Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivointa, mitä teille on sanottu baarissa? Vastapaino tuolle toiselle ketjulle :)

Vierailija
25.02.2016 |

Mistä jäi erityisen hyvä mieli?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt sun mukaan, mutta mulla on jo mies.

Vierailija
2/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta ei vaan saa silmiä irti.

Oot saatanan kuuma.

Me katseltiin kavereiden kanssa tuolla, että onpa siinä kaunis nainen.

Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on oikeastaan aina vain kehuttu baareissa, jos jotain on sanottu, koskaan ei ole oikeastaan auottu päätä, ja pyörin aikoinani erittäin paljon baareissa Helsingissä. Olin ihan järkyttyny, ku luin tota toista ketjua, millaista kohtelua jotku on saanu.

Vierailija
4/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot Suomen kaunein nainen

Vierailija
5/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et näytä itse edes tajuavan kuinka kaunis olet!  Ja tämän sanoi nainen, jolla mies. :O Ja ei pitäis olla mitään mua vastaan hänellä, joten en ymmärrä...ei se sarkasmiltakaan kuulostanut. ???

Ja toinen, mutta miehen suusta -Jätä tuo poikakaveris, mä haluan sut ikiomaksi. Sama tyyppi on aina hakeutunut seuraan, mutta onneksi vain kohteliaasti.

Vierailija
6/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juteltiin narikassa, ja mies tokaisi, että ei oo baarissa ikinä törmää nuin ihanaan ja mukavaan ihmiseen! jäi tosi hyvä mieli :)

Vierailija
7/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikäsi tuntuu ihanan tiukalta

M+M vessareissulla, ei nähty toiste ;(

Vierailija
8/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna pilluu

Vierailija
9/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vkl portsari sanoi seurassani olleelle miehelle, että katso nyt kuinka kauniit kasvot ja tuo suu kun nauraa . 😁

Ja sitten vielä ulkona että harmi kun sulla on tuo sormus ym. Oikeesti tuli tosi kiva mieli kuulla kehuja.

Vierailija
10/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul on baarin makeimmat kengät ja hyvä selkä.

Tuli hyvä mieli. m

Vierailija
11/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan hetero, mutta kivoimmat kommentit on mun mielestä olleet sellaisia jotka ovat tulleet naisten suusta. Jotenkin mieltä ylentävää kun nainen kehuu toista :) Vaatteita tmv....

Miesten suusta ehkä kivointa on ollut "Sä olisit mun unelmien nainen"

Vierailija
12/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naista kehui saman illan aikana komeaksi. Molemmat tosin samaa porukkaa. Toinen nainen arveli myös että olen "kokenut kovia" ja tuntui mukavalta että joku tunsi sellaista empatiaa ja tahtoi analysoida sillä tavalla.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
14/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nää on ihan hirveitä. Mitkä vielä naiset ottavat kohteliaisuuksina. 

"Ja sitten vielä ulkona että harmi kun sulla on tuo sormus ym. Oikeesti tuli tosi kiva mieli kuulla kehuja."

"Ja toinen, mutta miehen suusta -Jätä tuo poikakaveris, mä haluan sut ikiomaksi."

Haluavatko siis naiset kuulla tällaisia limaisia parisuhteenrikkomisyrityksiä? Ja vielä pitävät niitä kivoimpina asioina jotka heille on sanottu baarissa??  Siis hyi että. 

Vierailija
15/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanatarkasti muista, mutta jotain tyyliin: "vaikutat just sellaselta tytöltä, jonka haluais heti viedä kotiin, mutta ei sen takia että pääsee panemaan, vaan oot niin selkeesti vaimomatskua että sut haluaa saada omaks". 

No enpä lähtenyt mukaan, koska seurustelen. tosi kiva kommentti silti :) 

Vierailija
16/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vammainen kun et osaa ilmaista itseäsi ilman hymiöitä? Lapsellista.

Vierailija
17/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan teoreettisena kysymyksenä, mikä näistä jukeboxin biiseistä pitäisi valita, jos neitiin haluaisi tehdä suuren vaikutuksen?"

En muista, mitä vastasin, mutta olemme olleet tuosta illasta lukien liki 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
18/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on perse kuin hirvellä - ei yhtä iso, mutta yhtä korkealla."

Vierailija
19/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain ulkonäköön liittyviä kehuja, tyyliin olet kaunis tai seksikäs tai jotain sellaista.... Jeejee, en hirveesti tollaista arvosta, mutta kehuja ne kai oli - tosin niillä ei mulle niin merkitystä. En käy juurikaan baareissa tai viihdy humalassa.

Vierailija
20/55 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut baarissa, mutta muissa juhlallisuuksissa, että Näytät ihan m(usic)tv:n juontajalta 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi