Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääääh, mies ei tajua harmitonta flirttiä!

Vierailija
25.02.2016 |

Olen tässä nyt tovin viestitellyt yhden miehen kanssa, joka lähti viattomasta nettiflirtistä. Mies (varattu, kuten minäkin) alusta asti puhui, että kivaa flirttiä vain, joka ei johda mihinkään jne. Itsellänikään ei ole koko aikana ollut mitään ns. totuutta mukana niissä flirteissä. Kunhan höpisen.
Mutta nyt onkin käynyt selväksi, että se mies ei ollenkaan tajua milloin "flirttaan" ilman mitään oikeita taka-ajatuksia! Ottaa, ja on ottanut, kaiken ihan todesta. Olen nyt monta kertaa joutunut sille vääntämään rautalangasta, että en mä niillä puheilla oikeasti mitään tarkoita, niin kuin olen ajatellut koko ajan, ettei sekään tarkoita. Se ottaa kaiken haudan vakavasti ja kirjaimellisesti!
Onko tuo yleistäkin miesten keskuudessa, että ensin puhutaan polleana, että "tykkään flirttailla ja se on vain viatonta flirttiä" jne, mutta sitten selvästi sitä ei osatakaan vaan kaikki otetaan vakavasti?

Kunhan avauduin, kun turhauttaa ja haluan jo päästä eroon tuosta, kun selvästikään ei olekaan niin "flirttityyppi" kuin sanoo.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, senkin sanonko-mikä, toivottavasti oma ukkoskin flirttaa viattomasti selkäs takana, vähän niinkuin tuo mies, jonka kanssa sinä flirttaat. Voi stna mitä horoja, että viittii ryhtyä parisuhteeseen.

Vierailija
82/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vistiäni ei julkaista? Siksikö kun symppasin Ap:tä? Jo on palsta :D Moderaattorit julkasee mikä on omasta mielestä kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaton flirtti on sitä, että työporukalla heitetään hieman kaksimielistä juttua ilman, että mitään henkilökohtaista otetaan mukaan. Tai ainakaan ei mitään suoria viittauksia mihinkään kiinnostukseen, tai henk koht viestittelyä ym. Nettiviesteissä on jo lähtökohtaisesti astuttu viattoman flirtin ulkopuolelle, kun ne ovat kahdenkeskistä salaista viestintää. Viatonta flirttiä voi heittää puolisonsakin kuullen, eli vaikka vähän humoristista kiusoittelua.

Vierailija
84/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap ei tää nyt mee läpi. Koetas nyt edes.

Vierailija
85/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vistiäni ei julkaista? Siksikö kun symppasin Ap:tä? Jo on palsta :D Moderaattorit julkasee mikä on omasta mielestä kivaa.

Symppaa uudestaan! :D Mitä kirjoitit? :)

Mun mies on kaksi viestiä nähnyt eikä ollut moksiskaan. Hymyili vain, että on sulla huvit.

Tämä siis tuolle, joka sanoi, että olisi suhde karilla jos lukisi.

Mutta pointtihan tässä ei ollut se, mitä teen vaan se, miten turhautunut olin kun se toinen puoli ottikin asiat yhtäkkiä eri tavalla. Jospa se nyt ymmärtää lopettaa kun laitoin jo sen verran jämyn viestin.

Ap.

Vierailija
86/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan siunausta sinulle lapsonen!

Älä elä valheessa.

Vierailija
87/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kaksi viestiä nähnyt eikä ollut moksiskaan. Hymyili vain, että on sulla huvit.
Tämä siis tuolle, joka sanoi, että olisi suhde karilla jos lukisi.

Mutta pointtihan tässä ei ollut se, mitä teen vaan se, miten turhautunut olin kun se toinen puoli ottikin asiat yhtäkkiä eri tavalla. Jospa se nyt ymmärtää lopettaa kun laitoin jo sen verran jämyn viestin.
Ap.

Näin minäkin sinulle sanoisin. En vieläkään tajua, mikä tuon viestittelyn tarkoitus on. Pidät yhteyttä johonkin mieheen pelkästään sen takia, että saat flirttailla? Saman asianhan sinun kannaltasi ajaisi, jos kirjoittaisit kirjeitä blogiin, pöytälaatikkoon tai vaikka tuohon "terveiset mielessä pyörivälle henkilölle" -ketjuun. Jos sinulle on ihan yhdentekevää toisen osapuolen reaktiot, etkä edes tarkoita viesteilläsi yhtään mitään, mikset vain huutele niitä tyhjyyteen?

Vierailija
88/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kaksi viestiä nähnyt eikä ollut moksiskaan. Hymyili vain, että on sulla huvit.Tämä siis tuolle, joka sanoi, että olisi suhde karilla jos lukisi.

Mutta pointtihan tässä ei ollut se, mitä teen vaan se, miten turhautunut olin kun se toinen puoli ottikin asiat yhtäkkiä eri tavalla. Jospa se nyt ymmärtää lopettaa kun laitoin jo sen verran jämyn viestin.Ap.

Näin minäkin sinulle sanoisin. En vieläkään tajua, mikä tuon viestittelyn tarkoitus on. Pidät yhteyttä johonkin mieheen pelkästään sen takia, että saat flirttailla? Saman asianhan sinun kannaltasi ajaisi, jos kirjoittaisit kirjeitä blogiin, pöytälaatikkoon tai vaikka tuohon "terveiset mielessä pyörivälle henkilölle" -ketjuun. Jos sinulle on ihan yhdentekevää toisen osapuolen reaktiot, etkä edes tarkoita viesteilläsi yhtään mitään, mikset vain huutele niitä tyhjyyteen?

Johan ap on ainakin kaksi kertaa sanonut, että huvikseen ajan kuluksi. Jos se on sunkin mielestä sama kuin blogiin huutelu, niin mikä tuossa silloin on ongelma? Kaksi aikuista ihmistä rupatellut. Toinen vain sitten sattunutkin ottaan asiat toisin mitä sopineet.

En mä ihmettele yhtään erotilastoja, kun jengi jaksaa tällaisestakin repiä pelihousunsa. Kunnon pirttihirmuja!

Vierailija
89/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kaksi viestiä nähnyt eikä ollut moksiskaan. Hymyili vain, että on sulla huvit.Tämä siis tuolle, joka sanoi, että olisi suhde karilla jos lukisi.
Mutta pointtihan tässä ei ollut se, mitä teen vaan se, miten turhautunut olin kun se toinen puoli ottikin asiat yhtäkkiä eri tavalla. Jospa se nyt ymmärtää lopettaa kun laitoin jo sen verran jämyn viestin.Ap.

Johan ap on ainakin kaksi kertaa sanonut, että huvikseen ajan kuluksi. Jos se on sunkin mielestä sama kuin blogiin huutelu, niin mikä tuossa silloin on ongelma? Kaksi aikuista ihmistä rupatellut. Toinen vain sitten sattunutkin ottaan asiat toisin mitä sopineet.

En mä ihmettele yhtään erotilastoja, kun jengi jaksaa tällaisestakin repiä pelihousunsa. Kunnon pirttihirmuja!

Niin, ihan huvikseen ajan kuluksi leikkii toisen ihmisen tunteilla. Onko se nyt niin käsittämätöntä, että toinen osapuoli kuitenkin ottaa osan niistä jutuista tosissaan. 

Vai onko tuo jokin näytelmäkerho-tyyppinen harrastus? En kertakaikkiaan käsitä, mikä idea on flirttailla/viestitellä siten, ettei kumpikaan tarkoita sitä mitä sanoo. Ja että oikein sovitaan, että ei sitten viestitellä mitään oikeita asioita.

"Tää kysyis nyt siltä, mitä sille kuuluu ja se vastais, että on ollut rankka työviikko"

"Joo, ja sitten tää sanois sille, että vähän panettais"

"Joo, hihii, kiva leikki"

Vierailija
90/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys on helppo.Ap:n mies ei välitä ap:sta pätkääkään.Juuri silloin sallii toiselle tuollaisen kun on välinpitämätön.

Vierailija
91/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on jonkun palsta mamman ukko kiku pystyssä viestitellyt kiimoissaan tämän apn kanssa. Luullen että tältä varatulta aplta lohkeaa kun niin kauniisti kehuu ja "flirttaa". Se on sitä kuuluisaa miehen logiikkaa ap, ei kannata lähteä leikkimään miesten kanssa varsinkin jos ite oot varattu. Aika huvittavaa että miehellesi toi on ok. Varmaan ainoa mies maailmassa jolle tuollainen nettiflirtti ok.

Sanonpa vaan että ei teidän suhde kovin terveeltä vaikuta kun muija flirttaa ja äijää ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
92/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on jonkun palsta mamman ukko kiku pystyssä viestitellyt kiimoissaan tämän apn kanssa. Luullen että tältä varatulta aplta lohkeaa kun niin kauniisti kehuu ja "flirttaa". Se on sitä kuuluisaa miehen logiikkaa ap, ei kannata lähteä leikkimään miesten kanssa varsinkin jos ite oot varattu. Aika huvittavaa että miehellesi toi on ok. Varmaan ainoa mies maailmassa jolle tuollainen nettiflirtti ok.

Sanonpa vaan että ei teidän suhde kovin terveeltä vaikuta kun muija flirttaa ja äijää ei kiinnosta pätkääkään.

Ihan näin miehenä on sanottava että eipä nuo ap:n jutut pahalta kuulosta. Sallisin ihan hyvin moisen omaltakin vaimolta. Eipähän mikään kireä nalkuttaja ole.

Vierailija
93/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin miehenä on sanottava että eipä nuo ap:n jutut pahalta kuulosta. Sallisin ihan hyvin moisen omaltakin vaimolta. Eipähän mikään kireä nalkuttaja ole.

Ei oo kiree kun flirttaa Reiskan kanssa ja tekee ties mitä. Pidähän varasi.

Vierailija
94/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, entä jos tuolle miehelle tulee avioero tuon teidän viestittelyn takia? Entä jos mies sekoaa tai tappaa itsensä tuon takia? Oletko varma että hän on henkisesti tasapainoinen ja kestää tuota "viatonta" flirttiäsi? Sinun ja miehesi hauska huvi saattaa olla tuhoisaa kolmansille osapuolille.

Vierailija
95/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap ei ole ongelmana muu kuin se että miten toi vastapuolen flirttaaja ymmärtäisi että ei ota tosissaan.

Mutta koska tyyppi on joku tuntematon niin dumppaa vain.

Nimittäin jos omalle miehellesi tommonen ok. Sitten tieten sä voisit miettiä että onko se ok sille vastapuolen vaimolle... Kaikki ei ole niin "rento" kuin te miehesi kanssa.

Vierailija
96/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap ei ole ongelmana muu kuin se että miten toi vastapuolen flirttaaja ymmärtäisi että ei ota tosissaan.

Mutta koska tyyppi on joku tuntematon niin dumppaa vain.

Nimittäin jos omalle miehellesi tommonen ok. Sitten tieten sä voisit miettiä että onko se ok sille vastapuolen vaimolle... Kaikki ei ole niin "rento" kuin te miehesi kanssa.

Tämähän on ihan täysin sen vastapuolen ongelma. Luulis äijän itse tietävän onko ok vai ei. Ihan tyypin oma moka jos emäntä lähtee tuollasesta.

Vierailija
97/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ongelma ei nyt ole se, mitä viestittelijöiden puolisot asiasta ovat mieltä, vaan se, miten toinen on käsittänyt tilanteen ihan eri tavalla kuin toinen. Ei ap mielestäni miestään kohtaan ole tehnyt väärin, mutta tätä flirttikaveria. Miehelleenkin näyttää viestejä ja naureskelee, kun toinen lähti leikkiin mukaan. Miksi aikuinen ihminen tekee noin? Joo, ihan huvin vuoksi vaan, pidetään hauskaa toisen kustannuksella.

Vierailija
98/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ongelma ei nyt ole se, mitä viestittelijöiden puolisot asiasta ovat mieltä, vaan se, miten toinen on käsittänyt tilanteen ihan eri tavalla kuin toinen. Ei ap mielestäni miestään kohtaan ole tehnyt väärin, mutta tätä flirttikaveria. Miehelleenkin näyttää viestejä ja naureskelee, kun toinen lähti leikkiin mukaan. Miksi aikuinen ihminen tekee noin? Joo, ihan huvin vuoksi vaan, pidetään hauskaa toisen kustannuksella.

Ai tämä aloitus vieläkin elää! Voi ei. :)

Ymmärsit ihan väärin. Ei me olla naureskeltu sille miehelle eikä pidetä hauskaa sen miehen kustannuksella. Ei mitään sellaista.

Enkä ole mitään väärää tehnyt sitä flirttikaveria kohtaan. Heti, kun alkoi tulla ilmi, että onkin enemmän tosissaan, niin laitoin stopin jutuille. Mua itseä vain hiukan ärsytti, kun aluksi oli niin viattomana ja sitten luulikin muuta.

Flirttailu (jos tätä nyt siksi voi sanoa) tuntuu herättävän palstalla paljon tunteita! Olen aika huvittuneena lukenut, miten suurella tunteella niin moni haukkunut mut ties miksi vaikka ette tiedä kuinka pienestä jutusta onkaan kyse! :) Tästä tuli nyt isompi juttu täällä kuin ajattelin. Teillä tuntuu olevan pahempi kuva tilanteesta kuin onkaan. Tosi pientä flirttiä se oli ja sellaista, josta ei luulisi kenenkään ymmärtävän mitään liikoja. Mutta niin vaan ymmärsikin ja siksi tein tämän aloituksen, että miten se menikin niin.

Ja näitä vastauksia lukiessa tulee mieleen, että uskaltaako miehille enää edes hymyillä silmiin katsoen ettei vain hän tai joku vieressä oleva luule, että olen sänkyyn sen kanssa hyppäämässä.

Ap.

Vierailija
99/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa tykkään flirttailla, mutta riittävän monen väärinymmärryksen jälkeen päätin että ei toimi.

Vierailija
100/102 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tuolta uskovaiselta mitä mieltä se on viattomasta nettikirjoittelusta varattujen välillä. Tosin kyllä tämänkin ketjun peukutukset ja kommentit kertoo sen mitä yleisesti moisesta kevytkenkäisyydestä ollaan mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä