Miksi et tykkää / valitset olla tykkäämättä Facebookissa?
Olen miettinyt tätä jonkun aikaa, miksi sellaiset ihmiset joiden oletan pitävän minusta normaalielämässä eivät tykkää kuvistani tai kirjoituksistani Facebookissa? Tulee jotenkin todella ristiriitainen olo, jos joku ihminen on todella mukava, kahvittelee kanssani ja nähdään usein, eikä kuitenkaan tykkää lähes koskaan jutuistani sitten Facebookissa. Ihan kun häntä ei kiinnostaisi / vituttaisi suorastaan asiat joita sinne kirjoitan.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
No vähän samaa ihmettelin, miten eräs mukava ihminen, jota kovin tuntui kiinnostavan seurani livenä ei kuitenkaan halunnut jutella kanssani messengerissä (vaikka ison osan ajasta kulki naama luurissa kiinni). Alkoi tuntumaan, että kelpasin seuraksi vain siinä yhdessä ympäristössä ja siinä kulki raja.
No jospa just siksi? Oli jo muutenkin koko ajan naama luurissa kiinni ja vielä olisi pitänyt olla enemmänkin, jotta olisi jutellut sun kanssasi messengerissä. Toinen vaihtoehto on, että hänellä ei ole luurissaan Messengeriä. Mulla ei ole. Ei ole Facebookin sovellustakaan vaan jos haluan olla Facebookissa luurilla, menen selaimen kautta ja käytän Facebookin mobiiliversiota. Siinä taas ei Messenger toimi, jos ei ole asentanut Messengeriä. Jotta voin laittaa yksityisviestejä luurilla, mun pitää Facebookissa ollessani valita mobiiliversion sijasta työpöytäversio. Tämä en onnistu ihan suitsait vaan jos pyydän suoraan työpöytäversion, kaikki teksti on satiaisen kokoisilla kirjaimilla. Mikroskoopilla tai suurennuslasilla pystyisi lukemaan. Pitää vähän naksutella sinne ja tänne ensin, jotta työpöytäversiolla saa sen kokoisen fontin, että edes näkee lukea. Ja vasta sen jälkeen pääsee yksityisviesteihin. Muutenkin Facebookissa työpöytäversiolla yksityisviestien käyttöliittymä on ihan....noh, en sano mistä...ja mieluummin laitan yksityisviestejä tietokoneelta.
En tykkää tai jätä tykkäämättä, koska ei kiinnosta.