Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit, komeat ja suositut pariutuu todennäköisimmin

Vierailija
26.02.2016 |

Rumat ja yksinäiset jää sinkuiksi. Luoja on ollut julma geenejä jakaessaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on aina ollut ja tulee aina  olemaan.

Vierailija
2/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua pariutua eikä kukaan voi siihen pakottaa. Naamaani en ala pilaamaan mutta haluan olla rauhassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä pariutuu elämänsä aikana. Te katkerikot vanhat piiat, red-pill-miehet ja uuninpankojen aikamiespojat olette pieni vähemmistö. Syy on luonteessa ei naamassa.

Vierailija
4/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannu myös sen, että mikäli nainen ei ole niin kaunis, niin mies pettää todennäköisemmin ja jättää toisen naisen vuoksi. Tuntuu, että miehet on tosi pinnallisia näissä asioissa.

Tuttavapiiristä ne parit, joissa mies ihan ok tai jopa komea ja nainen ihan tavallinen / ei ihmeellisen näköinen, niin juuri noilla pareilla on käyny niin, että ukolla on ollu salasuhde ja lopulta ukko on jättäny eukon toisen naisen takia.

Kun taas ne parit, joissa nainen on kauniimpi kuin mies, niin ne suhteet eivät ole loppuneet siihen, että ukolla olis ollu salasuhde. Itse asiassa just ne suhteet ovat kestäneet, joissa nainen miestä kauniimpi.

Otanta on melko laaja, mutta olen hämmästyny miten se ainaki täällä päin on menny. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Tuntuu, että miehet on tosi ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
5/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositut ihmiset eivät ole niitä älykkäimpiä. Eikä ne, jotka lisääntyy.

Vierailija
6/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannu myös sen, että mikäli nainen ei ole niin kaunis, niin mies pettää todennäköisemmin ja jättää toisen naisen vuoksi. Tuntuu, että miehet on tosi pinnallisia näissä asioissa.

Tuttavapiiristä ne parit, joissa mies ihan ok tai jopa komea ja nainen ihan tavallinen / ei ihmeellisen näköinen, niin juuri noilla pareilla on käyny niin, että ukolla on ollu salasuhde ja lopulta ukko on jättäny eukon toisen naisen takia.

Kun taas ne parit, joissa nainen on kauniimpi kuin mies, niin ne suhteet eivät ole loppuneet siihen, että ukolla olis ollu salasuhde. Itse asiassa just ne suhteet ovat kestäneet, joissa nainen miestä kauniimpi.

Otanta on melko laaja, mutta olen hämmästyny miten se ainaki täällä päin on menny. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Tuntuu, että miehet on tosi ulkonäkökeskeisiä.

Näin viisikymppisenä lukuisia pettäjä-pariskuntia katsoneena asia on mielestäni miltei päinvastoin. Naispuolinen aviovaimo on kaunis ja petetään huomattavasti vaatimattoman näköisen kanssa. Joskin lähes aina nuoremman.... merkitseekö nuorempi ikä sitten aina "paremmannäköisyyttä" jossain mielessä. 

Ehkä sitten niin?

Vierailija
7/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin reilu 20 vuotiaaksi kaunis. Hyvä kroppa, terveelliset elämäntavat jne.

Sitten koulussa ei ollut rahaa laittaa ulkonäköön, uusiin vaatteisiin. Valmistumisen jälkeen pääsin töihi, aloin maksamaan opintolainoja pois, ostin asunnon, edelleen vähän käyttörahaa.

Menin naimisiin, lihoin 20 kg ja kukaan ei katso perääni, ei vihellä, ei flirttaile, onneksi sentään oma mies tekee näitä.

Jos nyt eroaisimme, jäisin niin yksin kun voi olla.

Vierailija
8/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän saman huomion tehnyt Big Brotheria seuratessani. Juuri niin se menee.

Vierailija
9/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä minä tiedän lukuisia rumia ja yksinäisiä parisuhteessa olevia.

Vierailija
10/10 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset on ihan yhtä pinnallisia, mutta vaan eri tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi