Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääääh, mies ei tajua harmitonta flirttiä!

Vierailija
25.02.2016 |

Olen tässä nyt tovin viestitellyt yhden miehen kanssa, joka lähti viattomasta nettiflirtistä. Mies (varattu, kuten minäkin) alusta asti puhui, että kivaa flirttiä vain, joka ei johda mihinkään jne. Itsellänikään ei ole koko aikana ollut mitään ns. totuutta mukana niissä flirteissä. Kunhan höpisen.
Mutta nyt onkin käynyt selväksi, että se mies ei ollenkaan tajua milloin "flirttaan" ilman mitään oikeita taka-ajatuksia! Ottaa, ja on ottanut, kaiken ihan todesta. Olen nyt monta kertaa joutunut sille vääntämään rautalangasta, että en mä niillä puheilla oikeasti mitään tarkoita, niin kuin olen ajatellut koko ajan, ettei sekään tarkoita. Se ottaa kaiken haudan vakavasti ja kirjaimellisesti!
Onko tuo yleistäkin miesten keskuudessa, että ensin puhutaan polleana, että "tykkään flirttailla ja se on vain viatonta flirttiä" jne, mutta sitten selvästi sitä ei osatakaan vaan kaikki otetaan vakavasti?

Kunhan avauduin, kun turhauttaa ja haluan jo päästä eroon tuosta, kun selvästikään ei olekaan niin "flirttityyppi" kuin sanoo.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo.. Tällanen viaton flirtti vasta äskettäinkin tuhosi muutoman parisuhteen ja aika monen lapsen elämän. Mutta mies, joka tätä viatonta flirttiä naisille jakeli, ei osannut sitä niin viattomana pitääkään, eikä sitä pitänyt kovin moni puolisokaan. Toki itselleen voi edelleen selittää, että ei hän ole tehnyt mitään väärää, sehän oli ihan viatonta. Flirtti on ok, mutta siinä vaiheessa jos se on puolisolta saliltavaa, niin pitäisi jo tajuta, ettei se ole enää viattoman flirtin rajoissa.

Ei mulla ole mitään salattavaa puolisolta. Ihan helposti saatan sitä silmää iskeä jollekin puolison vieressäkin. Ehkä me sitten ajatellaan flirtti erilaiseksi? Mä enemmän ajattelen sitä sellaisena kehumisena ja hyvän mielen tuomisena. En tiedä, ehkä mun sitten pitäisi käyttää flirtti-sanan tilalla jotain muuta?

ap.

Vierailija
42/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinosauruksen ikäinen 70-luvulla syntynyt ei voi ymmärtää, miten nettiviestittelyssä voi viattomasti flirttailla. Viaton flirttailu on aika vaikeaa IRL, se on paljon katseita, hymyä ja äänenpainoja. Sillä mitä sanotaan on paljon vähemmän merkitystä. Ja silti voi tulla väärintulkituksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo.. Tällanen viaton flirtti vasta äskettäinkin tuhosi muutoman parisuhteen ja aika monen lapsen elämän. Mutta mies, joka tätä viatonta flirttiä naisille jakeli, ei osannut sitä niin viattomana pitääkään, eikä sitä pitänyt kovin moni puolisokaan. Toki itselleen voi edelleen selittää, että ei hän ole tehnyt mitään väärää, sehän oli ihan viatonta. Flirtti on ok, mutta siinä vaiheessa jos se on puolisolta saliltavaa, niin pitäisi jo tajuta, ettei se ole enää viattoman flirtin rajoissa.

Ei mulla ole mitään salattavaa puolisolta. Ihan helposti saatan sitä silmää iskeä jollekin puolison vieressäkin. Ehkä me sitten ajatellaan flirtti erilaiseksi? Mä enemmän ajattelen sitä sellaisena kehumisena ja hyvän mielen tuomisena. En tiedä, ehkä mun sitten pitäisi käyttää flirtti-sanan tilalla jotain muuta?

ap.

Niin ap, ei kukaan väitäkään, että silmän isku tms. pikku juttu puolison vieressä olisi rajojen ylittämistä.

Flirtti, kuten sanottua on tuollainen hetken huomionosoitus.

MUTTA tässä SUN aloituksessa kerrot, että viestittelet ja tää varattu mies kuvittelee että sä olet tosissasi.

Tuskin siis näissä viesteissäsi vain kehut, että onpas sulla komea paita, tai vinks silmänisku. Ja se vastaa vinks silmänisku...

Jos kerran sille haudanvakavaa ja tosissaan ottaa niin ilmeisesti tässä on vähän seksuaalispainoitteista flirttiä mukana, toisinsanoen haikailet "flirtillä", että uuh kun sulla on komee kalu, oispa mukava nuolla sitä tms...

Vai miten muuten tämä viestittely ja toisen eritavalla flirtin ymmärrys voi ahdistaa, jos tässä vain kehutaan hieman toista ja tuodaan hyvä mieli???

Toki jos sun mielestä varattuna on ok toiselle varatulle (tai vaikka sinkulle) tuottaa mielihyvää seksuaalisessa mielessä nettikirjoitteluna (ja ei minään palsta huudahduksena kertaalleen) niin enpä tiedä onko tuossa paljon väärinymmärrys mahiksia?

Sinullehan tuo on tietty ok, kun et näytä ymmärtävän että useimmille tuo on ns. rajan ylitys. Ja tää miesreppana vielä mennyt sun vipuun, luullen että nyt voisi lohjeta pildeä.

Sä siis petät tavalla tai toisella ainakin kahta ihmistä (ehkä jopa neljää + lapsia jos niitä on teillä jommallakummalla).

Turha tätä on tietty sulle jankata, kun et näytä tajuavan että seksiviestittely ei ole kovin ylevää puuhaa varatulle. Voisit toki koettaa onko näin oman puolisosi kohdalla, VAROITUS voi olla että flirttivaimolla ei sen jälkeen olisi miestä jota kusettaa. Tai ainakin mies ei sen jälkeen kunnioita tai luota suhun p*skankaan vertaa.

Pettämistä tää on vaikka miten veivaat!

Vierailija
44/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nykypäivänä taida voida luottaa enää omaan vaimoonkaan.

Tai voi luottaa, mutta joutunee pitämään pienen varauksen, kun ei tiedä mitä täällä pahuuden internetissä oikein kukin puuhastelee.

Sitä päivää odotellessa, kun tulee märkää rättiä naamalle, että tadaa olenkin pettänyt sua vuosikaudet.

Ja sitten on ap kaltaiset, jotka ei edes tajua tekevänsä jotain väärää :(

Vierailija
45/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Niin ap, ei kukaan väitäkään, että silmän isku tms. pikku juttu puolison vieressä olisi rajojen ylittämistä.

MUTTA tässä SUN aloituksessa kerrot, että viestittelet ja tää varattu mies kuvittelee että sä olet tosissasi.

Tuskin siis näissä viesteissäsi vain kehut, että onpas sulla komea paita, tai vinks silmänisku. Ja se vastaa vinks silmänisku...

Jos kerran sille haudanvakavaa ja tosissaan ottaa niin ilmeisesti tässä on vähän seksuaalispainoitteista flirttiä mukana, toisinsanoen haikailet "flirtillä", että uuh kun sulla on komee kalu, oispa mukava nuolla sitä tms...

Vai miten muuten tämä viestittely ja toisen eritavalla flirtin ymmärrys voi ahdistaa, jos tässä vain kehutaan hieman toista ja tuodaan hyvä mieli???

Toki jos sun mielestä varattuna on ok toiselle varatulle (tai vaikka sinkulle) tuottaa mielihyvää seksuaalisessa mielessä nettikirjoitteluna (ja ei minään palsta huudahduksena kertaalleen) niin enpä tiedä onko tuossa paljon väärinymmärrys mahiksia?

Sinullehan tuo on tietty ok, kun et näytä ymmärtävän että useimmille tuo on ns. rajan ylitys. Ja tää miesreppana vielä mennyt sun vipuun, luullen että nyt voisi lohjeta pildeä.

Sä siis petät tavalla tai toisella ainakin kahta ihmistä (ehkä jopa neljää + lapsia jos niitä on teillä jommallakummalla).

Turha tätä on tietty sulle jankata, kun et näytä tajuavan että seksiviestittely ei ole kovin ylevää puuhaa varatulle. Voisit toki koettaa onko näin oman puolisosi kohdalla, VAROITUS voi olla että flirttivaimolla ei sen jälkeen olisi miestä jota kusettaa. Tai ainakin mies ei sen jälkeen kunnioita tai luota suhun p*skankaan vertaa.

Ei todellakaan ole pettämistä. :D Vaikka miten yrität veivata.

Juttu on mennyt ihan naurettavasti; ei olla toisiamme nähty, mutta viesti on saattanut alkaa tyylillä "hei komistus, miten päivä meni?"

En ole siis noin kirjoittanut, mutta tuohon tyyliin, että molemmat sanoneet asioita joista kumpikin tietää, ettei niistä voi olla hajuakaan, kun ei olla nähty.

Ihan hölmöä vitsailua (ehkä se on se oikea sana) ja en todellakaan arvannut, että toinen voisi niistä jotain kuvitella. Kuten sanoin, koska tehtiin se selväksi.

Ap.

Vierailija
46/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nykypäivänä taida voida luottaa enää omaan vaimoonkaan.

Tai voi luottaa, mutta joutunee pitämään pienen varauksen, kun ei tiedä mitä täällä pahuuden internetissä oikein kukin puuhastelee.

Sitä päivää odotellessa, kun tulee märkää rättiä naamalle, että tadaa olenkin pettänyt sua vuosikaudet.

Ja sitten on ap kaltaiset, jotka ei edes tajua tekevänsä jotain väärää :(

Luota vaan! :)

Ja kyllä mä tajuan milloin teen väärin ja milloin en.

Ap.

Vierailija
47/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Juttu on mennyt ihan naurettavasti; ei olla toisiamme nähty, mutta viesti on saattanut alkaa tyylillä "hei komistus, miten päivä meni?"

En ole siis noin kirjoittanut, mutta tuohon tyyliin, että molemmat sanoneet asioita joista kumpikin tietää, ettei niistä voi olla hajuakaan, kun ei olla nähty.

Ihan hölmöä vitsailua (ehkä se on se oikea sana) ja en todellakaan arvannut, että toinen voisi niistä jotain kuvitella. Kuten sanoin, koska tehtiin se selväksi.

Ap.

Hyvä ap, jos noin viatonta niin miksi se ahdistaa?

Toinen liian vakavasti sanoo samat? Vai pyysikö se puolisokseen?

Vähän haiskahtaa kyllä, että sun flirtti on ollut vähän erilaista hölmöilyä.

Mutta sehän on hyvä, kun sä oot sinut asian kanssa. Ja jos toinen tuntematon vielä alkaa ahdistaa niin naks viestittely poikki. Vai onko se sulle sittenkin niin tärkeä ettet halua pahoittaa sen poloisen mieltä (joka pillun kiilto silmissä sulle kirjoittelee, irtoisko varatulta)...

Näytähän ne viattomat flirttiviestit miehellesi niin näet ootko tehny oikein :)

Ei mulla muuta ja onnea ja menestystä valehtelijan tielläsi, eikun sähän olit puhtoinen pulmunen.

Vierailija
48/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti.

Vierailija
49/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt edes ymmärrä, miten tuollainen tilanne on voinut saada alkunsa. Onko viestittely alkanut jotenkin näin: "Hei, olen se ja se. Haluaisin viestitellä jonkun kanssa flirttailevasti, mutta niin, etten oikeasti tarkoita sitä. Sopisiko tämä sinulle? Tähdennän vielä, että et voi ottaa tosissaan mitään, mitä sanon sinulle. Viestimisiin, hani ;)!"

Eli siis käytännössä, miten tuollainen "flirttaillaan keskenämme mutta ei tosissaan" oikein sovitaan, kuulostaa todella oudolta..? Ja miten se rautalankavääntö sai aikansa:

Mies: "Lähdetään huomenna panemaan, tulen käymään siellä päin."

Ap: "heh heh, joo lähdetään vaan ;)"

Mies: "Nähdään siis vaikka klo 16 prisman edessä"

Ap: "No ei nyt oikeesti"

Mies "Häh?"

Ap: "Niin ei oikeesti, mehän sovittiin että tää on vaan flirttailua"

Mies: "Jaa, mut silloinkin toissapäivänä sanoit mua komistukseksi"

Ap: "Niin niin mut se oli vaan flirttiä"

Mies: "Entäs silloin kun kehuit mun paitaa, etkö muka oikeasti lähde panee???"

Ap: "En, kun me on SOVITTU että ei olla tosissaan"

Mies: "mutta kun..."

jne jne?

Vierailija
50/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Ap.

Hyvä ap, jos noin viatonta niin miksi se ahdistaa?

Toinen liian vakavasti sanoo samat? Vai pyysikö se puolisokseen?

Vähän haiskahtaa kyllä, että sun flirtti on ollut vähän erilaista hölmöilyä.

Mutta sehän on hyvä, kun sä oot sinut asian kanssa. Ja jos toinen tuntematon vielä alkaa ahdistaa niin naks viestittely poikki. Vai onko se sulle sittenkin niin tärkeä ettet halua pahoittaa sen poloisen mieltä (joka pillun kiilto silmissä sulle kirjoittelee, irtoisko varatulta)...

Näytähän ne viattomat flirttiviestit miehellesi niin näet ootko tehny oikein :)

Ei mulla muuta ja onnea ja menestystä valehtelijan tielläsi, eikun sähän olit puhtoinen pulmunen.

Siis tässä ahdistaa se, kun joudun nyt selitteleen sille ja harmittaakin hänen puolestaan, kun ottikin enemmän tosissaan. Ehkä viisainta olisi vain olla vastaamatta enää eikä yrittää vääntää enää rautalangasta, ehkä niin teenkin, mutta tuntuu liian tylyltä.

Ap. (pitäisi varmaan keskittyä töihin)

Vierailija
51/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueeton AVIOmies kommentoi, mulle ei ole ok, jos vaimo nettiflirttaa toisen miehen kanssa.

En tiedä miksi, mutta jotenkin ajattelen, että kun toisen ihmisen kanssa sanoo TAHDON niin se on sitten se jonka kanssa flirttaillaan. Ja tässä vielä raskauttavana se, että tehdään salassa.

Toki silmänisku huumorimielessä tai joku läppä heitto flirtillä ok, mutta eihän niitäkään salassa tuntemattoman kanssa tehdä.

Ja jo sen vastapuolen reaktiot kertoo sulle ap, että ei ole ihan puhtaita jauhoja pussissa vaikka itse ehkä uskotteletkin.

Vierailija
52/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt edes ymmärrä, miten tuollainen tilanne on voinut saada alkunsa. Onko viestittely alkanut jotenkin näin: "Hei, olen se ja se. Haluaisin viestitellä jonkun kanssa flirttailevasti, mutta niin, etten oikeasti tarkoita sitä. Sopisiko tämä sinulle? Tähdennän vielä, että et voi ottaa tosissaan mitään, mitä sanon sinulle. Viestimisiin, hani ;)!"

Eli siis käytännössä, miten tuollainen "flirttaillaan keskenämme mutta ei tosissaan" oikein sovitaan, kuulostaa todella oudolta..? Ja miten se rautalankavääntö sai aikansa:

Mies "Häh?"

jne jne?

En kerro missä ja miten "tavattiin". Se jää nyt salaisuudeksi teiltä. ;)

Mutta tämän hetkinen tilanne on vähän tuota tyyliä :D Ei tuonne päinkään, mutta tyyliltään tuota, että miehelle jankkaan ja mies jankkaa.

Ap.

Vierailija
53/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies "Häh?"

jne jne?

En kerro missä ja miten "tavattiin". Se jää nyt salaisuudeksi teiltä. ;)

Mutta tämän hetkinen tilanne on vähän tuota tyyliä :D Ei tuonne päinkään, mutta tyyliltään tuota, että miehelle jankkaan ja mies jankkaa.

Ap.

Ja sä oot naimisissa toisen miehen kanssa?

Katselehan peukutuksia näistä kommenteista, sä oot selkeesti oikeessa :)

Vai onko tuo ajatus viattomuudesta vain sun sairaan mielikuvituksen tuotosta?

Keskittyisit siihen omaan mieheesi...

Vierailija
54/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolueeton AVIOmies kommentoi, mulle ei ole ok, jos vaimo nettiflirttaa toisen miehen kanssa.

En tiedä miksi, mutta jotenkin ajattelen, että kun toisen ihmisen kanssa sanoo TAHDON niin se on sitten se jonka kanssa flirttaillaan. Ja tässä vielä raskauttavana se, että tehdään salassa.

Toki silmänisku huumorimielessä tai joku läppä heitto flirtillä ok, mutta eihän niitäkään salassa tuntemattoman kanssa tehdä.

Ja jo sen vastapuolen reaktiot kertoo sulle ap, että ei ole ihan puhtaita jauhoja pussissa vaikka itse ehkä uskotteletkin.

Me ollaan puolisoni kanssa molemmat sen verran flirttejä tyyppejä, ettei me tällaista pidetä pahana. Ihan harmittomana hyvän mielen juttuna. Ehkä siksi ollaan jo 20v yhdessä oltu, kun ei liian pipo kireänä olla. Ollaan sellaisia mutkattomia silmäniskijöitä, mutta kuitenkin täysin uskollisia toisillemme.

Ehkä mä vaan nyt lopetan sille miehelle vastailun, kun olen jo sanonut kaikki mitä voin.

Ap.

Vierailija
55/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan siunausta!

Vierailija
56/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan ihan ymmärrä nyt, että miksi pitää ylipäätään "flirttailla" jonkun vieraan ihmisen kanssa. Mitä siitä oikein saa? Miksi on tärkeää, että joku ihminen, jota ei edes tunne, kehuu tai mitä se flirttailu nyt sitten pitääkään sisällään. En nyt ymmärrä en. Itse keskittyisin mielummin oman kumppanin kanssa flirttailuun. Toisaalta, onhan avoimet suhteetkin jonkun mielestä ok. Että ei kai siinä, jos puoliso on tietoinen minkälaiseen suhteeseen on lähtenyt mukaan. Mut en tosiaan tajua en. Täh.

Vierailija
57/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan ihan ymmärrä nyt, että miksi pitää ylipäätään "flirttailla" jonkun vieraan ihmisen kanssa. Mitä siitä oikein saa? Miksi on tärkeää, että joku ihminen, jota ei edes tunne, kehuu tai mitä se flirttailu nyt sitten pitääkään sisällään. En nyt ymmärrä en. Itse keskittyisin mielummin oman kumppanin kanssa flirttailuun. Toisaalta, onhan avoimet suhteetkin jonkun mielestä ok. Että ei kai siinä, jos puoliso on tietoinen minkälaiseen suhteeseen on lähtenyt mukaan. Mut en tosiaan tajua en. Täh.

Tähän. Onneksi ap ei oo mun vaimo.

Vierailija
58/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaton flirtti on semmosta kassaneidille vitsailua vastaavaa.

EI sitä että pidetään vakinaisesti yhteyttä johnkin tyyppiin ja lähetellään sille seksuaalissävytteisiä viestejä(tai yleensä mitään asiatonta).

Onko se ap:n mies nähnyt nämä viestit ja sanonut että on ok? Epäilen kovasti että tämäkin hyväksyntä on vain apn omassa päässä eikä aviomiehellä ole aavistustakaan mitä se akka touhuaa hänen selkänsä takana  eikä hyväksyis eikä pitäis viattomana.

Vierailija
59/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nyt vieläkään tajua, minkälaisesta viestittelystä tässä on kyse. Jos oikeasti on kyse siitä, että "mitä kuuluu, kiva paita", niin miten tuosta ylipäätään voi käyttää nimitystä flirttaus? Tuohan on ihan normaalia  kuulumisten vaihtoa ja iloista jutustelua. Ja miten nuo sitten kukaan voi ottaa "liian tosissaan"? Tuollaistahan nyt puhutaan jatkuvasti ympäriinsä, miksi tosissaan ottaminen tarkoittaisi mitään sellaista, mitä varattuna ei voi tehdä? Mitä ap nyt tarkoittaa tällä tosissaan ottamisella? Sitä, että mies ottaa kaiken kirjaimellisesti vai sitä, että mies ajattelee jotain muuta, kuin mitä oikeasti on sanottu?

Vierailija
60/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä ihmetyttää se mies. Reppanalta vaikuttaa. Ei olekaan niin pelimies kuin on luullut. Toisaalta taas aika tyypillistä miestä! Esitetään kovempaa karjua kuin oikeasti ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan