Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääääh, mies ei tajua harmitonta flirttiä!

Vierailija
25.02.2016 |

Olen tässä nyt tovin viestitellyt yhden miehen kanssa, joka lähti viattomasta nettiflirtistä. Mies (varattu, kuten minäkin) alusta asti puhui, että kivaa flirttiä vain, joka ei johda mihinkään jne. Itsellänikään ei ole koko aikana ollut mitään ns. totuutta mukana niissä flirteissä. Kunhan höpisen.
Mutta nyt onkin käynyt selväksi, että se mies ei ollenkaan tajua milloin "flirttaan" ilman mitään oikeita taka-ajatuksia! Ottaa, ja on ottanut, kaiken ihan todesta. Olen nyt monta kertaa joutunut sille vääntämään rautalangasta, että en mä niillä puheilla oikeasti mitään tarkoita, niin kuin olen ajatellut koko ajan, ettei sekään tarkoita. Se ottaa kaiken haudan vakavasti ja kirjaimellisesti!
Onko tuo yleistäkin miesten keskuudessa, että ensin puhutaan polleana, että "tykkään flirttailla ja se on vain viatonta flirttiä" jne, mutta sitten selvästi sitä ei osatakaan vaan kaikki otetaan vakavasti?

Kunhan avauduin, kun turhauttaa ja haluan jo päästä eroon tuosta, kun selvästikään ei olekaan niin "flirttityyppi" kuin sanoo.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missx kirjoitti:

Oletko ap leijona horoskoopiltasi?

Mä oisin veikannu kaksosta. ;)

Vierailija
22/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kalat, liukas niljakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että mies on aluksi julistanut ns. kovaan ääneen että teidän juttelut on hänenkin puoleltaan "pelkkää flirttiä, eikä todellakaan tarkoita sen enempää ja mitään ei tule tapahtumaan", on minun mielestä ollut vain varatun ihmisen suojamuuri sekä itselle että sinulle.

On siis mitä luultavimmin toiminut kuten yleensä varatut toimii, aluksi hoetaan jo ihan itsellekin että eihän tässä nyt mitään väärää olla tekemässä, vaikka siis on kuitenkin juttelun aloittaessa jo olo että haluttaisi maistaa vähän vierasta. Mutta siis tuolla "vain flirttiä" hokemisella yritetään vakuutella myös itseä siitä ettei mitään väärää ole aloittamassa.

Ja kun se ihan oikea halu maistaa vierasta monella varatulla on ( siis niillä jotka aloittavat tuon tyylisen flirtin ), niin ei sitten ymmärretä jos se toinen osapuoli olikin ihan vaan oikeasti huvikseen juttelemassa. Näin minä näen tässä nyt käyneen.

Ja sanon vielä että tuo on ihan yleistä sinkkujen keskuudessakin, ettei ymmärretä että voi olla pelkkää flirttiä mikä ei johda mihinkään. Melkeinpä aina toinen osapuoli luulee että tämä johtaa nyt johonkin enempään, ainakin sinne sänkyleikkeihin, ja myös flirtin ulkopuoliset ihmiset olettavat että nyt noilla kahdella on jotain "sellaista" meneillään, jos siis esim. flirttailu tapahtuu paikalla jossa muita näkemässä ( enkä nyt tarkoita tässä flirtillä muuta kuin ns. läpän heittoa ja pientä hymyilyä, ei siis mitään perseen keikuttelua tms. ).

Vierailija
24/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrohan ap mitä se sun viaton flirtti on ollu? Kun nyt selvästi oot varatun miehen mieleen saanut idean että muutakin ois tarjolla.

Taitaa olla että mennyt tuohon "perseen keikutus" kategoriaan...

Ei kyllä käy kateeksi miestäsi kun joutuu tuollaisen kaksinaamaisen kanssa elämään. Varmaan sulla kuitenkin hyvä olo kun vain viatonta flirttiä oot harrastanut, todennäköisesti viatonta vain sun mielestä.

Vierailija
25/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä nyt tovin viestitellyt yhden miehen kanssa, joka lähti viattomasta nettiflirtistä. Mies (varattu, kuten minäkin) alusta asti puhui, että kivaa flirttiä vain, joka ei johda mihinkään jne. Itsellänikään ei ole koko aikana ollut mitään ns. totuutta mukana niissä flirteissä. Kunhan höpisen.

Mutta nyt onkin käynyt selväksi, että se mies ei ollenkaan tajua milloin "flirttaan" ilman mitään oikeita taka-ajatuksia! Ottaa, ja on ottanut, kaiken ihan todesta. Olen nyt monta kertaa joutunut sille vääntämään rautalangasta, että en mä niillä puheilla oikeasti mitään tarkoita, niin kuin olen ajatellut koko ajan, ettei sekään tarkoita. Se ottaa kaiken haudan vakavasti ja kirjaimellisesti!

Onko tuo yleistäkin miesten keskuudessa, että ensin puhutaan polleana, että "tykkään flirttailla ja se on vain viatonta flirttiä" jne, mutta sitten selvästi sitä ei osatakaan vaan kaikki otetaan vakavasti?

Kunhan avauduin, kun turhauttaa ja haluan jo päästä eroon tuosta, kun selvästikään ei olekaan niin "flirttityyppi" kuin sanoo.

Hei seuraava onkin sitten varmaan se flirttityyppi, just sulle oikea . Nyt yhden oot hoidellu niin seuraava voi tulla jatkaa. Mä voisin vähän flirttaa harmittomasti, salassa toki että ei miehesi huomaa. Kaikkihan on varattuna sallittua kunhan ei jää kiinni. Eihän sitä koskaan tapahtunutkaan, ei tarvi olla rehellinen. Se on hyvä että on sunlaisia laatu naisia jotka osaa valehdella itselleen ja miehelleen.

Vierailija
26/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.... Laitoin tänne viestin jossa ei takuulla ollut mitään sensuroitavia sanoja ja se katosi jonnekin... Oisko ollut tuon viestin 24 jälkeen? (Sen jälkeen numerointi sekoaa). Vittu tätä palstauudistusta! Ei ollut meinaan eka kerta!!!!

Vierailija
27/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin on nyt ap haukuttu, mutta mitä ap muuta oletit?

Siis varattu ja varattu, ja viaton flirtti viestittely???

Jos käyttäisit energiat siihen omaan puolisoon? Tai jos se ei nappaa, vaan tarviit vieraita, niin eroatko jooko?

Vierailija
28/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä pahinta, mitä olen lukenut palstalta aikoihin, häpeäisit.

Vierailija
29/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äiti on ylpee tytöstään!

Vierailija
30/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen netti aikakautta, tämäkin ap olisi käynyt pettämässä livenä. Nyt pääsee helpommalla, kun voi kotisohvalta vaan flirtata viattomasti. Toisaalta hyvä, mutta kuitenkin voisi varatulta odottaa vähän enemmän selkärankaa. Pieni flirtti ok, mutta että viestittely varatun kanssa ja todellakin olet varmasti antanut ymmärtää että olisit kiinnostunut! Ja jos et niin onko ok seksiflirtata varattuna? Varmaan pihtaat mieheltäsikin? Tai ainakaan et paljoa piittaa miehestäsi?

Vierailija
31/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta tässä on se, että ap ei edes näytä tajuavan tekevänsä jotain väärää.

Mutta jotkut elääkin omassa "todellisuudessaan" ja kaikki salassa tehty on ok.

Saisit kyllä hävetä!

Vierailija
32/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh mä käsitin ny iha väärin sun signaalit. Sorge (ottaa pois sun suusta ja pistää takas housuun)...

Vierailija
33/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa miettiä mielessään, että hei ettekstetajuu että tää on vain viatonta juttuuu. Se on se varattu mies se syyllinen, mää en tee mitään mikä ois antanu vääriä signaaleja. Varattuna voi ihan hyvin seksiviestitellä salassa ja se on ok kunhan oma mies ei tiiä. Daa'a!

Vai miten on ap?

Vierailija
34/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää näissä varatuissa viattomissa flirttaajissa se, että miksi he ottavat riskin jäädä kiinni täysin yhdentekevistä salapeleistä?

Itsekin olen joskus ylittänyt sopivuuden rajan jonkun tyypin kanssa, vaikka olen naimisissa. En toiminut kuitenkaan missään nimessä niin "vain huvin vuoksi", vaan siksi että ihastuin, ja tunteet vei hetken aikaa liian lujaa ja väärään suuntaan. Ihastuneena tekee virhevalintoja. Joskus varattuna ihastuminen johtaa toki myös eroon ja uuteen suhteeseen.

Toisen kanssa seksiviestailu on normaalin suhteen säännöissä pettämistä, josta monen kumppani suuttuisi ja keräisi kamat. Miksi siis ottaa tämmöinen riski, jos ei oikeasti ole tunteitakin pelissä? Vai meneekö jonkun kumppanille muka läpi selitys, että ihan läpällä vaan tässä kerron mitä tekisin tämän miehen kanssa alasti, jos saisin luvan?!

Vierailija
35/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää näissä varatuissa viattomissa flirttaajissa se, että miksi he ottavat riskin jäädä kiinni täysin yhdentekevistä salapeleistä?

Itsekin olen joskus ylittänyt sopivuuden rajan jonkun tyypin kanssa, vaikka olen naimisissa. En toiminut kuitenkaan missään nimessä niin "vain huvin vuoksi", vaan siksi että ihastuin, ja tunteet vei hetken aikaa liian lujaa ja väärään suuntaan. Ihastuneena tekee virhevalintoja. Joskus varattuna ihastuminen johtaa toki myös eroon ja uuteen suhteeseen.

Toisen kanssa seksiviestailu on normaalin suhteen säännöissä pettämistä, josta monen kumppani suuttuisi ja keräisi kamat. Miksi siis ottaa tämmöinen riski, jos ei oikeasti ole tunteitakin pelissä? Vai meneekö jonkun kumppanille muka läpi selitys, että ihan läpällä vaan tässä kerron mitä tekisin tämän miehen kanssa alasti, jos saisin luvan?!

Tää on niin totta. Jotkut ilmeisesti kuvittelevat, että toi on ihan hyväksyttyä. Siis seksiviestittely varattuna. Ja onhan se ok, jos myös kumppanille tuo on ok. Mutta epäilen, että yleensä se ei ole ok. Vaan tuota tehdään salassa ja vain siksi kun se on itsestä niin kivaa. Samalla todennäköisesti laiminlyödään omaakin suhdetta, kun ajatukset tässä flirtissä.

Ihmiset haloo, kaikki mikä itsesi mielestä on sallittua ei välttämättä ole sitä toisen mielestä.

Jos haluat tehdä sinkku juttuja niin ole sinkku (eli eroa).

Vierailija
36/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miksi sä annoit ymmärtää, että pildeä olis tarjolla ja nyt ei ookkaan? Nyt vähän urheiluhenkeä tähän juttuun vaikka ollaankin varattuja.

Vierailija
37/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miksi sä annoit ymmärtää, että pildeä olis tarjolla ja nyt ei ookkaan? Nyt vähän urheiluhenkeä tähän juttuun vaikka ollaankin varattuja.

Olipas tänne tullut paljon vastauksia! Olisin halunnut vastata kaikille, mutta liian iso työ tässä kiireessä.

Mutta tässä nyt sinulle: En mä antanut ymmärtää, että pildeä olisi tarjolla. Ei sellaisesta ollut kysekään. 

Mua vain hämmästyttää miten mies ei osaakaan "leikkiä" niin kuin kovasti väitti.

Ja sen flirtin olen kyllä lopettanut heti, kun jouduin alkaa selittelemään. Nyt vain ollaan siinä, että jauhetaan samasta aiheesta eli väännän rautalangasta kymmenen kertaa.

ap.

Vierailija
38/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo että mies on aluksi julistanut ns. kovaan ääneen että teidän juttelut on hänenkin puoleltaan "pelkkää flirttiä, eikä todellakaan tarkoita sen enempää ja mitään ei tule tapahtumaan", on minun mielestä ollut vain varatun ihmisen suojamuuri sekä itselle että sinulle.

On siis mitä luultavimmin toiminut kuten yleensä varatut toimii, aluksi hoetaan jo ihan itsellekin että eihän tässä nyt mitään väärää olla tekemässä, vaikka siis on kuitenkin juttelun aloittaessa jo olo että haluttaisi maistaa vähän vierasta. Mutta siis tuolla "vain flirttiä" hokemisella yritetään vakuutella myös itseä siitä ettei mitään väärää ole aloittamassa.

Ja kun se ihan oikea halu maistaa vierasta monella varatulla on ( siis niillä jotka aloittavat tuon tyylisen flirtin ), niin ei sitten ymmärretä jos se toinen osapuoli olikin ihan vaan oikeasti huvikseen juttelemassa. Näin minä näen tässä nyt käyneen.

Ja sanon vielä että tuo on ihan yleistä sinkkujen keskuudessakin, ettei ymmärretä että voi olla pelkkää flirttiä mikä ei johda mihinkään. Melkeinpä aina toinen osapuoli luulee että tämä johtaa nyt johonkin enempään, ainakin sinne sänkyleikkeihin, ja myös flirtin ulkopuoliset ihmiset olettavat että nyt noilla kahdella on jotain "sellaista" meneillään, jos siis esim. flirttailu tapahtuu paikalla jossa muita näkemässä ( enkä nyt tarkoita tässä flirtillä muuta kuin ns. läpän heittoa ja pientä hymyilyä, ei siis mitään perseen keikuttelua tms. ).

Mä luulen, että varmaan siinä on kutakuinkin näin käynyt. Mies ei tunnu millään ymmärtävän, etten ole aikeissa pettää vaikka alussa heti tehtiin se selväksi.

ap.

Vierailija
39/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sitä saa mitä tilaa!

Taisi olla, että ei ole kiire, vaan se että hoksasit ettei sulla ole riittävästi selittelykirjasessa selityksiä :)

Koetat esittää, että varattuna varatulle flirttailu (seksiviestittely) ok ja nyt ei puhuta parista sanasta vaan p*llun tarjottelusta!

Nyt kuule ei muu auta, kuin annat sitä sille äijälle niin ehkä selviät puhtain paperein.

Vierailija
40/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.. Tällanen viaton flirtti vasta äskettäinkin tuhosi muutoman parisuhteen ja aika monen lapsen elämän. Mutta mies, joka tätä viatonta flirttiä naisille jakeli, ei osannut sitä niin viattomana pitääkään, eikä sitä pitänyt kovin moni puolisokaan. Toki itselleen voi edelleen selittää, että ei hän ole tehnyt mitään väärää, sehän oli ihan viatonta. Flirtti on ok, mutta siinä vaiheessa jos se on puolisolta saliltavaa, niin pitäisi jo tajuta, ettei se ole enää viattoman flirtin rajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän