Mitä saa tissibaarista 1200€??
Miehellä oli ton verran menny ja sanoo ettei oo pettänyt tai käynyt privaatissa tai mitään. osaisko joku kertoo et mihin muuhun on voinut siellä rahansa käyttää???
Kommentit (59)
Muuten menisi pankkiin ja vaatisi selvitystä, menisi poliisi laitokselle tekemään rikosilmoituksen ja kertoisi sinulle totuuden. Mies sanoi tehneensä ilmoituksen mutta mihin? baarin tiskille? Miksi ei halua selvittää mihin raha katosi jos ei ole sitä itse baarissa käyttänyt. Täyttä pupua! Mies on käynyt maksullisissa ja maksanut vissiin pikkasen yläkanttiin kännissä. Kyllähän mies on voinut esim huoralle 1000EUR maksaa ja se 200EUR on mennyt sitten juomiin. Taitaa olla tosi huono omatunto kun on nyt kotona niin vaisuna. Jos et mitään tauteja halua niin kumit käyttöön ja äijä testeihin. Itärajan takana on aika paljon kuppaa HIV:n lisäksi. Vittumaisia tauteja!
Ilmeisesti ollaan koko ajan oltu Suomessa? Seksibaareissa on Suomessa suunnilleen normaalit ravintolahinnat, joten 1200 euon kuluttaminen viinaan on kyllä vaikeaa..Privaattishow ei maksa paljoa ja esim koko yö prostituoidun kanssa on noin luokkaa 250 - 350 euroa Helsingissä
Ilmeisesti ollaan koko ajan oltu Suomessa? Seksibaareissa on Suomessa suunnilleen normaalit ravintolahinnat, joten 1200 euron kuluttaminen viinaan on kyllä vaikeaa..Privaattishow ei maksa paljoa ja esim koko yö prostituoidun kanssa on noin luokkaa 250 - 350 euroa Helsingissä....
Ulkomailla voi tietysti olla baareissa vaikka millaisia hintoja, varsinkin humalaiselle suomipojalle.....Lisäksi vieraalla valuutalla toimiessa saattaa käteisellä sählätä isot rahat vaikka ovimiehelle ( itselle kävi näin)..Tietysti herää kysymys, miksi kellään olisi 1200 euroa käteistä mukana...
t mies
En mä voi mun miestä ruveta syyttelemään ja sättimään ilman todisteita.. Jos sanoo et on jo tarpeeksi nolo olla tissibaarissa ettei kehtaa käydä kysymässä baarista et mihis nää rahat on mennyt tai saatika tehdä tutkintapyyntöä ja vakuuttaa ettei oo mitään tehnyt siis sellasta mitä lasketaan pettämiseksi.
ap
tissibaarissa vieraisiin tussuihin. Ihanaa!!
Vaan Porvoosta ja jollei sieltä niin harvinaisen tyhmä ap kun nielee tollasta sontaa...
Nettin katsomaan mitä ravintola on kirjoittanut. Tai siis netistä näet senkin jos mies valehtee ja on esim. itse nostanut rahat automaatista. Mä en usko sun miehen selityksiä. Varsinkaan kun piiloutuu häpeän alle. Jos rahaa on varastettu niin siitä tehdään rikosilmoitus varsinkin kun kyseessä on noinkin suuri summa. Mies VALEHTELEE
ja jätin vihdoin sen sian! Kiitos teille avasitte mun silmät vaikka tosin ehkä liian myöhään..
ap
teki apina toistamiseen taas saman jutun..nyt meni vaan n. 400¿
ap.
ja nyt viimeksi vain kerran... hyvä että jätit miehen, ei tollasella tee mitään, hyi olkoon.
Mutta antoiko mitään selitystä edelleenkään siihen, miten oli onnistunut kuluttamaan noin paljon rahaa yhden illan aikana. Itse olisin samoilla linjoilla monen naikkosen seurasta yhtäaikaa. Kyllähän se muuten olis alkanut asiaa selvittämään.
Onnea ja menestystä uudelle elämälle. Löydät varmasti joskus miehen, joka on sinun arvoisesi. Ja muista periä elarit,äläkä anna tippaakaan periksi. Jos miehellä on varaa pistää tonni tissibaariin niin kyllä sillä pitäis olla varaa kunnon elareihinkin.
pientä katkeruutta ilmassa?
isoilla elareillako meinasit asian kostaa??
eiköhän se nyt kuitenkin mene silleen mitä se mies pystyy maksamaan, eli mitkä on tulot.
voi olla että saat vaan kaupungilta se minimin.... mites sit suu pannaan?
nyt täytyy kyl jo nauraa.
siellä tehnyt kun ei suostu kertomaan.
älä katso maailmaa noin sinisilmäisenä, ei pahalla. mutta anna itsellesi arvokkuus ja älä anna kohdella sinua noin. JOS EI SUOSTU SELVITTÄMÄÄN, NIIN PIAHLLE, JSO SE UHKAUS EI SAA SITÄ SELVITTÄMÄÄN RAHOJEN KATOAMISTA, NIINS E ON SYYLLINEN. RAJUATKO, PETTÄNYT SINUA!!! ELI TEHNYT PAHIMMAN MAHDOLLISEN ASIAN JA EI ANSAITSE SUA.
mä en edes keskustelisi mieheni kanssa tälläisesta asiasta, jos ois tissibaariin mennyt, niin menettäsii kultaa käsistään, minut ja meidän lapset. piste.
eikai miehes ole lähdössä työmatkalle??
kerta noin yks halilee mitä ukkos on tehnyt, niin mitä sä täällä vikiset..
Mun ukko ois lähtenyt jo niskaperse otteella!