Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saa tissibaarista 1200€??

Vierailija
17.02.2006 |

Miehellä oli ton verran menny ja sanoo ettei oo pettänyt tai käynyt privaatissa tai mitään. osaisko joku kertoo et mihin muuhun on voinut siellä rahansa käyttää???

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules 1200 on aika paljon rahaa käyttää ilman erikoispalveluja!

Tai noh, tietty jos tarjosi kaikille ystävilleen kaiken sinä iltana eli toimi maksajana kun muut pitivät hauskaa.

Vierailija
2/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä mihin rahat meni?

Kyllä se huorissa on käynyt ja vähän enemmänkin. Maksanut varmaan kaverinsakin puolesta.

Pistä pihalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittää et sitä on huijattu ku sen pankkikortti oli loppu illasta hävinnyt ja henkkarit myös..

Vierailija
4/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes on siis antanu kortin tiskille ja kaveritkin on tilannu sen piikkiin

kai se on edes ilmottanu, että kortit on kateissa??

tuliko edes housut jalassa kotiin?

jestas, että jotkut antaa miehensä valehdella!

Vierailija
5/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päästäisi, no, eipä mun mies koskaan sellaiseen menisikään.

Vierailija
6/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tainnut harrastaa muutakin kuin viinan juontia...

Vierailija
7/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli aamulla vasta kotiin mies ei kyllä ole pettäjä tyyppiä ja kotonakin on aina saanut niin paljon kun jaksaa ja haluaa välillä ilman halujakin. Oli hyvin katuva kun tuli kotiin...

Vierailija
8/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittelin samaa juttua kerran erään ulkomaalaisen liikekumppanimme pyynnöstä. Kortille oli lyöty myös ihan muita juttuja, ravintola ja/tai henkilökunta yritti huijata.

Tuon selvittäminen on ihan helppo juttu. Ensimmäisenä pyydätte ravintolasta korttimaksutositteen. Pitää löytyä. Jos on miehen allekirjoitus, huonompi juttu teille ja teidän parisuhteellenne. Jos ei löydy tai on väärennetty, niin poliisin puheille.

Vierailija
9/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kai mä sille sanonut et meepäs vähän tissibaariin ja käytä rahaa niin perkeleesti.. ÄÄLIÖ

Vierailija
10/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin asia ratkeaa varmasti.

Vierailija
11/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee vaan hermot ku oon vatvonut tätä asiaa jo kolme viikkoa. ANTEEKSI!

Mies soitti pankkiin ja sanoi mulle että ne oli kaikki ollut 100-150¿ ostoja, mut hän ei ole kuulemma ostanut mitään sen hintaista. Ei suostu selvittämään asiaa vaan haluaa unohtaa koko juttun, mut mä en pysty ja haluaisin jonkun järkevän selityksen asialle. mieheltä en sitä saa.

Vierailija
12/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi nettitunnuksia pankkiin, sieltä saa tapahtumista täyden selonteon, ihan sama oliko pankkikortti vai luottokortti. Katsotte tiedot yhdessä ja jos on mitään viitteitä huijaukseen niin poliisille asia. Pidä pääsi ja selvitä asia.

Ja jos paljastuu ettei ole huijattu miestäsi, vaan sinua, niin sitten mies baanalle ihan lopullisesti.

Vierailija
13/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kanssa sen tilitietoja... mä niin toivon et se puhuis totta ja pelkään kai et se valehtelee..

Vierailija
14/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatimaan kaikkia tilitietoja yms. ollaan sovittukin jo koko asia, mut mua vaan vielä askarruttaa.. :(

Lähetin miehelle sellasen salaviestin missä ei näy numeroa et: kiitos kivasta illasta t: Sanna mut ei se vastannut siihen mitään...

Vierailija
15/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka siis olisikin ollut ihan viattomilla poluilla, ei kuitenkaan uskalla lähteä selvittämään asiaa kun ei kerta kaikkiaan muista kaikkea mitä on tapahtunut.

Vierailija
16/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin kun siihen et se olis pettänyt mua

Vierailija
17/59 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa varastettiin ravintolassa laukku, ja puolituntia myöhemmin oli kortilla nosteltu 1000 euroa, käteen, mut henkilökunnasta jäi kaveri kiinni, eli selvisin säikäyksellä.

Vierailija
18/59 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun on pienet lapset enkä usko pärjääväni yksin. Osaisko joku sanoa että saako Turussa tuollaisista paikoista sitä itseään? sen tiedän että esim ****time on sellainen paikka että siellä ne tytöt eivät saa antaa mitään lisäpalveluita.. tiedän myös että poskihoitoa saa useasta paikasta muutamalla kympillä, mutta miten on sen pahimman kanssa?!?!

Vierailija
19/59 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman tollaista miestä!!! hei come on, jos edes poskihoitoa on ostandut, niin se on jo tarpeeksi paha! älä jää miettimään, jos ei ala ukkos selvittämään rahojen " katoamista" niin ukko pihalle ja takas kun alkaa kertomaan totuuden. aj jos totuus on,e ttä on sinua pettänyt, niin pihalle. tee se jo lastesikin takia!

Vierailija
20/59 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla aika rikkaita, kun on varaa jättää noin iso summa selvittämättä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi