Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

City.fi 2000-luvulla? Entisiä käyttäjiä paikalla? :)

Vierailija
24.02.2016 |

City.fi ja 2000-luvun erityisesti alkupuolisko? Deitti.net, käyttäjien profiilit ja blogit....

Onko täällä entisiä käyttäjiä paikalla?

Muistatteko joitakin nimimerkkejä jotka jostakin syystä ovat jääneet mieleenne erityisen hyvin? Mitä muistoja city.fi herättää?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laur4, eli Laura heija MMf blogista, oli todella nuori tuolloin mutta omasi suomen makeimman tyylin. Rip!

Vierailija
2/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityn niksipalsta oli musta ihan paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, muistan!! Nostalgisia muistoja.

Kehtaakohan tässä edes laittaa niitä mieleenjääneitä nimimerkkejä, stalkkasin parin "ihanan kundin" profiilien tapahtumia. Ja olihan siellä mielenkiintoisia blogeja joita tuli säännöllisesti luettua, silloin ei vielä ollut niin paljon henkilökohtaisia nettisivuja ja blogeja, käyttäjät pitivät blogeja just esim. cityssä. Tsekkasin myös säännöllisin väliajoin olisiko deitin puolella ollut potentiaalisia nuoria miehiä.

Vierailija
4/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minä en muista sitä ollenkaan....? Keskustelupalstan muistan, siellä oli hyviä(kin) keskusteluja, ennen tätä av-aikaa.

Cityssä pystyi seuraamaan erilaisia parisuhdedraamoja kun käyttäjät järjestivät miittejä, tapasivat toisiaan, jotkut ihastuivat, seurustelivatkin keskenään, ja sitten erosivat katkerasti... Ja muistelisin, että eräs naiskäyttäjä lopetti yht'äkkiä bloginsa päivittämisen ja lopulta keskustelupalstalla paljastui, että hän oli päättänyt itse päivänsä.

Vierailija
5/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityn chatin kinky-roomista sai hyvää seuraa.

Vierailija
6/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minä en muista sitä ollenkaan....? Keskustelupalstan muistan, siellä oli hyviä(kin) keskusteluja, ennen tätä av-aikaa.

Cityssä pystyi seuraamaan erilaisia parisuhdedraamoja kun käyttäjät järjestivät miittejä, tapasivat toisiaan, jotkut ihastuivat, seurustelivatkin keskenään, ja sitten erosivat katkerasti... Ja muistelisin, että eräs naiskäyttäjä lopetti yht'äkkiä bloginsa päivittämisen ja lopulta keskustelupalstalla paljastui, että hän oli päättänyt itse päivänsä.

Se niksipalsta oli sellainen, missä pystyi kysymään muilta käyttäjiltä ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Aika paljon oli mm. ihmissuhteisiin liittyviä kysymyksiä.

Vierailija
7/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se niksipalsta oli sellainen, missä pystyi kysymään muilta käyttäjiltä ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Aika paljon oli mm. ihmissuhteisiin liittyviä kysymyksiä.

Siis eräänlainen vauvapalstan esiaste! Täällähän on samaa henkeä!

Vierailija
8/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkeistä jäi mieleen Suojelusprkl

Vierailija
9/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityn deitistä löysin nykyisen vaimoni

Vierailija
10/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatista Jaguarlady ja MichaelStockmann

t. Wendy

Vierailija
11/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etäisesti muistan sellaisen lyhytkasvuinen naisen jostakin pohjoisesta, nimimerkki oli mini tai mininen tai mini-jotakin.

Ja pari nuorta yksinhuoltajaäitiä, jotka etsivät selvästi citystä ja miksei muualtakin elämänsä miehiä/naisia.

Ja ne ihmissuhdedraamat, ne muistan myös. Välillä heteronaisesta tulikin lesbo ja sitten taas hetero ja lesbopuolisko jäi suu auki ihmettelemään.

Vierailija
12/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippituoli oli lemppari.

Vierailija
13/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin tähän listaan vielä kimppakyydit

Vierailija
14/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkeistä jäi mieleen Suojelusprkl

Nimi on jäänyt mullekin mieleen. Ja Deittinetistä piti tietty säännöllisin väliajoin tarkastaa, olisko ketään kiinnostavaa tarjolla. ;)

Vierailija
15/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityn keskustelupalstalla piti kyllä päivittäin käydä kurkkaamassa! Oli hyviä keskusteluja. Välillä käyttäjät riiteli keskenään sanoja säästelemättä. Yleensä kuitenkin hyvässä hengessä.

Se oli oikeasti aika lähelle samankaltaista kuin nyt täällä av-palstalla pyöriminen. Harvoin, jos koskaan, sinne itse mitään kommentoin vaikka mulla Cityyn tunnukset olikin.

Vierailija
16/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koko cityä nykyään enää olemassa? Deitti taitaa vielä ainakin olla? Itse lopetin city.fi:ssä pyörimisen kun uudistuksia alkoi tulla ja järjestelyt muuttui kokonaan. Blogejakin kävin ennen lukemassa ja käyttäjien kuvia katsomassa. Moni varmaan käytti cityn blogin jonkinlaisena elämänsä päiväkirjana.

Vierailija
17/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko kokoomus.fi keskustelualueelta ketään 90-luvun lopulta? Sehän lopetettiin kun oli liikaa rasisteja (silloin jo).

18/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi entinen city.fi käyttäjä 2000-luvulta. Nolottaa :D vuosia sitten löysin ekan kerran av-palstallekin kun mun cityssä olevaa kuvaa oli ruodittu täällä.

Vierailija
19/37 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että muistan ihan väärin, mutta Cityn chatissa oli joskus "Pikkupiru", jonka kanssa juttelin illan jos toisenkin..=))

Vierailija
20/37 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, tais olla yksi merkittävimmistä nuorten ihmisten kohtauspaikoista 2000 luvulla. Keskustelut, profiilit, blogit, kuvat... Just sitä

aikaa ennen kuin Face yleistyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme