Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Mies oli seksittömässä liitossa"

Vierailija
25.02.2016 |

Joidenkin miesten syy hypätä liitosta toiseen. Mutta eikö tässä tilanteessa tule paineita sen uuden suhteen naispuoliselle, että pakko vaan jaksaa antaa ja antaa. Mitä jos joskus tulee tilanne ettei seksi kiinnosta? Lähteekö mies?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksitön liitto on muutakin kun "joskus ei huvita". Monesti siitä puuttuu myös läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne, joka tulee seksistä pariskunnan välillä.

Ei sitä voi oikein muulla korvata jos toinen puolisko kaipaa seksiä.

Terveisin nainen, joka elää seksittömässä liitossa miehen tahdosta.

Vierailija
2/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se seksitön liitto, jos ei ole tekaistu syy, voi todellakin tarkoittaa paria kertaa vuodessa tai ei koskaan mitään. Enempään pystyy kuka tahansa kumppani, jos ei ole sairas, aseksuaali tai sellainen elämäntapahaluton, jolla on pää perseessä oman haluttomuutensa kanssa. Eipäs nyt demonisoida normaalia libidoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksitön liitto on muutakin kun "joskus ei huvita". Monesti siitä puuttuu myös läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne, joka tulee seksistä pariskunnan välillä.

Läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne ei todellakaan tule seksistä. Jos jostain niin rakkaudesta. Jos seksi loppuu, niin läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne voi siltikin säilyä, mutta jos rakkaus loppuu, niin siinä loppuu kaikki. Ja varsinkin läheisyys.

Vierailija
4/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne ei todellakaan tule seksistä. Jos jostain niin rakkaudesta. Jos seksi loppuu, niin läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne voi siltikin säilyä, mutta jos rakkaus loppuu, niin siinä loppuu kaikki. Ja varsinkin läheisyys.

No minä ainakin koen näin..se että harrastaisin seksiä oman rakkaani kanssa, syventäisi suhdetta entisestään. Koen olevani kaverisuhteessa miehen kanssa, koska ainoa kosketus mut olen saanut on seksissä. Näin siis meillä ja tämä oli oma kokemukseni ja kenties yksi näkökulma siihen, miksi joku lähtee seksittömästä liitosta.

Vierailija
5/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on miehelle tärkeää, 15-50v varsinkin vanhemmiten tarpeet useimmilla vähän vanhetessa vähenee ei kuitenkaan kaikilla yksilölliset erot ovat isoja.

Suhteen alussa kannattaisi olla rehellinen ja kertoa jos on sellainen nainen jolla päänsärkyä ja haluttomuutta esiintyy vuodessa 360 vuorokautta, niin ei tulisi toiselle kovin suurena yllätyksenä.

Onneksi löytyy vielä niitäkin naisia joiden käsilaukusta löytyy särkylääkettä panadol ja buranaa ja kunnioittavat myös toisenkin tarpeita.

Vierailija
6/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on miehelle tärkeää, 15-50v varsinkin vanhemmiten tarpeet useimmilla vähän vanhetessa vähenee ei kuitenkaan kaikilla yksilölliset erot ovat isoja.

Suhteen alussa kannattaisi olla rehellinen ja kertoa jos on sellainen nainen jolla päänsärkyä ja haluttomuutta esiintyy vuodessa 360 vuorokautta, niin ei tulisi toiselle kovin suurena yllätyksenä.

Onneksi löytyy vielä niitäkin naisia joiden käsilaukusta löytyy särkylääkettä panadol ja buranaa ja kunnioittavat myös toisenkin tarpeita.

Vielä kun löytyisi sellaisia miehiä, jotka kunnioittaa naista ihan naisena eikä tarpeidensa tyydyttäjänä.

Vierailija
7/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei ole suhteen alussa rehellinen ja kertoa, että haluaa seksiä jokainen päivä ja senkin uhalla, että nainen olisi vaikka fyysisesti sairas, masentunut, haluton muuten vaan tai miehen antama seksi on vaan paskaa?

Vierailija
8/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin koen näin..se että harrastaisin seksiä oman rakkaani kanssa, syventäisi suhdetta entisestään. Koen olevani kaverisuhteessa miehen kanssa, koska ainoa kosketus mut olen saanut on seksissä. Näin siis meillä ja tämä oli oma kokemukseni ja kenties yksi näkökulma siihen, miksi joku lähtee seksittömästä liitosta.

Me elettiin vuosia seksittömässä suhteessa, mutta koska rakkautta oli, niin läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne ei hävinnyt mihinkään sinä aikana. Ihan samalla tavalla oltiin "me" ja ihan samalla tavalla ohimennen saatettiin hipaista toisiamme.

Rakkaudesta se kaikki lähtee. Oletko varma, että teillä on rakkautta?

Vierailija
9/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies petti ja siihen loppui meidän avioliitto. Hänellä oli vuoden suhde 17 vuotta nuorempaan työkaveriinsa, ennen kuin jäi kiinni. Nainen oli 26, mies 43.

Ensimmäiset kuukaudet meni sumussa, mutta kun aikaa meni ja tunnekuohut meni ohi, pääsin juttelemaan tuon työkaverin kanssa. Hän kertoi mulle suhteesta ja näytti mieheni lähettämiä viestejä. Mä näytin hänelle meidän samoihin aikoihin lähettämiä viestejä. Silloin hän tajusi, miten mies oli oikeasti kusettanut meitä kumpaakin, vaikka hänelle mies oli tietenkin kertonut siitä, että meillä ei ole seksiä eikä läheisyyttä ja että kaikki on päin persettä. Miehen mulle lähettämistä rakkausviesteistä tämä toinen nainen saattoi lukea kaikki ne hellät sanat ja lupaukset, mitä mä sain. Samoin hän joskus aina kiitteli mahtavasta seksistä ja kertoi mitä haluaa mulle tehdä seuraavalla kerralla. Toiselle naiselle mies oli kertonut, että me vain riideltiin kotona ja että on vain lasten takia liitossa.

Toki meillä oli parinkymmenen vuoden jälkeen vähän laimentunut avioliitto, mutta itse en kokenut sitä mitenkään kriittisenä, eikä mies siitä minulle suoraan valittanut.

Kiinnijäämisensä jälkeen mies pyyteli anteeksi ja olisi halunnut jatkaa liittoa, mutta silloin se ei ollut enää hänen valintansa.

Vierailija
10/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille vaimomatskua on estoinen ja pihtari tyttöystävä, jonka mies kuvittelee kesyttävänsä seksipedoksi. Totuus valkenee sitten avioliitossa. Vähän sama, kuin nainen kuvittelee taltuttavansa jännämiehen omaksi kullakseen.

Totuus on, että ihminen ei muutu - ainakaan toisen painostuksesta.

Vierailija
11/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me elettiin vuosia seksittömässä suhteessa, mutta koska rakkautta oli, niin läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne ei hävinnyt mihinkään sinä aikana. Ihan samalla tavalla oltiin "me" ja ihan samalla tavalla ohimennen saatettiin hipaista toisiamme.

Olen samaa mieltä, se, että joku jyystää viis kertaa viikossa, ei tarkoita sitä, että heillä olisi enemmän rakkautta kun sellaisilla jotka eivät jyystä, mutta muuten ovat läheisiä ja heidän välillään on rakkautta.

Joillakin pareille on vain pelkkää jyystöä, eli siitä on silloin rakkaus kaukana. Ketä tahansa voi kylmästi jyystää, mutta rakkaus on jotakin syvenpää johon ei jyystöä tarvita. Teinithän eivät tätä ymmärrä, mutta vähän enemmän elämänkokemusta ja arvot on kohdallaan....

Vierailija
12/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun löytyisi sellaisia miehiä, jotka kunnioittaa naista ihan naisena eikä tarpeidensa tyydyttäjänä.

Mikä mies sitten on naiselle jos ei tarpeiden tyydyttäjä kun mieheltä pitäisi saada hellyyttä, läheisyyttä ja rakkautta? Miksi et vain arvosta miestä ja ole vaatimati noita asioita!

Vierailija
13/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle seksi on tärkeä tapa ilmaista rakkauttani. Jos en saa ilmaista rakkauttani, suhde kuolee enemmin tai myöhemmin.

Vierailija
14/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, se, että joku jyystää viis kertaa viikossa, ei tarkoita sitä, että heillä olisi enemmän rakkautta kun sellaisilla jotka eivät jyystä, mutta muuten ovat läheisiä ja heidän välillään on rakkautta.

Joillakin pareille on vain pelkkää jyystöä, eli siitä on silloin rakkaus kaukana. Ketä tahansa voi kylmästi jyystää, mutta rakkaus on jotakin syvenpää johon ei jyystöä tarvita. Teinithän eivät tätä ymmärrä, mutta vähän enemmän elämänkokemusta ja arvot on kohdallaan....

Voisitko käyttää jyystö-sanaa vielä vähän enemmän? Tekstisi ei ole vielä tarpeeksi kajahtanut.

Vierailija
15/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vaimo sairastuu, halvaantuu tms. niin ettei enää "kykene". Onko se eron paikka sitten?

Aika kylmä maailma??!

Minulle suhde on muutakin kuin seksiä, se on läheisyyttä, kumppanuutta, ilojen ja surujen jakamista, perheestä huolehtimista. Aina siihen ei seksiä mahdu, saattaa mennä viikkoja jolloin seksiä ei ole. 

Vierailija
16/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies petti ja siihen loppui meidän avioliitto. Hänellä oli vuoden suhde 17 vuotta nuorempaan työkaveriinsa, ennen kuin jäi kiinni. Nainen oli 26, mies 43.

Ensimmäiset kuukaudet meni sumussa, mutta kun aikaa meni ja tunnekuohut meni ohi, pääsin juttelemaan tuon työkaverin kanssa. Hän kertoi mulle suhteesta ja näytti mieheni lähettämiä viestejä. Mä näytin hänelle meidän samoihin aikoihin lähettämiä viestejä. Silloin hän tajusi, miten mies oli oikeasti kusettanut meitä kumpaakin, vaikka hänelle mies oli tietenkin kertonut siitä, että meillä ei ole seksiä eikä läheisyyttä ja että kaikki on päin persettä. Miehen mulle lähettämistä rakkausviesteistä tämä toinen nainen saattoi lukea kaikki ne hellät sanat ja lupaukset, mitä mä sain. Samoin hän joskus aina kiitteli mahtavasta seksistä ja kertoi mitä haluaa mulle tehdä seuraavalla kerralla. Toiselle naiselle mies oli kertonut, että me vain riideltiin kotona ja että on vain lasten takia liitossa.

Toki meillä oli parinkymmenen vuoden jälkeen vähän laimentunut avioliitto, mutta itse en kokenut sitä mitenkään kriittisenä, eikä mies siitä minulle suoraan valittanut.

Kiinnijäämisensä jälkeen mies pyyteli anteeksi ja olisi halunnut jatkaa liittoa, mutta silloin se ei ollut enää hänen valintansa.

Tähän vielä sen verran, että tuo toinen nainen sanoi että hän oikeasti uskoi miehen jutut seksittömästä liitosta ja sääli miestä kun tällä oli niin kauhea vaimo. He eivät käyttäneet edes kumia, koska olivat käyneet testeissä ennen sänkyyn menoa ja nainen luotti siihen, että hän on ainoa jota mies panee. No ei ollut. Se oli tuolle toiselle naisellekin tosi kova pala, sillä hänkin asetti itsensä taudeille alttiiksi. Näytin hänelle myös viestit, joita sain mieheltä kiinnijäämisen jälkeen. Niissä mies haukkui toista naista ja sälytti kaiken syyn hänen harteilleen ja sanoi että nainen halusi jatkaa aina vain, vaikka mies yritti irrottautua suhteesta. No, enhän mä sitä enää uskonut. Toinen nainenkin näki mustaa valkoisella siitä, miten häntä oli kusetettu.

Että se siitä seksittömästä liitosta.

Vierailija
17/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina siihen ei seksiä mahdu, saattaa mennä viikkoja jolloin seksiä ei ole. 

Nii, sinulla ei ole seksiä.

Vierailija
18/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen miehen, joka ihan suoraan on sanonut minulle, että jos kuukauteen ei saa seksiä, niin se on ero.

Kyllä siinä vain sääli nousi miehen kumppania kohtaan, että paljonpa rakastaa naistaan.

Vierailija
19/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me jyystetä useinkaan, joskus kyllä. Mutta rakastellaan usein. Siinä esileikin, varsinaisen yhdynnän ja jälkihellyttelyjen lomassa, kuiskaillaan toisillemme, nauretaan, pidetään hyvänä toisiamme. Muutenkin kuin jyystämällä.

Kyllä se lähentää. En keksi yhtään parempaa hetkeä olla toiselle täysin avoin. Siinä tulee sanottua toiselle sellaisia positiivisia juttuja, joihin tuskin tulisi palattua ilman seksiä. Seksi on liimaa parisuhteessa. Seksi on hellyyttä ja toiselle hyvän haluamista. Se rentouttaa ja lähentää. Ilman sitä parisuhde kuihtuu.

Vierailija
20/22 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja jos löytyis naisia jotka ei käännä kaikkea seksiä miehen tarpeiden tyydyttämiseksi....

.

Miehenä minulle seksi on sekä palkitsevaa, että myös hieno konsti olla naiselleni hellä. Tarpeet ei kuulu siihen.