Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jollain kokemusta tuosta Luxplus- nettikaupasta? Epäilyttävän halvat hinnat nimittäin...

Vierailija
26.02.2016 |

Onko luotettava?

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuolta ei uskalla tilata??

Vierailija
102/132 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas kirjoitti:

Jos sinulla on iso lompakko ja et halua säästä niin voit ostella normi hinnalla kaupasta. Itse kirjoitin oman kokemuksen. Itse olen tyytyväinen luxplussiin. Olen säästänyt jo 30e.

Oooooh! Hienoa! Tilaa lisää nyt vaan. Mitä enemmän tuhlaat sitä enemmän säästät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ite ainakin tilasin tuolta pari päivää sitten, ja peruutan kohta jäsenyyden. Helposti pois halvat meikit sieltä lojumasta, kunhan vaan ei oo tyhmä vaan muistaa peruuttaa tilauksen. Ei nuo minun ostoksillani voittoa tao, vaan niiden tyhmien rahoilla jotka jättää tilauksen päälle. Erinomainen paikka :) Oispa lisää tällasia jotka ottais tyhmiltä rahat pois ja sais ite halvalla, kun osaa kikat!

Vierailija
104/132 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut muutaman kerran ja kaikki on sujunut hyvin. Päätin pitää tauon ja lopettaa vähäksi aikaa, mutta tarjosivat 2 kk ilmaiseksi, jos jatkan, hyväksyin sen. Mietin vain sitä, että kun hajuvedet ovat jäännöseriä, niin ovatko jo vähän laimentuneita, onko muilla samoja tuntemuksia?

Vierailija
105/132 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Open aiemminkin tilannut hajuvettä ja mielestäni oli mitä pitikin. Nyt tilasin samaa mutta 75ml esp, tuoksu kestää vain tunnin kax maksimissaan. Siin valittaa. On enemmä eft kuin jopa paketissa lukeva edp.

Erosin ja jos ikinä tilaan ni en ainakaan hajuvettä.

Muuten ei moitittavaa tästä firmasta.

Vierailija
106/132 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ollakkaa, tavara lähtee Tanskasta ja postin nimissä tuli huijausviesti, jossa ilmoitettiin, että postimaksua pitää maksaa 1,95. Rahat menivät Tanskaan, joten annan itselleni luvan olettaa myyjän ja huijarin tekevän yhteistyötä.

Vierailija
107/132 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut sieltä ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Hyviä ja edullisia tuotteita, eroaminen nopeaa ja helppoa. Suosittelen 👍

Vierailija
108/132 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa lukenut tämän ketjun,ennekuin tilasin täältä yhtään mitään....

Tilasin siis tuotteita n. 80e arvosta ja maksoin niistä 36-40€. Tulivat perille ja ihan orginel tuotteita olivat,päivämäärätkään ei lähellä umpeutumista yms. Tähän asti ei mitään moitittavaa. Sivujen tuotteita selatessa tuli kyllä mieleen,että mikähän lafka tämä on,mutta kun homma toimi,niin mikäs siinä.

No 18.04.2020 eli 2 vk Lyxplussaan liittymisen jälkeen,ystäväni kysyi erästä tuotetta,että mistä löytäisi ja kirjauduin Luxplus sivuille sisään ja laitoin hänelle linkin,että täältä saa kyseisen Goldwellin tuotteen 7e.llä,kun normaalihinta 15e ja minä itse tilasin viikko aiemmin saman,olen tyytyväinen.

Katsoin,että jäsenyyteni on voimassa 30.05.2020 asti ja päätin peruuttaa jäsenyyden,koska tiesin,että rahatilanteeni tulee olemaan huono,enkä aijo nyt hetkeen heiltä tilata mitään.

Painoin punaisella pohjalla olevaa "PERUUTA JÄSENYYS" ja tämän jälkeen tuli joku ilmainen kk ehdotus. Ohitin sen ja annoin pyydetyn salasanan "Jäsenyys peruutettu" ja näin ainakin luulin. Ilmoitin myös ystävälleni,että peruin jäsenyyteni.

Noh,aloin nyt kesäkuun alussa katsoa tilitapahtumiani,kun minulla oli vain 30e tilillä rahaa ja yhtäkkiä sitä olikin vain 20e...Katsoin tilitapahtumat,niin Luxplus on veloittanut sekä kesä,että toukokuussakin 9,95e maksun tililtäni....

Kirjauduin sivuille ja näen,että jäsenyyteni on edelleen aktiivinen...

Peruin jäsenyyden taas,mutta en voi olla yhtään varma,onko jäsenyys oikeasti peruuntunut vieläkään...

Laitoin heille s.postia tästä ja pyysin palauttamaan rahat takaisin ja poistamaan kaikki tietoni heidän järjestelmästään.

Saa nyt nähdä,miten toimivat. Jos palauttavat rahat,niin asia minun puolelta ok,jos taas eivät,niin kerron siitä kyllä tänne ja muillekkin palstoille.

Minulla taitaa vielä olla kuvakaappaus tallessa siitä,kun peruin jäsenyyteni,mutta eihän siinä päivämäärää lue....🤔

Kyllä ärsyttää..

Vierailija
109/132 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut jo parin vuoden ajan ja säästänyt tosi paljon.

Hyvin on toiminut ja eroamaankin pystyy ihan näppärästi.

Olen pari kertaa ollut tauolla ja liittynyt sitten uudestaan, kun on ollut tarvetta joillekin tuotteille.

Pari kertaa on sattunut niin, että jokin tuote on ollut ehkä vanhentunut tms.

Esim tuoksu tunkkainen.

Mutta tämä todellakin kymmenien tilaamieni tuotteiden joukosta.

Ja olen kyllä saanut maksamani hinnan takaisin.

Joten ei ongelmaa siinäkään.

Vierailija
110/132 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa huijausta! Sivuilta löytyy ohjeet jäsenyyden irtisanomiseen, mutta ohjeiden mukainen "paina tästä ja lopeta jäsenyytesi" -nappia ei löydy.

Puhelinnumerosta vastaa eestiläisittäin suomea puhuva nauhoite, joka kertoo etteivät ole tänään puhelimitse tavoitettavissa, muttei kuitenkaan kerro milloin olisivat tavoitettavissa

Soitan kuluttajasuojaan tästä.

Vierailija
111/132 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, tehnyt paljon edullisia löytöjä. Paketit tulevat Tanskasta supernopeasti. Ja sähköposteihin, joita olen lähettänyt, on vastattu myös nopeasti ja ystävällisesti. Redkenin 1000ml hiustuotteita, Simplen kasvohoitotuotteita ja kodintuotteita lähinnä tilaan. Muutaman kuukauden ollut jäsenenä ja bonuksia syntynyt yli 20€, joten en ole maksanut periaatteessa lainkaan vielä jäsenmaksua.

Vierailija
112/132 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monesti, eikä mitään ongelmia ole ollut. Välillä pidän taukoa, eroaminen on sujunut hyvin. Paketti tulee nopeasti ja tuotteet ok.

Vierailija
113/132 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä tilatko, huijaus koko nettikauppa!!

Vierailija
114/132 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijauksen uhri kirjoitti:

Älkää missään nimessä tilatko, huijaus koko nettikauppa!!

Millähän tavalla se on huijaus?

Itse pari vuotta tilannut kamaa sieltä, eikä mitään ongelmaa - joku matkalla hajonnut lasinen kynttiläpurkki on hyvitetty nopeasti ja kohteliaasti.

Vierailija
115/132 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo ainakaan ollut myöskään mitään ongelmia ko. jäsenyyden perumisen kanssa. Oletteko tulleet ajatelleeksi, että joitakin tuotteita, joita siellä myydään, ei olekaan ulkomailla lopetettu, vaan Suomessa ei kannata myydä, koska markkinat täällä ovat niin pienet. Hyvä kauppa, jäsenyys poikki kerralla, mikäli niin haluaa. Toki voi yksittäisiä ikäviäkin tapauksia olla, mutta mulla on yhtälailla niitä myös näistä ns. luotettavista myyntifirmoista.

Vierailija
116/132 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lukemaan tätä ketjua koska noin pari kk sitten tilasin sieltä hajuveden joka on ihan laimentunutta eikä tuoksu kestä edes 5 minuuttia.

Elkää tilatko ainakaan hajuvesiä!

Vierailija
117/132 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siitä erotaan, siis jäsenyydestä ?!

Vierailija
118/132 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 26 000 dollarin yritys huijasi minut ja ystäväni esittelee minut tälle tutkintaryhmälle ja he auttavat minua saamaan rahani takaisin. Voit kokeilla, jos olet huijattu ennen kuin he auttavat sinua saamaan rahasi takaisin. Tämä on heidän verkkosivustonsa ( www . gfrexperts. com )

Vierailija
119/132 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin on.

Yritin juuri soittaa heidän antamaansa numeroon, 09 425 50400, ilmoitettiin, että numero ei ole käytössä.

Minultakin on peritty tammi, helmi ja maaliskuulta 9,95€. Sattumalta huomasin, kun aloin katsoa Norwegian laskun veloituksia. Olin tilannut viime joulukuussa yhden kahvinkeittimen ja peruin jäsenyyden tammikuussa, mikä oli tosi hankalaa.

Lopuksi vahvistivat irtisanomisen, mutta kk-maksun veloittavat, kun saivat luottokorttini numeron.

Laitoin lauantaina 2.4.22 heille asiasta sähköpostia. Katsotaan vastaavatko huomenna maanantaina.

Kuluttajasuojalautakuntaan pitää ottaa yhteyttä ja tehdä rikosilmoitus, jos eivät ota yhteyttä ja palauta perimiään kk-veloituksia.

Todellakin tätä firmaa kannatta varoa.

Vierailija
120/132 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota huijariksi nimittelyä. Olen parin vuoden aikana tilannut säännöllisesti tavaraa, aina on toiminut hyvin. Jäsenyyden peruuttaminenkin toiminut moitteettomasti.

Kertaakaan ei ole peritty kuukausimaksua liikaa. On sen verran edullista, että jatkan edelleen asiakkaana.