Ottaako etelä päähän kun keskisuomi lomailee vasta ensi viikolla?!
Kommentit (20)
Kymenlaaksossa on loma ensi viikolla.
Ottaako teitä päähän kun etelä lomailee nyt?
Ei ota. Miksi ottaisi?
Aina on lomailtu talvet kesät eri aikoihin työpaikoillakin, eli ihan normaalia.
Ap:n mentaliteetilla jos mentäisiin, niin lomalle ei voisi jäädä koskaan.
Joo täs työttömänä harmittaa ihan sairaasti.
Uskaltaa taas ajella tiellä, kun etelän pellet ovat pois sotkemassa liikennetta sekä aiheuttamassa vaaratilanteita :)
En ole vielä tavannut sellaista ihmistä, jonka lomaa kadehtisin.
T. Ope
Ei. Olin tammikuussa etelässä viikon lasten kanssa eikä silloinkaan ottanut päähän.
Jes, yks päivä enää ja sitten viikko lomaa. -Opettaja
Itse en kyllä kadehdi ketään, joka joutuu pitämään lomansa hiihtolomaviikoilla :D
Ainoa mikä ottaa päähän on tietoisuus, että siellä muualla Suomessa asuu oikeasti noin alemmuudentuntoisia ihmisiä! Hei, ei me stadilaiset ihan oikeasti pidetä teitä huonompina ihmisinä, ei teidän itsennekään tarvitse niin ajatella!
Luulisi että viimeistään nyt alkaisi vituttaa ja vitutuksen määrä kasvaisi mitä lähemmäs maanantai tulee.
Onneksi omalla työpaikallani lomat ei jakaudu sen mukaan, missä työntekijät asuvat.
t. Helsinkiläinen, joka lähtee kahden viikon päästä Miamiin
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että viimeistään nyt alkaisi vituttaa ja vitutuksen määrä kasvaisi mitä lähemmäs maanantai tulee.
C'moon, vähän enemmän yritystä. Ei tuollainen veen viljeleminen aiheuta muuta kuin närästystä, ja sekin johtuu välisuomalaisen huonosta itsetunnosta.
Ja kyllä luulis, että keskisuomalaisia vituttaa sitten viikon päästä kun heillä on jo loma lopuillaan kun meillä savolaisilla se on silloin vasta alussa. Kyllä tämäkin on taas yksi näitä elämän suuria iloja ja mysteereitä.
Ai - mulla on kyllä loma viikolla 10. Ei harmita mikään.
t. etelän eläjä
Ei, kun olen edelleen lomalla :-D. Ollut niin ihana loma ettei harmita yhtään loppuminen, koska arkikin on mulla ihan täydellistä. Tulihan se talviloma meille myös aiemmin joululoman jälkeen kuin teille muille. Ihanaa!
Miksi toisen loma harmittaisi?
Ja Kuopiossa loma alkaa viikolla 10.