Muotitietoiset: mistä löydän tämän tyyliset farkut?
http://www.gotceleb.com/beyonce-out-and-about-in-nyc-2015-05-12.html/be…
Vartalomallini on kuten Beyoncella eli lantion ja vyötärön ero on suuri.
Tärkeää olisi siis korkea vyötärö ja suora puntti. Revityt yksityiskohdat plussaa.
Vinkkejä!
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt saatana tuollaisia laita jalkaasi :D toimii maailman luokan supertähdellä, tavallisella suomen sirkkaliisalla naurettavat :D:D::D
Haha, tietenkin laitan! Olenhan oman elämäni supertähti eikä minua kiinnosta tippaakaan, mitä muut housuistani pitävät ;)
Taitaa olla polvirevityt tällä hetkellä suosituin rikottu malli. Eli niitä piisaa. Tommosia sitten vähemmän, mutta varmasti jostain löytyy.
Öööh, jokaisesta teinien vaatekaupasta
Haha, tietenkin laitan! Olenhan oman elämäni supertähti eikä minua kiinnosta tippaakaan, mitä muut housuistani pitävät ;)[/quote]
Uuuh u tough biaaatch;)
Voimme vain arvailla koulutustaustaasi.. Aivan helvetin järkyttävät housut. Et kai vaan ole aikuinen?
Repaleiset housut on mauttomat ja epäsiistin näköiset.
Gazoz-merkillä löytyy tuon tyylisiä ja istuu ainakin mun kookkaalle ahterille.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän tässä kysyttiinkin. Hyvähyvä. Taputapu!
Vierailija kirjoitti:
Haha, tietenkin laitan! Olenhan oman elämäni supertähti eikä minua kiinnosta tippaakaan, mitä muut housuistani pitävät ;)
Uuuh u tough biaaatch;)
Voimme vain arvailla koulutustaustaasi.. Aivan helvetin järkyttävät housut. Et kai vaan ole aikuinen?
Meeppäs nyt mammuli silittämään niitä marimekkotunikoitasi :)
Ai kamala. Toivottavasti kukaan ei enää käyttäisi noin mauttomasti revittyjä farkkuja.
Osta H&M:ltä alefarkut ja repase ite. 80-luvullakin repastiin ite.
Just hienot. Mun lempihousut naisilla on vaaleat repalefarkut. Siihen vielä nahkatakki ja oikein blondi tukka. m25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän tässä kysyttiinkin. Hyvähyvä. Taputapu!
Taputapu. Tämä on keskustelupalsta, ei kysymys-vastaus-palsta. Ihan luonnollista, että keskustelu lähtee hieman rönsyilemään alkuperäisestä otsikosta.
H&M:n nettikaupasta löytyy aika paljon erilaisia vaihtoehtoja :) itse tilasin juuri ale-puolelta ''momjeansit'', maksoi muistaakseni 18 euroa :)
Vierailija kirjoitti:
H&M:n nettikaupasta löytyy aika paljon erilaisia vaihtoehtoja :) itse tilasin juuri ale-puolelta ''momjeansit'', maksoi muistaakseni 18 euroa :)
Nämä siis tilasin: http://www.hm.com/fi/product/85200?article=85200-D#article=85200-B
Tuo mallin vartalo ei tosin tuo oikeutta mielestäni noille housuille :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä, harmi että tuote on jo myyty loppuun :/
No suurin osa ei tajunnut mitä ap kysyy: hän etsii farkkuja, joissa on korkea vyötärö ja tilaa/joustoa pepussa, mutta kapea vyötärönauha. Ja siis malli tietysti tuollainen haalistettu ja revitty.
Nuo kuvassa olevat farkut olivat H&M:n distressed ripped jeans, eli tsekkaappa Menkkahaukasta sopivat, siellä on nyt tälläisiä korkeavyötäröisiä ja hyvin joustavia farkkuja, joten pukevat varmasti sinua palon paremmin kuin tätä laiheliini mallia:
Älä nyt saatana tuollaisia laita jalkaasi :D toimii maailman luokan supertähdellä, tavallisella suomen sirkkaliisalla naurettavat :D:D::D