Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

missä myydä lastenvaatetta Jyväskylässä

17.02.2006 |

onko kukaan huomannut, että olisi tulossa lastenvaatekirppistä tai radiokirppistä tai jotain? en jaksaisi nyt viikkoa tai kahta ylläpitää poytää itsepalvelukirppiksellä, mutta myytävää on kertynyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivistöllä on siis parin viikon välein lauantaisin kirppari, jossa pöydän hinta on muistaakseni 9¿. Se on ihan tavallinen kirppari, mut ostajia on aina paljon. Tänäkin aamuna tungokseen asti. Ja paljon ihmiset (allekirjoittanut mukaan lukien) etsii siellä just lasten vaatteita. Jos ne vaan on kohtuu hintaisia.

Tän päivän Keskisuomalaisessa on mainos siitä, siin on se hinta ja puh.numero.

Sit Mll:n Palokan paikallisyhdistyksellä on lastentarvikekirppis nyt keväällä, mut ajankohta ei oo kai viel tiedossa.

T:Kangaka

P.S. Ei sulla satu oleen myytävänä pinnasänkyä laskettavalla laidalla, sitteriä tai kaksosten rattaita. Oisin kiinnostunut :)

Vierailija
2/5 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostus heräsi mutta meille ei tule keskisuomalaista :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis tarkemmin Kivistöllä, Kivistön työväentalolla. Vaajakoskentietä esim.Tourulasta päin noin kilsa ehkä. Se aukeaa 8.30, en muista monelta menee kiinni, 13-14 kai. Ja just katoin et seuraava onkin jo ens lauantaina 25.2. Se on vaihtelevasti 1-2 viikon välein.

Vierailija
4/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,kiitos vinkistä.

Pitääpä katsoa joku sellainen kerta, että mies ehtii hoitaa muksuja ja mennä myymään. Kaapeissa on lähinnä tytön vaatetta alle 98 cm ja pojan vaatetta alle 70 cm.

menisköhän siellä myös naistenvaatetta? tai no, pitääpä mennä ensin " vakoilemaan" hintatasoa ja pöytiä/rekkejä yms. ennen kuin rynnistän itse myymään :-)

Ei ole sitteriä eikä kaksosterattaita, sori. Pinnasänky ja hoitopöytä ovat vielä käytössä. " Isompaa" myytävää on nyt vain turvakaukalo ja turvaverkko kovan kopan päälle vastasyntyneelle.

Vierailija
5/5 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kerran ollu viime syksynä myymässä ja jonkin verran meni myös naisten vaatteita ja muuta rompetta, mut lastenvaatteille oli ainakin sillon parempi kysyntä.

Ai niin, tuli vaan mieleen, et siihen hintaa kuuluu vaan pöytä, ne vaaterekit ihmisillä on itse tuotuina. Mut kannattaa sit pöytää varatessa kysyä rekkiä, me nimittäin saatiin lainaksi joku rekki, kun ei ollu omaa. Eli yksi niillä saattaa olla . Tosin se oli tosi hutera, ei kaatunu kuitenkaan...

Toivottavasti satun samana päivänä ostoksille, kun meet myymään, nimittäin tytölle etin vaatteita 92-98 cm. =)

Kangaka