa asiasta viestiä ja aina he sanovat hoitavansa sen mutta vielä vuodennin jälkee lähtee tuo jäsenyysmaksu aina minun tililtä..
Liityin huomaamattani (tilasin/luin huolimattomasti), mutta irtisanouduin ensimmäisen tilauksen jälkeen, kun huomasin liittyneeni. Olen odottanut pakettiani 3 vko:a. Paketin seurannan mukaan lähetys ei ole tullut vielä postille. Kyselin kerran perään ja lupasivat ottaa yhteyttä jakelijaan. Tuosta viestistä mennyt 8 päivää ja ei ole kuulunut mitään. Laitoin uuden viestin, ei vielä vastausta. Asiakaspalvelu ei ainakaan parhaimmasta päästä! Toivon mukaan eivät veloita jäsenyyttä, ensimmäiset 30 pv piti olla ilmaista ja erosin jo kahden viikon päästä liittymisestä.
Viime vuonna tilasin 4 pakettia ilmaisen jäsenyyskuukauden aikana. Paketit tulivat nopeasti perille, tuotteet olivat sitä mitä pitikin, aitoja, eikä päiväyksetkään menneet. Kävin asiakastilini kautta irtisanomassa jäsenyyteni, eikä veloitusta kuukausimaksusta mennyt kertaakaan tämän jälkeen.
Tilaan pari kertaa kuukaudessa täältä. Tilaukset saapuvat perille aina muutamassa päivässä ja tuotteet ovat mitä kuuluukin. Mielestänk todella hyvä nettikauppa!
En ole edes jäsen, mistä napanneet pankkitiedot, nyt mennyt jo pari kuukautta maksu 9,95€ eivätkä edes vastaa tiedusteluihin. Huijari firma täysin.
Huomaa muuten, kuinka paljon ja useita viestejä tuon kaupan suomen edustaja on kirjoittanut tähän ketjuun,
myynnissä näyttää olevan aika paljon sellaisiakin tuotteita, joiden valmistus on lopetettu jo useampi vuosi sitten. kuinkahan käyttökelpoisia lienevät?
On luotettava ja on ihan aitoja tuotteet ! Pakettia voit seurata ja tulee alle vk.ssa!!
Olen käyttänyt jo pitkään !!