Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

City.fi 2000-luvulla? Entisiä käyttäjiä paikalla? :)

Vierailija
24.02.2016 |

City.fi ja 2000-luvun erityisesti alkupuolisko? Deitti.net, käyttäjien profiilit ja blogit....

Onko täällä entisiä käyttäjiä paikalla?

Muistatteko joitakin nimimerkkejä jotka jostakin syystä ovat jääneet mieleenne erityisen hyvin? Mitä muistoja city.fi herättää?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä onko kokoomus.fi keskustelualueelta ketään 90-luvun lopulta? Sehän lopetettiin kun oli liikaa rasisteja (silloin jo).

Heikki A. Ollila sometti jo silloin.

Vierailija
22/37 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pyörinyt Cityn Chatissa vuodesta 1997 alkaen ja sittemmin myös keskustelupalstalla. Eri nikkejä eri aikoina, chatissa yleensä nikinvaihtelijana. Sitten chatti pilattiin, keskustelupalsta pilattiin, chatti lopetettiin ja lopulta loppui keskustelupalstakin. Vituttaa vieläkin.

Mutta hyvät muistot jäi, paljon sai pillua chatin ja palstan kulta-aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cityn chatista oli helppo bongata pikaseksiseuraa. Ihan hyvät muistot jäi. Kerran vaan joku äijä teki oharit.

Vierailija
24/37 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihkuja kirjoitti:

Täällä yksi entinen city.fi käyttäjä 2000-luvulta. Nolottaa :D vuosia sitten löysin ekan kerran av-palstallekin kun mun cityssä olevaa kuvaa oli ruodittu täällä.

Ihan tosi? :D

Ai av-mammat osoitti jo silloin omat asenteensa. Ei kovin vaikea arvata, että kuvaa on varmaan ruodittu negatiiviseen sävyyn kuten kaikkea muutakin täällä...

Muutaman citystä bongaamani nuoren miehen kanssa kirjoittelin ja treffailin aikoinaan. Ja keskusteluja luin. Se lyhykäisyydessään mun cityhistoriani 1990-luvun lopulta 2000-luvun alkuvuosiin.

Vierailija
25/37 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cityn niksipalsta oli musta ihan paras.

Miten minä en muista sitä ollenkaan....? Keskustelupalstan muistan, siellä oli hyviä(kin) keskusteluja, ennen tätä av-aikaa.

Cityssä pystyi seuraamaan erilaisia parisuhdedraamoja kun käyttäjät järjestivät miittejä, tapasivat toisiaan, jotkut ihastuivat, seurustelivatkin keskenään, ja sitten erosivat katkerasti... Ja muistelisin, että eräs naiskäyttäjä lopetti yht'äkkiä bloginsa päivittämisen ja lopulta keskustelupalstalla paljastui, että hän oli päättänyt itse päivänsä.

Se niksipalsta oli sellainen, missä pystyi kysymään muilta käyttäjiltä ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Aika paljon oli mm. ihmissuhteisiin liittyviä kysymyksiä.

Kysyin siellä joskus yhdestä miehestä, että onkohan kiinnostunut. Vastattiin, että "hän on erittäin kiinnostunut, kukaan mies ei muuten käyttäydy noin". Aikanaan sain tietää totuuden ja mies ei todellakaan ollut yhtään kiinnostunut.

Vierailija
26/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä oli sellaisia naapurinkisuja tarjolla että vieläkin hymyilyttää, ja ehkä kaduttaakin. Kaikenlaista tuli tehtyä ja harrastettua, lähinnä vaakamamboa. Nyt kun muistelee niin tulee ihan ikävä yhtä säihkysimmua.

Vierailija
27/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko silloin j ännä tyttöjä...? 🥺

Vierailija
28/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cityn deitistä löysin nykyisen vaimoni

Samiksia, minä löysin sieltä mieheni!

Vierailija
29/37 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, löysin tämän keskustelun ja muistan paljon nikkejä:

BAMBINA

Spigor

LolaLiirto

Redie_f

PikkunePeikko

Sini

Baphomet/Lethe/lettu

Lumileopardi

Sisal

NinaHki (RIP<3)

Modestypos

sanniliini

Demonitar

ender

Mirabella(hah)

Severi

Nutcracker

Annis

Enkeli (<3)

Enkeli83

Jola

Tellu

Heidi79

kate

Lotta

Goddess/Dess

Kitty

Ronya

SHRIKE

unikissi

kissimirri <3

Road

Vierailija
30/37 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain rippeitä näistä on vielä Suomi24:n chatissa..

Vierailija
31/37 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun rippituoliin kirjoitin että paskansin mansikkamaalle ja sitten möin niitä paskamansikoita torilla. Nauroin vuosia kirjoitukselle

Vierailija
32/37 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö joku chat miiteissä 2000 luvun paikkeilla? Parikytävee miehenalkuna kävin näissä, kun oli hetken chättäillyt ja pääsi "piireihin". Olin useammassakin miitissä, jonnekin mentiin ihan yhteyskyydeillä ja oltiin yötä jossain hotellissa tai mökissä. 

Ei mitään, mukavia reissuja tavallaan, MUTTA.   Miiteissä  olin ihan "nobody". Samat tyypit ketä jutteli chatissä, ei IRL tuntenut enää tai oli sitten vaan päättänyt olla hiljaa. Yhdessä miitissä kävi niin, että miittiporukka hävisi baarista ja jäin sinne yksin? Haloo? No, kävelin sitten hotelliin nukkumaan kun vitu***.  Aamulla muut ihmetteli (mukamas) mihin hävisin...Vähän pask* maku jäi näistä miiteistä.  Lopulta löysin elämäni sisällön muualta kuin säteistä: )

Jos jotain vastaavia kokemuksia, päästä traumasi ulos :)

Vierailija
33/37 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiteistä selvisi hengissä yleensä silloin kun tajusi lähteä ajoissa.

Vierailija
34/37 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan:

PikkunePeikko, Suojelusprkl, BOSSS, parsa/Bitchkowsky, Likanhellu, -a-, Wilma, multinick, Kankee, sanniliini...

Joku jolla oli mytologiasta joku nimi. Häiritsee kun en nyt muista.

Vierailija
35/37 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omsku tuli mieleen.

Vierailija
36/37 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha yritin etsiä googlesta yhtä vanhaa kuvaani city.fi:stä, kun en päässyt kirjautumaan profiiliini. Hauska että mun nimimerkki oli jäänyt monelle mieleen. Aktiivivaiheessa mut tunnistettiin myös ravintolossa usein "ootko sä Suojelusprkl" se oli aika hauskaa.

Itse menin naimisiin yhden cityläisen kanssa yli 10v sitten. Hauskoja aikoja oli ne hullut keskustelufoorumiväännöt xD

Vierailija
37/37 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrantalainen nimimerkki "avatar", joka vaikuttaa edelleen samalla nimellä toisaalla. Kirjoitti aina "mä", kun ei uskaltanut kirjoittaa "mie". Pillitti pitkään jonkun citymiittinaisen perään. Kovin pätevää yritti aina keskusteluissa leikkiä, vaikka siviilissä oli pelkkä taivaanrannan maalari. Päätyi sittemmin ainakin kalatehtaaseen töihin Norjaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä