Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro millainen päiväsi on ollut?

Vierailija
25.02.2016 |

Ja mitä vielä tulee tapahtumaan? Kello on vasta puoli kuusi :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä töistä. Tällä hetkellä olen sairaalassa katsomassa poikaystävää, joutui tänne toissapäivänä. Nyt nukkuu tuossa päikkäreitä.

N20

Vierailija
2/5 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla puoli 8, söin aamupalaa ja meikkasin. Puoli yhdeksältä lähdin viemään isoäitiäni lääkäriin, sillä reissulla olimme reilun parin tunnin verran. Yhdentoista aikoihin ruokakauppaan ja äkkiä kotiin laittamaan ruokaa. Kahdeltatoista aloin opiskella huomiseen tenttiin ja sillä tiellä olen edelleen. Ilta menee tenttiin lukiessa, jossain välissä syön varmaan jotain ja toivottavasti pääsen nukkumaan ennen puoltayötä :) Villiä opiskelijaelämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaapäivä töistä. Tällä hetkellä olen sairaalassa katsomassa poikaystävää, joutui tänne toissapäivänä. Nyt nukkuu tuossa päikkäreitä.

N20

Oivoi :( tsemppiä sinne!

Ap

Vierailija
4/5 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin puoli kahdeksan aikoihin valmistautumaan töihin lähtöön. Join kahvia ja katselin Huomenta Suomea. Kävin suihkussa, heitin työkamat niskaan ja lähdin töihin. Oli ihan ok päivä. Työpaikan ilkeä akka ei vittuillut yhtään. Tai ainakaan paljoa. Töistä tulin Alkon kautta kotiin. Nyt siemailen viiniä ja kuuntelen musiikkia. Pitkä viikonloppu edessä. Hyvä fiilis masennuksesta huolimatta. Yhtäkään kyyneltä en ole vielä vieräyttänyt enkä ajatellutkaan. Olo on ihan positiivinen. Mies pääsee kahdeksalta töistä ja varmaan katellaan pari tuntia telkkaria ja sitten mä menen nukkumaan. Mies varmaan valvoo kun sillä huomenna vapaapäivä. Itse en jaksa valvoa lääkkeiden takia. Luulen, että kaikki käänty vielä hyväksi.

N25

Vierailija
5/5 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä töistä mullakin. oon rentoillut, surffaillut netissä, imuroinut kämpän, hellinyt kissaa, käynyt lenkillä, tehnyt kotijumpan, käynyt saunassa, tehnyt itselleni salaatin ja nytkattelen Hercule Poirotia ja odottelen miestä kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä