Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääääh, mies ei tajua harmitonta flirttiä!

Vierailija
25.02.2016 |

Olen tässä nyt tovin viestitellyt yhden miehen kanssa, joka lähti viattomasta nettiflirtistä. Mies (varattu, kuten minäkin) alusta asti puhui, että kivaa flirttiä vain, joka ei johda mihinkään jne. Itsellänikään ei ole koko aikana ollut mitään ns. totuutta mukana niissä flirteissä. Kunhan höpisen.
Mutta nyt onkin käynyt selväksi, että se mies ei ollenkaan tajua milloin "flirttaan" ilman mitään oikeita taka-ajatuksia! Ottaa, ja on ottanut, kaiken ihan todesta. Olen nyt monta kertaa joutunut sille vääntämään rautalangasta, että en mä niillä puheilla oikeasti mitään tarkoita, niin kuin olen ajatellut koko ajan, ettei sekään tarkoita. Se ottaa kaiken haudan vakavasti ja kirjaimellisesti!
Onko tuo yleistäkin miesten keskuudessa, että ensin puhutaan polleana, että "tykkään flirttailla ja se on vain viatonta flirttiä" jne, mutta sitten selvästi sitä ei osatakaan vaan kaikki otetaan vakavasti?

Kunhan avauduin, kun turhauttaa ja haluan jo päästä eroon tuosta, kun selvästikään ei olekaan niin "flirttityyppi" kuin sanoo.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta viaton flirtti ei tarkoita samaa kuin se, ettei tarkoita mitä sanoo.

2/102 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ideaa on flirtissä, jos sillä ei tarkoiteta mitään?

Vierailija
4/102 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ideaa on flirtissä, jos sillä ei tarkoiteta mitään?

Ajan kuluksi aloitettiin. Vähän niin kuin tässä nyt palstaillaan. Ei yhtään mitään sen vakavempaa. Tai niin mä ainakin luulin, että se molemmille on niin, kun niin puhuttiin.

ap.

Vierailija
5/102 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viatonta flirttiä ei ole olemassakaan.Sori, mutta tämä on totuus.

Ja miksi ylipäätään flirttailla, jos on itse tai molemmat varattu??

Vierailija
6/102 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Minusta flirtillä kerrotaan verhotusti, että tykkäisin, mutta koska se on flirttiä, molemmat tietävät, että homma ei etene mihinkään.

Itse en tosin tämmöisestä oikein välitä, jos oikeasti haluan toisen niin aika vaikeaa olla pää kylmänä. Ja jos taas en halua, niin en jaksa paljon flirttailla. Sopii vain hyvin rajattuihin tilanteisiin minulle.

Vierailija
7/102 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan! Ei kaikkea pidä niin vakavasti ottaa.

Jos ajatellaan vaikka jotain baaritilannetta. Niin ihan hyvin voi jollekin iskeä viattomasti silmää, että "sori tönäisy, mutta kivahan sua oli hipaista." Tai muuta.

Olipas mahtava esimerkki. ;D

ap.

Vierailija
8/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi löytää upean misun jolle flirttailla

Vierailija
9/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta viaton flirtti ei tarkoita samaa kuin se, ettei tarkoita mitä sanoo.

Juuri näin.

Ajatteletko, Ap, siis, että flirtin nimissä voi toiselle viestata mitä vain? Ajankuluksi, ja ehkä vain siksi että on hauskaa nähdä miten toinen reagoi?

Tyyliin:

"oon ajatellu sua koko päivän" = en oikeasti

"Oot tosi kuuma" = no et oo, mutta helppo viestikumppani

"Kumpa oltais vapaita toimimaan" = en kyllä silti panis sua

Ei tuommoinen ole flirttiä. Se on valehtelua ja vedätystä. :(

Vierailija
10/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni flirtti niin piristää päivää! Voihan sillä olla toki kohtalokkaita seurauksia, joten vähän varovaisuutta.

Vierailija
11/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala, johdat harhaan toista ihan tarkoituksella, häpeä! Keksi toinen keino pönkittää omaa naiseuttasi ja itsetuntoasi.

Vierailija
12/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet ääliö, jos olet jatkanut "viatonta flirttiäsi" hetkenkään sen jälkeen kun olet ensimmäisen kerran joutunut selittämään, että ei tässä mitään sen kummempaa tarkoiteta. Siihen olisi pitänyt lopettaa. Heti.

Jatkamista voi pitää myös seksuaalisena häirintänä.

Vierailija
13/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkös sun oma miehesi sun flirteistä ja mitä tykkää?

Vierailija
14/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottaks te oikeasti noin tiukkapipoja taas? Kulkekaa suu mutrussa ja katse maahan luotuna ettette vahingossa vähän flirttaa. Vai miestenne puolestako pelkäätte?

Vierailija
15/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottaks te oikeasti noin tiukkapipoja taas? Kulkekaa suu mutrussa ja katse maahan luotuna ettette vahingossa vähän flirttaa. Vai miestenne puolestako pelkäätte?

Viesti 9 selvensi hyvin. Tuollainen ei ole mitään flirttiä enää, vaan valehtelua.

Vierailija
16/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun meillä on vaan sen verran tilannetajua, että ei saateta itseämme tuollaisiin noloihin rautalanganvääntötilanteisiin. Oikeesti, se ei ole mies, jonka tajuamisessa on vikaa, vaan sinä.

Vierailija
17/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kokemus tämmöisestä "viattomasta flirtistä" entisen hyvän kaverini kanssa. Aluksi vain vaihdoimme pitkiä katseita, sitten siirryimme viestittelemään vielä melko viattomasti, lopulta viestailimme päivittäin ja käytännössä harrastimme virtuaaliseksiä. Suutelimme useamman kerran myös ihan oikeassa elämässä (miehen aloitteesta), kun emme pystyneet pitämään näppejä erossa toisistamme. Kaveruutemmekin kyllä jatkui rinnalla koko ajan, ts. vietimme aikaa yhdessä muiden seurassa myös ihan platonisesti, mutta karkasimme vain välillä piiloon suutelemaan.

Mun mielestä tuo oli jo ilmiselvä suhde. Taisin oikeasti ainakin ihastua, jopa vähän rakastua. Miehen mielestä kaikki oli kuitenkin vain tuota kuuluisaa "viatonta flirttiä". Tämä kävi ilmi, kun suutuin hänelle tökeröstä käytöksestä (toisessa yhteydessä, ei liittynyt suoraan tähän salasuhteeseen). Sanoin, että suutuin osittain siksi, kun meillä on tämä muukin säätö käynnissä ja hän on minulle tärkeä. Tähän mies vain totesi kylmästi ettei kaveruudella ja tällä "flirtillä" ole mitään tekemistä keskenään, eikä voinut ymmärtää, miksi olen yhtään kiinnostunut miehen mielipiteistä tai toiminnasta.

Miten joku (varattu) voi toimia noin, vieläpä aloitteellisia osapuolena, ja silti pitää kaikkea aivan täysin merkityksettömänä ja harmittomana? Voisiko vaikka ap selittää?

Vierailija
18/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pettäjän elkeet. Siitä se lähtee!

Joillekin ei tuo varattuna olo paljoa paina. Toki pienen flirtin ymmärrän, siis oikean flirtin, en mitään pitkäkestoista seksi flirtti viestittelyä.

Pieni flirtti nyt lähinnä voi olla sana siellä toinen täällä jne. piristyksenä. Toki en itse flirttaile, jos olen jollekin lupautunut, flirtit varaan sille kumppanilleni. Sulla varmaan energiaa riittää flirtata sille omalle miehellesikin?

Mutta sitten on taas näitä jotka huithait välittää toisen luottamuksesta jne.

Ainiin eihän miehesi varmaan tiedä asiasta? Niin tää on niinku ok? haha mikä vosu

Vierailija
19/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap leijona horoskoopiltasi?

Vierailija
20/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ap onks ketään kotona? Dingdong newsflash mitähän average mies tahtoo? Olisiko pillua? Yleensä reikä kuin reikä käy kun puutteessa, mutta toki myös varattu herkku kelpaa jos se oikein flirttaa ( lue tyrkyttää)..

Ei ole kyllä miehillä moista kuin viaton flirtti. Siihen pieni alko päälle niin johan sä ihmettelisit että miten se kuvitteli että haluaisin seksiä. Viatonta, varattu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän