Ääääh, mies ei tajua harmitonta flirttiä!
Olen tässä nyt tovin viestitellyt yhden miehen kanssa, joka lähti viattomasta nettiflirtistä. Mies (varattu, kuten minäkin) alusta asti puhui, että kivaa flirttiä vain, joka ei johda mihinkään jne. Itsellänikään ei ole koko aikana ollut mitään ns. totuutta mukana niissä flirteissä. Kunhan höpisen.
Mutta nyt onkin käynyt selväksi, että se mies ei ollenkaan tajua milloin "flirttaan" ilman mitään oikeita taka-ajatuksia! Ottaa, ja on ottanut, kaiken ihan todesta. Olen nyt monta kertaa joutunut sille vääntämään rautalangasta, että en mä niillä puheilla oikeasti mitään tarkoita, niin kuin olen ajatellut koko ajan, ettei sekään tarkoita. Se ottaa kaiken haudan vakavasti ja kirjaimellisesti!
Onko tuo yleistäkin miesten keskuudessa, että ensin puhutaan polleana, että "tykkään flirttailla ja se on vain viatonta flirttiä" jne, mutta sitten selvästi sitä ei osatakaan vaan kaikki otetaan vakavasti?
Kunhan avauduin, kun turhauttaa ja haluan jo päästä eroon tuosta, kun selvästikään ei olekaan niin "flirttityyppi" kuin sanoo.
Kommentit (102)
Ja ap varmaan rehellisenä naisena korjaa tämän edellisen arvauksen :)
Edelleen eniten tässä ketjussa ihmetyttää se, että ap ei tajua ettei tuollainen flirttailu/viestittely ole oikein varattuna... Kassaneiti kommentti oli hyvä, se on sitä flirttailua... ei se että viestitellään ties mitä juttuja pitemmän aikaa ja vielä siten että vastapuoli tulkitsee signaalit vääriksi. Toi on jo siellä pettämis zonella
Jumalan siunausta edelleen sulle ap!
Vierailija kirjoitti:
Edelleen eniten tässä ketjussa ihmetyttää se, että ap ei tajua ettei tuollainen flirttailu/viestittely ole oikein varattuna... Kassaneiti kommentti oli hyvä, se on sitä flirttailua... ei se että viestitellään ties mitä juttuja pitemmän aikaa ja vielä siten että vastapuoli tulkitsee signaalit vääriksi. Toi on jo siellä pettämis zonella
Niin, minustakin flirttailu on sellaista, mikä tapahtuu ohimennen, jonkun muun asian yhteydessä. Se, että varta vasten viestitellään vihjailevasti, ei ole flirttailua.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä teillä nyt ottaa koville tämä.
Eiköhän jokaisessa suhteessa yhdessä päätetä mikä on ok ja mikä ei? Sun mielestä flirtti ei ole ok, kun taas mä en ymmärrä miksi ei.
Sinkkuna se flirtti voi mennä sitten astetta pidemmälle. Mä näen flirtissä siis eri asteita, mutta ehkä sitten tosiaan käytän vain väärää sanaa. Kuten joku tuolla oli kirjoittanut, että normaalia kehumista tms. niin sitä se just mun mielestä on, mutta moni sitten pitää sitä pahana flirttinä. Kun mun mielestä se paha flirtti on vasta sitä, kun ajatellaan, että tuon kans voisi tehdäkin jotain ja laitetaan yks vaihde isommalle.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokaisessa suhteessa yhdessä päätetä mikä on ok ja mikä ei? Sun mielestä flirtti ei ole ok, kun taas mä en ymmärrä miksi ei.
Sinkkuna se flirtti voi mennä sitten astetta pidemmälle. Mä näen flirtissä siis eri asteita, mutta ehkä sitten tosiaan käytän vain väärää sanaa. Kuten joku tuolla oli kirjoittanut, että normaalia kehumista tms. niin sitä se just mun mielestä on, mutta moni sitten pitää sitä pahana flirttinä. Kun mun mielestä se paha flirtti on vasta sitä, kun ajatellaan, että tuon kans voisi tehdäkin jotain ja laitetaan yks vaihde isommalle.Ap.
Onko teillä sitten jokin muu syy tähän viestittelyyn, kuin "flirttailu"? Miksi jotakuta pitää kehua, jos ei ole edes tavannut, eikä minkään muun asian vuoksi olla tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna se flirtti voi mennä sitten astetta pidemmälle. Mä näen flirtissä siis eri asteita, mutta ehkä sitten tosiaan käytän vain väärää sanaa. Kuten joku tuolla oli kirjoittanut, että normaalia kehumista tms. niin sitä se just mun mielestä on, mutta moni sitten pitää sitä pahana flirttinä. Kun mun mielestä se paha flirtti on vasta sitä, kun ajatellaan, että tuon kans voisi tehdäkin jotain ja laitetaan yks vaihde isommalle.Ap.
Sama kait se mitä mieltä minä olen, sinähän se vastaat miehellesi jos kiinni jäät.
67 kirjoitti osuvasti:
"Niin, minustakin flirttailu on sellaista, mikä tapahtuu ohimennen, jonkun muun asian yhteydessä. Se, että varta vasten viestitellään vihjailevasti, ei ole flirttailua."
Ja toi jälempi ei enää ok varattuna. Mutta elä vain omassa valehtelu maailmassa, epärehellisyys maan perii.
Tuskin kukaan pitää hyväksyttävänä tuota sun sala puuhastelua, paitsi sä. Vai miten luet peukutuksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä teillä nyt ottaa koville tämä.Eiköhän jokaisessa suhteessa yhdessä päätetä mikä on ok ja mikä ei? Sun mielestä flirtti ei ole ok, kun taas mä en ymmärrä miksi ei.Sinkkuna se flirtti voi mennä sitten astetta pidemmälle. Mä näen flirtissä siis eri asteita, mutta ehkä sitten tosiaan käytän vain väärää sanaa. Kuten joku tuolla oli kirjoittanut, että normaalia kehumista tms. niin sitä se just mun mielestä on, mutta moni sitten pitää sitä pahana flirttinä. Kun mun mielestä se paha flirtti on vasta sitä, kun ajatellaan, että tuon kans voisi tehdäkin jotain ja laitetaan yks vaihde isommalle.
Ap.Onko teillä sitten jokin muu syy tähän viestittelyyn, kuin "flirttailu"? Miksi jotakuta pitää kehua, jos ei ole edes tavannut, eikä minkään muun asian vuoksi olla tekemisissä?
Ei se ole mitään sellaista jatkuvaa kehumista. :)
Ei siihen kirjoitteluun ole enää mitään syytä. Aloitettiin vain eräänä iltana ajan kuluksi. Sen jälkeen ollaan jonkun verran kirjoiteltu ja väliin sitä flirttiä laitettu naureskellen. Ja ihan selvää ollut koko ajan, että ei sen kummemmasta kyse, mutta kai se mies jotenkin sitten oikeasti hiukan kiinnostuikin kun otti yhtäkkiä kaiken niin tosissaan ja alkoi niitä jo kirjoiteltuja juttuja kaivelemaan.
No, oli miten oli. Ehkä tässä tuli opetuksena miehelle, että älä ryhdy sellaiseen mihin ei oikeasti kykene ja mulle se, että kaikki ei tosiaan ota asioita yhtä viattomasti tai rennosti kuin minä.
Ap.
Kiitos keskustelusta! Mukavasti meni perjantain työpäivä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kait se mitä mieltä minä olen, sinähän se vastaat miehellesi jos kiinni jäät.
67 kirjoitti osuvasti:
"Niin, minustakin flirttailu on sellaista, mikä tapahtuu ohimennen, jonkun muun asian yhteydessä. Se, että varta vasten viestitellään vihjailevasti, ei ole flirttailua."
Ja toi jälempi ei enää ok varattuna. Mutta elä vain omassa valehtelu maailmassa, epärehellisyys maan perii.
Tuskin kukaan pitää hyväksyttävänä tuota sun sala puuhastelua, paitsi sä. Vai miten luet peukutuksista?
Ei mua nuo peukut kiinnosta. Se on niin helppo vetää omia johtopäätöksiä asioista joista ei tiedä kuin seikkaperäisen sepustuksen.
Nyt mun täytyy taas mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä teillä nyt ottaa koville tämä.Eiköhän jokaisessa suhteessa yhdessä päätetä mikä on ok ja mikä ei? Sun mielestä flirtti ei ole ok, kun taas mä en ymmärrä miksi ei.Sinkkuna se flirtti voi mennä sitten astetta pidemmälle. Mä näen flirtissä siis eri asteita, mutta ehkä sitten tosiaan käytän vain väärää sanaa. Kuten joku tuolla oli kirjoittanut, että normaalia kehumista tms. niin sitä se just mun mielestä on, mutta moni sitten pitää sitä pahana flirttinä. Kun mun mielestä se paha flirtti on vasta sitä, kun ajatellaan, että tuon kans voisi tehdäkin jotain ja laitetaan yks vaihde isommalle.
Ap.Onko teillä sitten jokin muu syy tähän viestittelyyn, kuin "flirttailu"? Miksi jotakuta pitää kehua, jos ei ole edes tavannut, eikä minkään muun asian vuoksi olla tekemisissä?
Ei se ole mitään sellaista jatkuvaa kehumista. :)
Ei siihen kirjoitteluun ole enää mitään syytä. Aloitettiin vain eräänä iltana ajan kuluksi. Sen jälkeen ollaan jonkun verran kirjoiteltu ja väliin sitä flirttiä laitettu naureskellen. Ja ihan selvää ollut koko ajan, että ei sen kummemmasta kyse, mutta kai se mies jotenkin sitten oikeasti hiukan kiinnostuikin kun otti yhtäkkiä kaiken niin tosissaan ja alkoi niitä jo kirjoiteltuja juttuja kaivelemaan.No, oli miten oli. Ehkä tässä tuli opetuksena miehelle, että älä ryhdy sellaiseen mihin ei oikeasti kykene ja mulle se, että kaikki ei tosiaan ota asioita yhtä viattomasti tai rennosti kuin minä.
Ap.
Kiitos keskustelusta! Mukavasti meni perjantain työpäivä :D
Et vieläkään vastannut, mitä mies sitten otti tosissaan. Jos kehut paitaa tai miestä hyvännäköisesti, mitä pahaa siinä on, jos mies ottaa sen tosissaan? Eihän se mikään kosinta ole. Jos taas olet sanonut, että haluaisit tavata hänet intiimeissä merkeissä, en ymmärrä, mikä tarkoitus tuollaisilla viesteillä on.
Pääasia, että ap jatkaa samaa menoa uuden "uhrinsa" kanssa ja ei näe siinäkään mitään vikaa omassa toiminnassaan.
Ja oma mies autuaan tietämättömänä elää valheellisen toisten miesten kanssa viattomasti kirjoittelevan horon kanssa
Joillakin on helppoa, kun pystyy rennosti valehtelee viattomalla naamalla. Ja niin hyvin, ettei tajua ees sitä vaikka kaikki muut näkee asian oikean laidan.
Varmaan olet niitä tyyppejä jotka ei voi sietää toisilta valehtelua...
Siis ap ei vastannut siihen, että onko tuo ok hänen miehensä mielestä? Käsittääkseni seksiviestit ovat yleensä pettämistä vähän sallivammissakin suhteissa. Flirttailen itsekin joskus jos tilanne siihen ajautuu, mutta pettäminen on eri asia. Monesti sanotaan, että jos toiminnasta ei voi kertoa puolisolle, se ei silloin ole ainakaan täysin oikein. Toki en itsekään välttämättä lähde kertomaan jostain ohimenevästä tilanteesta, joka voi tapahtua esim. kaupungilla. En voisi silti kuvitellakaan "viattomasti" flirttailevani jollekin nettitutulle ja väittäväni miehelle, että sehän on vain leikkiä!
Ei ap vastaa mihinkään viestiin, jota on hankala selitellä silleen että näyttäisi että hän on oikeassa ja viaton.
Hauska lukea noita ap vastauksia, kunnon niljakas kiemurtelija :)
Ap:lle jää luu kouraan tässä flirttailukeississä.Miehet ei ota tollasta tosissaan ollenkaan vaikka esittää.Kerrohan miten sulle kävi ni saadaan hyvät naurut
Vierailija kirjoitti:
Ei ap vastaa mihinkään viestiin, jota on hankala selitellä silleen että näyttäisi että hän on oikeassa ja viaton.
Hauska lukea noita ap vastauksia, kunnon niljakas kiemurtelija :)
Tulee niin paljon vastauksia ja puhelimella hidasta vastailla. En ehdi kaikkiin vastailla näin muiden asioiden lomassa.
Olen sanonut jo, että miehelle on ok. Ei me nähdä tällaista höpinää pahana.
Toivon vain, ettei tämä viestittelymies vielä joskus oikeasti kumppaniaan petä, kun nyt jo olisi valmis. Tai oli.
Ap.
Minä olisin todella hämmästynyt ja loukkaantunut, jos mieheni pitäisi jatkuvasti yhteyttä jonkun vieraan naisen kanssa, kutsutaan sitä sitten flirttailuksi, viestittelyksi tai höpinäksi. Ystäville, kavereille ja tapaamilleen naisille toki voi kevyesti flirtata, se kuuluu normaaliin, mukavaan kanssakäymiseen. En ole luonteeltani yhtään mustasukkainen. Sen sijaan vakituinen yhteydenpito uuden ihmisen kanssa kertoisi siitä, että omassa suhteessa ei ole kaikki hyvin. Olisi hyvin vakavan keskustelun paikka meillä.
Joo kuulostaa tosi uskottavalta toi ap selitys että miehelleen ok. Mutta joo ap on sellainen luikuri salailevan flirttailijan kuuloinen että onneksi ei ole tullut kohdalle. Voi vaan kuvitella mitä valheita juttuja tänne sepostaa..
Niin, voisinpa kertoa miltä tuntuu toisen puolisona lukea noita viattomia flirttejä. Siinäpä onkin suhde karilla aika nopeasti ja viatontahan se vaan oli?!
Nojoo ja eiköhän aika selvää settiä, että "leikisti" ap varattu nainen on varatulta mieheltä kalua maistanu ja dipannu pildeen virtuaalisesti. Ja mies on aluksi ollut leikissä mukana, mutta jossain välissä kun viestittely jatkunut vaan niin on tullut ajatus että tätähän voisi oikeastikin kokeilla kun rouva on niin antelias ja rietas.
Hieman epäselvää signaalia ilmassa, kun varattu "flirttaa" toisen varatun kanssa.
En hetkeäkään epäile, että varattu mies muuten alkaisi luulla omiaan jos tämä ap ei tarjottele jotain muutakin kuin komean paidan kehumista.