Kysykää teiniltä ihan mitä tahansa! :)
Eli siis nukuin pommiin tänään ja eikä kyytiä joten on vähän tylsää. Kyselkääs multa jotain sit :)
Kommentit (72)
Tiedätkö matematiikasta mitään? Tiedätkö paljonko on kuutiojuuri neliöjuuresta?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö matematiikasta mitään? Tiedätkö paljonko on kuutiojuuri neliöjuuresta?
Tiedän matematiikasta - mutta en kuutiojuurista :D
Mitä mieltä, olisiko Antti Rinne sopiva pääministeriksi entä miksi Sdp:n kannatus nousee vaikkei tee mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko omasta mielestäsi fiksumpi, kuin aikuiset?
Jos totta puhutaan, ajattelen joskus olevani fiksumpi, mutta kun tässä miettii, kyllä on pakko sanoa, että ei tämänikäinen nuori tiedä läheskään kaikkea mitä luulee tietävänsä asioista.
Ihana! Meidän teini tässä tokaisi, että vanhemmat kyllä tietää yllättävän paljon asioista. Kiitos!
Teinit, te ootte ihania! Toivon, että sullakin on joku, joka halaa sua ja kertoo sulle et oot ihana, joka päivä :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä, olisiko Antti Rinne sopiva pääministeriksi entä miksi Sdp:n kannatus nousee vaikkei tee mitään?
Kyllä Antti ihan sopiva pääministeri on siinä missä joku Stubbi tai Sipiläkin. SDP:n kannatus nousee tietysti siksi, kun nyt vallassa olevat puolueet tekevät kaiken päin peetä. Tai siis yrittävät tehdä. Tosiasaiassahan ne eivät ole toistaiseksi tehneet mitään muuta kuin uhkailleet ja vatuloineet.
kuutiojuuri on x^(-3) ja neliöjuuri on x^(-2) eli kuutiojuuri neliöjuuresta on x^(-2+(-3)) eli viides juuri
Onko sulla mopoa? Mulla oli ku olin sun ikänen :)
Ootko one vai multiple directioner?
Vierailija kirjoitti:
kuutiojuuri on x^(-3) ja neliöjuuri on x^(-2) eli kuutiojuuri neliöjuuresta on x^(-2+(-3)) eli viides juuri
Oikea vastaus: x^(-6)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perusteluja kaivataan, muuten kommenttisi ei ole pätevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Antti ihan sopiva pääministeri on siinä missä joku Stubbi tai Sipiläkin. SDP:n kannatus nousee tietysti siksi, kun nyt vallassa olevat puolueet tekevät kaiken päin peetä. Tai siis yrittävät tehdä. Tosiasaiassahan ne eivät ole toistaiseksi tehneet mitään muuta kuin uhkailleet ja vatuloineet.
Millä tapaa päin peetä? Onhan hallitus yrittänyt tehdä leikkauksia mutta jokainen taho itkemässä ettei saisi leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2*3=6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2*3=6
mutta (-3)*(-2)=(+6)
girl01 kirjoitti:
Eli siis nukuin pommiin tänään ja eikä kyytiä joten on vähän tylsää. Kyselkääs multa jotain sit :)
Jokainen on ollut joskus teini ja tietää että ei kannata kysyä mitään. Teinillähän ei ole mitään tekemistä vaikka tekemättömät työt kaatuisi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2*3=6
mutta (-3)*(-2)=(+6)
Kertaappa vähän potenssi- ja juurioppia. Laskimeen sijoittamalla voit todeta itse...
nykyajan teinit... sillonko mä oli teini mulla.... tai siis... ok mulla ei ollu mitään tekemistä. läksyt tehtiin vartissa
Odotan kysymyksiä :)