Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääääh, mies ei tajua harmitonta flirttiä!

Vierailija
25.02.2016 |

Olen tässä nyt tovin viestitellyt yhden miehen kanssa, joka lähti viattomasta nettiflirtistä. Mies (varattu, kuten minäkin) alusta asti puhui, että kivaa flirttiä vain, joka ei johda mihinkään jne. Itsellänikään ei ole koko aikana ollut mitään ns. totuutta mukana niissä flirteissä. Kunhan höpisen.
Mutta nyt onkin käynyt selväksi, että se mies ei ollenkaan tajua milloin "flirttaan" ilman mitään oikeita taka-ajatuksia! Ottaa, ja on ottanut, kaiken ihan todesta. Olen nyt monta kertaa joutunut sille vääntämään rautalangasta, että en mä niillä puheilla oikeasti mitään tarkoita, niin kuin olen ajatellut koko ajan, ettei sekään tarkoita. Se ottaa kaiken haudan vakavasti ja kirjaimellisesti!
Onko tuo yleistäkin miesten keskuudessa, että ensin puhutaan polleana, että "tykkään flirttailla ja se on vain viatonta flirttiä" jne, mutta sitten selvästi sitä ei osatakaan vaan kaikki otetaan vakavasti?

Kunhan avauduin, kun turhauttaa ja haluan jo päästä eroon tuosta, kun selvästikään ei olekaan niin "flirttityyppi" kuin sanoo.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kalat, liukas niljakas.

Jep. Huonoja kokemuksia. Toisten parisuhdetta ei kunnioiteta ja siihen yritetään väkisin väliin, varsinkin jos ollaan sinkkuja.

Vierailija
102/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa tykkään flirttailla, mutta riittävän monen väärinymmärryksen jälkeen päätin että ei toimi.

Joo, pitää alkaa varmaan mulkoilemaan ja vastailemaan lyhyen tylysti, niin ei vahingossakaan kukaan saa vääriä signaaleja.

Olisihan tuo mieskin voinut kyllä heti alussa sanoa, että jotain syrjähyppyseuraa etsii, niin en olisi lähtenyt leikkiin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi