Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jollain kokemusta tuosta Luxplus- nettikaupasta? Epäilyttävän halvat hinnat nimittäin...

Vierailija
26.02.2016 |

Onko luotettava?

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Kirjoittelin aiemmin, kerroin odottelevani ekaa tilaustani. Tänään se sitten tuli. Tuotteet ovat avaamattomia, meikeissä on muovikuoret ympärillä, merkkishampoon korkin päällä oli brändille tyypillinen "sinetti." tilasin itselleni tuttuja ja turvallisia tuotteita, ja ihan olivat identtisiä kaupoista ostamieni tuotteiden kanssa. toimitus oli nopeaa, tilauksesta ei puuttunut mitään, olen kaiken kaikkiaan TODELLA tyytyväinen. :)

Oukhei. Ja oot nyt ensimmäistä kuukautta asiakkaana? Ja tililtä lähti oikea summa siis? :)

Vierailija
22/132 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tilasin tuolta tavaraa. Epäilen kuitenkin et ne on feikkejä, koska vertasin joitakin tuotteita kaupan tuotteisiin ja joitain merkintöjä puuttui paketeista.. Miks noi muuten myisi noin halvalla!? Ei mitää järkee jos ei saa itelleen mitään, jäisi vaan miinukselle. Entiiä uskallanko käyttää meikkejä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha, sama tyyppi tääl kirjottelee todellakin noita hönösuomi komppauksiaan. Okein hyvä mainnos...

Vierailija
24/132 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin epäilin ensiksi mutta uskalsinpa sitten tilata. Paketti tuli alle viikossa lähimpään Siwaan ja tyytyväinen olin, Aussien shampoita jne. Ja aitoja kyllä olivat! Tällä hetkellä toinen paketti tulossa. Mielelläni maksan tuon 9e/kk, koska harvemmista paikoista saa tilattua ilman 8e postikuluja.

Vierailija
25/132 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tililtä lähti ihan oikea summa. :)

Vierailija
26/132 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhamina

Tanska

Vierailija
27/132 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt tilannut useamman kerran eikä oo ollut yhtään mitään ongelmia! Tililtä on lähtenyt ihan oikea summa ja tuotteet on tullut perille normaalisti. Mä pelkäsin myös eka, että on feikkituotteita, mutta aussiet, mitä tilasin on ainakin tuoksultaan ihan samaa kamaa kuin aikaisemmin kaupasta ostamani ja pullokun tismalleen samanlainen. Sehän nyt on ihan selvää, että suomenkielisten sivujen ylläpitäjän suomen kieli ei oo kovinkaan hyvä ja tuotekuvaukset on ihan olemattomia, eikä esim. aineluetteloa näy, mutta sain sähköpostilla ne kun kysyin. Luotettavan oloisethan noi sivut ei tosiaan ole, mutta ite oon ainakin ollut tyytyväinen :)

Vierailija
28/132 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että onko luotettava vai eikö?

Vierailija
29/132 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilatessani tiennyt liittyväni klubiin, jossa kuukausimaksu on 10,-. Se oli mennyt luottokortiltani. Nyt olen peruuttanut jäsenyyteni, koska en aio tyhjästä maksaa kymppiä kuussa.

Vierailija
30/132 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmeessä ostako Luxplussalta mitään.

Kuppaavat väärennetyillä korttikuiteilla jäsenmaksua suoraan tililtänne kuukauden välein

ostokuukauden jälkeen. Sitoutuminen on pienellä präntillä, kirjautumissivun alalaidassa.

Vaikka kuinka halpaa olisi pysykää erillään.

Vierailija
31/132 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin just äsken 60€ edestä tavaraa. Vaikutti kivalta, saa nähä ilmestyykö postilaatikkoon. Sain tuoteselostukset sähköpostiin kun pyysin.

Vierailija
32/132 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet lähetetään tanskasta.

Vierailija
33/132 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo luotettava. Tilattiin mulle meikkejä sieltä ja velotettu yhteensä 17 euroa tililtä. En suosittele.

Vierailija
34/132 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, edullinen, turvallinen. Piste

Vierailija
35/132 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli odottamani luxpnustilaus. Oli hämmästyttävän hyvin toimitettu. Postitus ilmainen 😉. Hinnat tosi halvat. Suosittelen

Vierailija
36/132 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tilannut kahteen kertaan. Eka paketti oli just prikulleen sitä mitä piti. Ei moittimista.

Vierailija
37/132 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/132 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla kirjoitti:

Ei oo luotettava. Tilattiin mulle meikkejä sieltä ja velotettu yhteensä 17 euroa tililtä. En suosittele.

En tajua viestiäsi. 

Vierailija
39/132 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hölmöt menee lankaan. Siis maksatte joka kk siitä, että voitte ostella? Jännää millaiseksi elo on mennyt joillakin.

Vierailija
40/132 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, hölmöt menee lankaan. Siis maksatte joka kk siitä, että voitte ostella? Jännää millaiseksi elo on mennyt joillakin.

Mietin pääasiassa sitä, että jos ostais kerralla kosmetiikka/suihkujujut/side ym. -varastot täyteen, eli noin vuoden tarpeiksi. Säästö saattaisi olla n. 200e. Jonka jälkeen tietysti tämän ilmaisen kk:n lopettaisin. Luotettavuutta siis vain pohdin.