Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies on valmis tinkimään omasta elintasostaan valitsemalla huomattavasti pienituloisemman naisen?

Vierailija
25.02.2016 |

Sehän nyt lienee kaikille ihan selvää, että perheellä on yleensä yhteiset rahat, vaikka tätä asiaa nyt miten vääntelisi ja kääntelisi. Avioliitossa puolisoilla on elatusvelvollisuus, eli toista ei voi laittaa ruokajonoon ja itse ostella sisäfilettä. Joten MIKSI mies valitsee itselleen huomattavasti pienituloisemman naisen? Tarkoitan nyt useamman tuhannen euron eroa kuukausituloissa, en mitään parinsadan eroa. Kenellekään ei pitäisi tulla yllätyksenä, esim. eri ammattien tulotasot. Jos valitsee lähihoitajan puolisokseen, niin pitäisi ymmärtää, että ei ne tulot juurikaan yli parin tonnin nouse. Ja en nyt väitä, että miehen tulisi valita itseään huomattavasti parempituloinen nainen, vaan edes suurin piirtein samaa tuloluokkaa. Toisaalta esim. lääkäreissä ja juristeissa on nykyään hyvin paljon naisia ja ne ovat tunnetusti rahakkaita aloja, joten saattaisi löytyä ihan rahakas nainen sieltä suunnalta.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joten MIKSI mies valitsee itselleen huomattavasti pienituloisemman naisen?

Koska mies ei ole nainen. Sinulla on ajatukset nurinkurin.

Elintasoa nostetaan, statusta korotetaan, että saadaan kaunis, seksikäs nainen rinnalle.

"Men buy nice things, because women... like nice things. ... If a man could fuck in a cardboard box, HE'D NEVER BUY A HOUSE!!"

-Chris Rock.

Vierailija
42/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se rakkaus eikä raha onneksi vielä joissakin parisuhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elintasoa nostetaan, statusta korotetaan, että saadaan kaunis, seksikäs nainen rinnalle.

"Men buy nice things, because women... like nice things. ... If a man could fuck in a cardboard box, HE'D NEVER BUY A HOUSE!!"

-Chris Rock.

Olenko ainut jota alkaa tympiä tuon lainauksen tunkeminen joka paikkaan? En edes tiedä kuka tuo tyyppi on eivätkä capsit tee sen suurempaa vaikutusta.

Miehet eivät koskaan ole ahneita, eivät juokse rahan perässä, eivät halua avoautoa tehdäksen muut miehet kateelliseksi, eivät halua rehennellä saavutuksillaan... Miehet ovat kaikkien inhimillisten heikkouksin yläpuolella. Jos joskus näyttää että joku ei ole, syynä on aina NAINEN. On se kätevää, kun on yksinkertainen selitys omalle ahneudelle ja ylpeydelle.

Vierailija
44/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaana miehenä täytyy todeta että ihailin suuresti kuinka pienituloinen köyhistä lähtökohdista oleva vaimoni osaa venyttää penniä. On siinä taituri! Olen itsekin tarkka raha-asioistani, joten se teki vaikutuksen. Turhaa törsäilyä ja leveästi elämistä/esittelyä vieroksun.

Vierailija
45/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, enkä olisi suhteessa naisen kanssa, jonka kanssa oleminen tarkoittaisi oman elintasoni laskua.

joo, lakimienasiethan ne tunnetusti kauniita on? whahahahahahh! oi että! oisittepa nähny mikä suohirviö mulla oli lakimiehenä yhessä casessa....hahahahahah

mut siitä vaan! Raha tuo rakkautta ihan varmaan.....kjeh kjeh kjeh!

Jouduit sitten varmaan kuitenkin ne mopoautosi parkkisakot maksamaan.

Vierailija
46/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus.

Vierailija
47/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Chris Rock.

Olenko ainut jota alkaa tympiä tuon lainauksen tunkeminen joka paikkaan? En edes tiedä kuka tuo tyyppi on eivätkä capsit tee sen suurempaa vaikutusta.

Miehet eivät koskaan ole ahneita, eivät juokse rahan perässä, eivät halua avoautoa tehdäksen muut miehet kateelliseksi, eivät halua rehennellä saavutuksillaan... Miehet ovat kaikkien inhimillisten heikkouksin yläpuolella. Jos joskus näyttää että joku ei ole, syynä on aina NAINEN. On se kätevää, kun on yksinkertainen selitys omalle ahneudelle ja ylpeydelle.

Olet siis sekä sivistymätön että pöljä. Et tiedä aikakautemme Sokrateksen, etkä ymmärrä että juuri miehet ovat ihimillisen heikkouksen uhreja. He tekevät juuri mitä sanot, päihittääksen ja alistaaksen kilpailijat, että pääsisivät panemaan naisia!

Et ymmärtänyt viestiäni, koska naisena ajattelet miehiä naisina. Mutta he ovat miehiä.

Vierailija
48/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Chris Rock.

Olet siis sekä sivistymätön että pöljä. Et tiedä aikakautemme Sokrateksen, etkä ymmärrä että juuri miehet ovat ihimillisen heikkouksen uhreja. He tekevät juuri mitä sanot, päihittääksen ja alistaaksen kilpailijat, että pääsisivät panemaan naisia!

Et ymmärtänyt viestiäni, koska naisena ajattelet miehiä naisina. Mutta he ovat miehiä.

Ei sinulla ole mitään syvällistä ymmärrystä miehistä sen vuoksi, että satut olemaan itse mies. Et tajua mitään älystä etkä sivistyksestä, miesten etkä naisten, koska sinulla ei kumpaakaan ole. Osaat vain nimitellä ja uhriutua.

Vierailija
49/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Chris Rock.

Sitten pitää miesten saada ajatuksensa kuriin. Jos otan isotissisen lähärin, niin vastaan itse enimmäkseen perheen elatuksesta.

ap

Vierailija
50/60 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Chris Rock.

Sitten pitää miesten saada ajatuksensa kuriin. Jos otan isotissisen lähärin, niin vastaan itse enimmäkseen perheen elatuksesta.

ap

Miksi pitää? Eikö tuo ollut tarpeeksi selvästi ilmaistu jo?

Entä sitten, että vastaan perheen elatuksesta, täysin? Sain mitä halusin, seksikkään naisen joka ymmärtää tarpeeni ja tyydyttää ne, eikä ne tietenkään rajoitu seksiin vaikka se onkin suhteen perusta. Seuraavaksi kysyt miksi en vain käy huorissa? Koska "yhden asiakkaan huoralta" eli edustusvaimolta voi saada niin paljon enemmän, vaikka onkin paljon kalliimpi.

Vierailija
51/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja hyvä ihmissuhde on joillekin tärkeämpää kuin raha.

Vierailija
52/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee työtä josta on kiinnostunut (tekisi varmaan kolmasosalla nykyisestä palkastaan). Me eletään oikein hyvin miehen hyvillä ja minun vaatimattomilla tuloilla. Miksi mies minut "otti"? Tunsi vetoa, rakastui, ja meillä on hänen mielestä ylimaallisen hyvää seksiä. Olin myös nk. vaimomatskua, mies ajatteli että minun kanssa uskaltaa perustaa perheen, olen luotettava, järkevä jne. Hyvin menee, ei olla kymmenen avioliittovuoden aikana riidelty rahasta kertaakaan.

Vierailija
53/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Chris Rock.

ap

Entä sitten, että vastaan perheen elatuksesta, täysin? Sain mitä halusin, seksikkään naisen joka ymmärtää tarpeeni ja tyydyttää ne, eikä ne tietenkään rajoitu seksiin vaikka se onkin suhteen perusta. Seuraavaksi kysyt miksi en vain käy huorissa? Koska "yhden asiakkaan huoralta" eli edustusvaimolta voi saada niin paljon enemmän, vaikka onkin paljon kalliimpi.

Saathan sinä vastata täysin perheesi elatuksesta, mutta et sitten valita siitä. Siitä oli kyse tässä aloituksessa. Eikä minua kiinnosta, käytkö huorissa vai et.

ap

Vierailija
54/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, enkä olisi suhteessa naisen kanssa, jonka kanssa oleminen tarkoittaisi oman elintasoni laskua.

joo, lakimienasiethan ne tunnetusti kauniita on? whahahahahahh! oi että! oisittepa nähny mikä suohirviö mulla oli lakimiehenä yhessä casessa....hahahahahah

mut siitä vaan! Raha tuo rakkautta ihan varmaan.....kjeh kjeh kjeh!

Kyllä meitä lakinaisia on varmasti ihan joka lähtöön myös ulkonäössä. Ne on kai kuitenkin enemmän yksilötason kuin yleistettäviä ominaisuuksia :)

Samaa mieltä olen kanssasi kyllä siitä, että raha ei tuo rakkautta. Rakkaus on jotain selittämätöntä, jota on tai ei ole. Suuri tyhjyys olisi elämä, jos avioliitossa pitäisi elää muulla perusteella kuin että toinen on elämän rakkaus.

Vierailija
55/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ap:n saamia alapeukkuja, koska hänen pointtinsa oli varmaan tehdä vastakysymys näille "miksi nainen olettaa voivansa kohottaa elintasoaan miehen lompakon avulla..." -tyypeille.

Vierailija
56/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Chris Rock.

ap

Huh, kyllä käy sääliksi tämän kirjoittajan vaimoa. On varmasti aivan kauheaa olla naimisissa "miehen" kanssa, joka kirjoittaa vaimostaan tuohon sävyyn. Jo pelkät kadulla huutelijat oksettavat ja sitten joku onnekas saa kestää sitä kotona 24/7. Voi naisparkaa.

Vierailija
57/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies ei valitse naista ammatin perusteella, vaan ihan muiden asioiden perusteella. Ja fiksut miehet eivät välttämättä ole sellaisia, jotka haluavat asua hulppeassa linnassa, harrastaa golfia ja ilmailua, ostella jatkuvasti uusia merkkivaatteita ja kulkea töihin taksilla. He haluavat rinnalleen naisen, joka pysyy siinä ja on lempeä, luotettava puoliso ja hyvä äiti. Tuskin moni mies kaipaa uraohjusta, joka vain viilettää kokouksesta toiseen ja tekee rahaa.

Yleensä mies kokee elintasonsa nousevan, jos hänellä on kotona ihana vaimo ja mies saa pitää huolta rakkaastaan.

Pitääköhän tuo paikkaansa? Kun itse etsin kumppania, sain kyllä erilaisen käsityksen. Usealle miehelle naisen koulutus ja työ olivat erittäin tärkeitä. Muistan vain yhden tohtorimiehen, joka olisi mielellään tarjonnut minulle huolettoman elämän kodin hengettärenä, jos olisin niin halunnut.

Vierailija
58/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppas ap muuta.. mun mieheni vaihtoi yhtä paljon tienaavan vaimonsa minuun.. mun tulot on 1500 vähemmän.. oon nuorempi ja kauniimpi kuin mieheni ex vaimo.. teen kotityöt ja hoidan lapset. Lämmin ruoka odottaa valmiina kotona kun mieheni tulee töistä. En valita ja mäkätä miehelleni. Annan mieheni olla MIES. Meillä on yhteiset harrastukset ja matkustellaan kans aika paljon.. seksiäkin harrastetaan joka ilta. Mun mieheni ei todellakaan maksa yksin kaikkea vaan aika tasapuolisesti menee.. yhtä paljon tienaaminen ei pelastanut heidän liittoaan..

Toivottavasti voit ap joskus katsoa elämää muutenkin kuin raha näkökulmasta...saattaisit vahingossa tulla onnelliseksi..

Vierailija
59/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska omat tuloni riittävät tavoittelemaani elintasoon vaikka elättäisin vaimon ja lapsen yksin, joten oli vara valita kumppani aivan toisilla perusteilla. Eipä silti, ensimmäinen yritys oli siitä huolimatta juristi joten tienannee nykyisin lähes yhtä paljon kuin minä vaikka muilla perusteilla valittiinkin. Nykyinen taas on tutkija, joten tienestit on varmaankin sen pahamaineisen lähihoitajan luokkaa.

Vierailija
60/60 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Chris Rock.

ap

Huh, kyllä käy sääliksi tämän kirjoittajan vaimoa. On varmasti aivan kauheaa olla naimisissa "miehen" kanssa, joka kirjoittaa vaimostaan tuohon sävyyn. Jo pelkät kadulla huutelijat oksettavat ja sitten joku onnekas saa kestää sitä kotona 24/7. Voi naisparkaa.

Eihän naisille puhuta asioiden oikeilla nimillä, eikä tietenkään vaimolle joka innolla hoitaa osuutensa avoliitossa. Hänelle lausutaan rakkauden sanoja, vielä ihan vilpittömästi. Vaikka tietää että vaimo lähtisi jos rahat loppuisi. Niin mieskin lähtisi, jos rakkaus (seksi) loppuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme