Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko laihtua jos juo joka vklp alkoholia?

Vierailija
25.02.2016 |

Mutta muina päivinä syö terveellisesti/vähän?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta ei sitä alkoholia ihan jäätäviä määriä voi juoda, sillä aikamoisia kaloripommeja. 

Vierailija
2/9 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin laihduin. Söin baaripäivinä (join siis vain baariin mennessä) aika vähän, en mässännyt yöllä baarireissun jälkeen enkä krapulassa. Ja muina päivinä pysyin ruodussa. Hyvin lähti painoa. Toki pyrin myös juomaan mahdollisimman vähäkalorisia juomia (valkkari, kirkkaat, koska niitä tarvitsee juoda vain vähän ja kevytsiideri).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta ei sitä alkoholia ihan jäätäviä määriä voi juoda, sillä aikamoisia kaloripommeja. 

Hmm, mikähän olisi suht vähäkalorinen alkoholi, jos perus viinaa ei lasketa (en pysty juomaan)

Ap

Vierailija
4/9 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan, aikamoinen laihaläski olin baarissakäymisaikaan. Mutta siis kannattaa nimenomaan syödä päivällä ennen baariin menoa vähän vähemmän (ellei tarvitse vahtia verensokeria), niin alkoholi menee paremmin päähän, joten voit myös juoda sitä alkoholia vähän vähemmän. Ainiin, ja kannattaa juoda pillillä. Sekin kuulemma tehostaa alkoholin vaikutusta. Humalahakuisestihan sinä siellä kuitenkin juot. :D

Vierailija
5/9 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut helmikuussa pieni kokeilu, jossa olen jättänyt leivän, pastan ja sokerin pois, mutta muuten en ole muuttanut mitään. Juon siis saman verran alkoa kuin ennenkin, melkein joka viikonloppu jonkun verran. Kolmessa viikossa lähti kilon verran... Eli voi laihtua pieninkin muutoksin, toki riippuu KUINKA paljon sitä alkoa nauttii, mutta kuten sanottu, kyllä itse käytän aika usein.

Vierailija
6/9 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein saa otsikosta kiinni. On hoikkia ihmisiä, jotka juovat joka vkl alkoholia ja on lihavia, jotka tekevät samoin. On myös hoikkia ja lihavia, jotka juovat alkoholia silloin kun huvittaa, esim. ruuan kanssa viiniä jne. Ja täysraittiita ylipainoisia ja normaalipainoisia. 

Jos juominen on humalahakuista, mekaanista ja/ tai maneerista (joka vkl kännit), niin se on oma ongelmansa ja ylipaino omansa. Molemmat kumpuavat todennäköisesti jonkinlaisesta addiktiivisuudesta. Silloin se on se asia, jota on syytä miettiä, ei se, mitä juo ja minä viikonpäivinä. 

Vierailija
7/9 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mikähän olisi suht vähäkalorinen alkoholi, jos perus viinaa ei lasketa (en pysty juomaan)

Ap

Kuiva valkkari. Mäkään en pysty juomaan kirkkaita sellaisenaan, mutta lantrasin niitä light-limsalla ja pakotin itseni juomaan. Ennen baaria join yleensä valkkaria ja vähän kirkkaita, baarissa join light-sidukkaa ja valkkaria. Ja mä laihdutin normaalipainon ylärajalta lievään alipainoon. Baarissa kävin oikeastaan joka viikonloppu, useimmiten sekä pe että la, ja mulla on kohtalaisen hyvä viinapääkin, että aika paljon tuli juotua. Silti paino laski tasaisesti koko ajan. -2-

Vierailija
8/9 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 73 v yrittäjä paino 103 kg laihdutin 95kg nyt vain pelkkää alkoholia miksi paino ei tipu 90kg

Lähetetty

Vierailija
9/9 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä Hämeenlinnassa kauppakeskuksissa pyörivät alkoholistit on hyvin hoikkia.