Mitä rivouksia olette tehneet hotellissa?
Kyllä meidän jäljiltä lakanat ainakin on aina spermassa.
Kommentit (34)
Ei itse aiheutettu mutta pakko kertoa, sen verran legendaarinen näky oli.
Hotellissa oli yo-penkkaribileet, yksi menoveijari oli sammunut huoneensa eteen housut kintuissa niin että makasi kynnyksen päällä mahallaan perse pystyssä, lerssi & pallit retkotti käytävälle päin.
Kyllä oli ilo katsella ohi kulkevien kukkahattutätien kauhistelua.
Siinä riitti lapsilla kertomista kavereilleen hassusta nakupersepellestä...
Niinki rivoa kun että siivoon teijän rivojen kuvotusten jäljet... T.- kerroshoitaja,ei siivooja
musta s-card kirjoitti:
Kusen tai runkkaan aina vedenkeittimeen.
Mulla on siitä kuva.
Vierailija kirjoitti:
musta s-card kirjoitti:
Kusen tai runkkaan aina vedenkeittimeen.
Mulla on siitä kuva.
Minusta tuossa ei ole mitään rivoa, vaan tuo yksinkertaisesti on helvetin tyhmää. Tuollaiselle tyypille pitäisi antaa porttikielto kaikkiin majoituslaitoksiin. Kotona voi sitten kuseksia rauhassa omaan vedenkeittimeensä.
Me olemme niin irstaita kun vaan voi. Pakkohan se on naida kun on huonneen maksanut. Niitä rivouksia en tänne laita kun ylläpito ottaa kirjoituksen pois, ja kaikki on varmaankin kyllastynyt mun juttuihin, niin en halua katsella niitä alapeukkuja. Vai mitä mieltä oletteM50+.
En ole koskaan ollu hotellissa. Eli en mitään
Tiina 42 kirjoitti:
En ole koskaan ollu hotellissa. Eli en mitään
Tiina, mentäiskö hotelliin!
harrastettu useinkin usean parin kanssa ryhmäsexiä
Tämä on kyllä paras ketju. Kiitos nauruista :)
En ole itse sängyssä panemista kauheampaa tehnyt, mutta näiden juttujen innoittamana varo vaan vaimo kun seuraava hotelliyö koittaa ;)
Pannut vierasta naista anaaliin monta kertaa peräkkäin hotellin sängyssä.
Pannut omaa vaimoa ykköseen ja kakkoseen, piiskannut, sitonut. Vaimo pissannut päälleni kylpyammeessa, laittanut vaimon pissaamaan housuihinsa. Olen ottanut suihin ja perseeseen mieheltä, eka bi kokemus..
Sainpahan Sokos hotellista lakanoista satiaisia ja satavarmasti en ketään nainut. Eipähän viitsinyt vaimolle kertoa, olisihan siitä epäilyn siemen herännyt kumminkin.
Ootte te ällöjä.